Nilüferce

Pazar, Ekim 02, 2005

Başımızı Kaldırmamız Gerekiyor


Başımızı Kaldırmamız Gerekiyor

Bize öğretilen yanlışlara karşı başkaldırmamız gerekiyor
Bize söylenen yalanlara karşı başkaldırmamız gerekiyor.
Sevginin ayaklar altına alındığı bir çıkar dünyasında bizim daha
çok başkaldırmamız gerekiyor.
Duygularımızı korumak için, duygularımızı geliştirmek için,
duygularımızı açıklamak için daha çok başkaldırmamız gerekiyor.
Hayatın gözüne içtenlikle bakmalıyız.
Hayatı sevdiğimizi söylemekten korkmamalıyız.
Kendimizi savunmak hayatı savunmaktır.
Elimizi sevdiğimiz elin üstüne koymaktan korkmamalıyız.
Korkulacak olan giderek yapay bir insan olmaktır.
Elimizi hayatın elinin üstüne koyalım"Seni seviyorum" diyelim
"Seni ben seviyorum, bu sevgi benim özgürlüğümdür,
bunu duyduğum sürece seveceğim"

Erdal Atabek

Haydi "Seni seviyorum" diyelim bu sabah...

Bu bölümü Handan'ın bloğundan (www.metebilge.blogspot.com) aldım.Teşekkürler Handan.Yeni bir haftaya başlarken kimlere bu sözü söylemek isterdiniz diyorum ve ilk ben başlıyorum.Ailem sizi seviyorum,arkadaşlarım sizleri seviyorum.
Evet şimdi de sıra sizde...

posted by Nilüfer at 1:44 ÖS

8 Comments:

Seni seviyorum hayat,bana verdiklerini, ailemi, arkadaşlarımı, küçük mutluluklarımı seviyorum.. Ve hepinizi, yalnız olmadığımı hissetiren, unuttuklarımı hatırlatan, bazen başka bir bakış açısından bakmamı sağlayan, tüm blog arkadaşlarım. Sizleri seviyorum.

2:36 ÖS  

bende hepinizi seviyorum.
hayata pozitif bakalım .sevelim sevilelim...

1:13 ÖÖ  

ben de hepinizi seviyorum. Bıraktığınız yorumları, verdiğiniz desteği..morali...eşimi , kızımı ve onun öpücüklerini..

3:02 ÖÖ  

sevgili Nilüfer sevgisiz bir yaşam düşünemüyorum.ve yaratandan ötürü bütün canlıları hayatı yaşamayı ve sizleri seviyorum

1:51 ÖS  

Ben de bütün canlı cansız varlıkları seviyorum.

1:19 ÖS  

Sevmek, ne güzel bir duygu. Bir saniye sonra ne olacağımızı bilmiyoruz. Neden sevgisiz yaşayalım ki... Hadi sevelim sevelim çook sevelim.

3:53 ÖÖ  

eşimi,ailemi,biricik kızım duruyu hayatın zorluklarına karşı iyi taraflarını bulup zorlukları güzel hale getirmeyi seviyorum... sevmeyi seviyorum...
SEVEN SEVİLİR...

1:11 ÖÖ  

Ne güzel bir şiir, yürekten katılıyorum. Yalnız, en merkezde, her sevgide bir bencillik vardır diye de eleştiriyorum.

Olmaması lazım olan bencillikten bahsediyorum.

İnsan severken bile, iyisini güzelini arıyor da; çirkinini ve kötüsünü kenara atıyor.

Her gün sokaklarda karşı karşıya kaldığımız, biçare perişan zavallı memleketim insanları sevgisizlikten kıvranıyorken; onlardan esirgediğimiz samimi anlamdaki insani sevgi ve alakayı menfi sevdalarda har vurup harman savuruyoruz.

İşte bu düşüncenin bilincine vardığım zamanlarda, sevgiliye karşı duyduğum aşk acısı konusunda; kendime yaptığım öz eleştiriler neticesinde, "Neden bu sevgiyi çevremdeki insanlar ile, ailem ile paylaşmayayım ki!?" diye bir sonuca ulaştım.

Formülü uygulama noktasında, aileme karşı biraz cimri davrandığımı görüyorum. Ümit ederim, bu durumun da üstesinden geliriz zamanla...

"Hayat, sevgisiz, üstü açık bir mezar misali."

Hep sevgiyle kalasın Nilüfer kardeşim :)

İçsel Kavgam,
Kâzım Mızrak

4:29 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home