Nilüferce

Pazar, Haziran 05, 2005

DÜZCEDEN GÖRÜNTÜLER

Bu haftada ağırlık Düzceden yani yaşadığım ilden olacak.Özelliklede bloğuma mesaj gönderen Düzceli arkadaşımız Gönül'ün önerisi üzerine sayfamı hazırladım.Ancak Düzce ile ilgili elimde çok fazla manzara resmi yok .Aslında Düzcedede görüntülenecek çok güzel şelaleler mevcut.Bu hafta Düzcede 3-4-5 Haziran tarihleri arasında Metef fuarı vardı.Cuma günü iş çıkışından sonra fuara gittim.Genellikle okulların yapmış olduğu çalışmalar ile Düzceli esnafın açmış olduğu standlar mevcuttu.O gün elimde fotoğraf makinesi olmadığı için sadece fuarı gezdim ve pazar günü kurs dönüşünden sonra resim çekerim diye düşündüm.Pazar günü saat 19:00 da fuar alanına gittiğimde fuardan hiç bir iz yoktu.Çünkü fuarı 15:00 da kaldırmışlar.Bende elim boş dönmeyeyim diye fuar alanındaki ( Anıt Parktaki ) Atatürk Heykelini çektim.Daha sonrada oradan İnönü Parkına geçip gördüğüm güzel görüntüleri çektim.İnsanlar oldukça tuhaf bir şekilde baktılar bu kız ne yapıyor dercesine ama ne diyeyim bloğum için fotoğraf çekiyorumda diyemezdim insanlara, benim için oldukça güzel ve komik bir Pazar oldu insanların garip bakışları arasında
posted by Nilüfer at 2:50 ÖS

3 Comments:

canım fuarı çekememişsin ama çektiğin resimler çok güzel.oralara hiç yolumuz düşmedi ama güzel yerlere benziyor.sayende geziyoruz.bir gün bakarsın oralara gelir yakından görürüz...

11:28 ÖS  

Fotoğraflar çok koyu gözüküyor.Aslında evde yüklediğimde iyi görünüyordu şu an baktığımda çok kötü gördüm.Şu an pek çoğunu sildim sayfadan yeniden düzenleyeceğim.Buralara gelirsen mutlaka beklerim.

2:16 ÖÖ  

slm tum duzcelılere duzcede 16 senem gectı suan ankaradayım caısıyorum yasım 22 sıtenız guzel olmus elınıze saglık damatserseri@hotmail.com msn adresım ısterseniz konusabılırız beklıyorum

3:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home