Nilüferce

Cuma, Mayıs 27, 2005

Nazlı için......

Haftanın son iş gününde herkese Merhaba
Hafta sonuna girerken dün başımdan geçen bir olayı anlatarak bu haftaya son vermek istiyorum.Üniversiteden mezun olduktan sonra ilk olarak sözleşmeli İngilizce Öğretmenliği yaptım ( 1998 yılında ).Aslında benim bölümüm farklı ama iş bulana kadar geçici olarak çalıştım. İlk iş deneyimimdi.8.sınıflardan birinin dersini vermişlerdi bana.Bu sınıfta Nazlı isminde bir öğrencim vardı dersle hiç alakası yoktu ve ilk gün benimle ufakta olsa atışmıştı.Kendi kendime bu kızla oldukça uğraşacağım galiba dedim.Sadece benimle değil diğer derslerdede sorun çıkarıyordu.Ancak sonra en sevdiğim öğrencilerimden biri oldu dersleri iyi olmasada benim dersimde birşeyler yapmaya çabalıyordu ve de bu benim için yeterliydi.Nedense çalışkan öğrenciler değilde derse ilgisiz öğrenciler derse katılınca insan çok daha mutlu oluyor.Bir şeyleri başardığınızı düşünüyorsunuz.Dün otobüste onunla karşılaştım.Okuyorum dedi Düzcede mi diye sordum hayır dedi nerede diye sorduğumda Ankara'da dedi.Hangi bölüm dediğimde HUKUK cevabını verdi.Şaşırdınız değil mi? dedi. ''Hiç kimse inanmaz değil mi'' diye sordu.Bu hafta içinde karşılaştığım en güzel olaylardan biriydi.Gerçekten çok mutlu oldum bu başarı karşısında. Özelliklede hiç beklemediğiniz bir durum olunca.Nazlı bu yazımı okumayacağını biliyorum ama gösterdiğin başarıdan dolayı tebrik ediyorum seni.Herkese iyi hafta sonları diliyorum.
posted by Nilüfer at 2:29 ÖÖ

4 Comments:

evet hiç ummadığımız öğrencilerin iyi yerler kazanmasıyla bizde karşılaştık.tabiki gurur veriyor ama insan şaşkınlığını gizliyemiyor..

12:53 ÖS  

Evet nsevil anlattığım kişinin diğer öğrencilerden çok farklı bir yönü vardı bana göre.Çok asabiydi,çalışmazdı ancak eğer karşısındaki insanı sevdiysede o dersi sevmesede,anlamasada elinden gelen bütün gayreti gösterirdi karşısındaki insana saygısından dolayı

5:59 ÖÖ  

sevgili nilüfer
hayırlı olsun bloğun düzceli biri olarak düzceli birinin bloğuna rastlamak hoşuma gitti ama bence şelaleri falanda çek akçakocayı t
anıt yani düzceyi bu arada
GÖNÜL

3:37 ÖÖ  

Teşekkürler Gönül.Elimde şelalere ait resim yok aslında Düzcedede çok güzel yerler var.Yakında Akçakoca ile ilgili resimler yayınlayacağım.

4:48 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home