Nilüferce

Cumartesi, Aralık 31, 2005

Bir Yılın Son Günleri




Bir Yılın Son Günleri

Bir yıl daha bitiyor.
Düşlerim, tasalarım, yarım kalmış onca şey,
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden.
Bana mı öyle geliyor yoksa daha mı hızlı ilerliyor zaman insan yaşlanırken .
Kırdım mı, incittim mi birilerini?
Kimleri kazandım, yitirdiklerim kimler?
Kendimiyeniledim mi yaşadıklarımda?
Yeniden düşünmeliyim, dostluklarımı, ilişkilerimi.
Çoğalttım mı eksiklerimi?
Gözlerim çocukluk fotoğraflarımda mı kaldı?
Yitirdim mi yoksa masumiyetimi?
Borçlarımı ödedim mi?
Doğru seçtim mi soruların fiillerini?
Ödünç aldığım kitapları geri verdim mi?
Geri verdim mi aldıklarımı; Aşkları, dostlukları, sevgileri, güvenleri, bağları?
Kitaplara, sayfalara, satırlara borcumu ödedim mi?
Yokladım mı duygularımı hala sevebiliyor muyum insanları?
Ovmalı gümüşlerimi, bakırlarımı, cilageçmeli ahşaplarıma.
Ovmalı umutları.
Saklı tutmalıgelecek inancını,
yarınları eksik etmemeli ağzımdan hançer kıvamındaki o kara mızrak tadını.
Şimdi oturup uzun bir hasretlik mektubu yazmalıyım.
Sonra köşe başından bir demet çiçek alıp öyle başlamalıyım akşama, yeni bir yıla.
Ama nedense her şeyin tadı dağılıyor ağzımda.
Bir sap çiçek mi taşısam yoksa ağzımın kıyısında?
Aydınlık rengi vursun diye gözlerimdeki buluta.

Murathan MUNGAN


2006 yılının herkese sağlık,huzur ve mutluluk getirmesi dileğiyle....
NİCE SENELERE
posted by Nilüfer at 8:13 ÖS

11 Comments:

yeni yılınızı kutlar hayır ve mutluluk getirmesini dilerim sizin için...

12:20 ÖÖ  

Yeni yılın sana ve ailene mutluluklar getirmesini dilerim.

Sevgilerimle.

2:50 ÖÖ  

Yeni yilin kutlu olsun.

3:49 ÖÖ  

Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar, her daim sağlık,mutluluk ve başarı getirmesini niyaz ederim. Bizlere ne kadar güzel anlattınız geride bıraktığımız yılı. Gerçekten tüm bunları yaptıkmı acaba! Bir kez daha herkesin gözden geçirmesi gereken şeyler! Bunları bize hatırlattığınız için teşekkürlerimi sunarım...

12:47 ÖS  

Yılın ilk sabahından günaydın.

İyi yıllar Nilüfer.

11:30 ÖS  

SAAT 12'Yİ VURUP 2006 YILINA BERABER GİRDİĞİMİZ BU YILDA ARKADAŞLIĞIMIZIN DOSTLUĞUMUZUN DAHA NİCE SENELER DEVAM ETMESİ DİLEĞİYLE... BERABER ÇOK GÜZEL KARŞILADIĞIMIZ YENİ YILI UMARIM BERABER GÜZELLİKLERLE BİTİRİZ....
O GÜZEL YÜREĞİNDEKİ TÜM DİLEKLERİN OLSUN CANIM....
ÇİĞDEM .............

1:45 ÖS  

Dostluğumuzun bir ömür boyu devam etmesi dileğiyle Çiğdem.2006 ya güzel bir giriş yaptık inşallah güzel bir yıl olur hepimiz için.Senin de bütün dileklerin gerçekleşir inşallah arkadaşım.İşyerinde görüşmek üzere....

9:13 ÖS  

Yeni yılda sağlık, başarı, mutluluk ve huzur dilerim. Sevgiler...

12:20 ÖÖ  

Sana da mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum Nilüfer.Sevgiyle

6:16 ÖÖ  

bu kartpostala bernzer bir tanesi de bende var...
simdi gorunce onu hatirladim.
co guzel bir manzara...
yeni yildan tum beklentilerin gercek olsun.
BibiS

3:17 ÖÖ  

yeni yılın kutlu olsun :)

3:16 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home