Nilüferce

Salı, Mayıs 10, 2005


Elmalýk Köyü Posted by Hello
posted by Nilüfer at 9:12 ÖS

4 Comments:

Merhaba Niliüfer.Portakal Ağacı'nın linklerine bakarken buldum bu siteyi.Elmalık Köyüne geçen sene gitmiştim en son.Her gidişimde beni heyecanlıdaran bir köydür.Yeşili bir başka güzeldir oranın.Sabahları sisi ve nemi de faklıdır.Bunları yaşadım görünce resimi.Teşekkürler....OYA

7:24 ÖÖ  

Merhaba Oya köyü beğendiğine sevindim.Köyde tanıdıkların mı var?

12:09 ÖS  

Tekrar merhaba.Evet köyde bir akrabam var.Yengemin köyü.Şu anda da ordalar.Yazları geliyorlar köye.Büyük yeşilliği geçtikten sonra evleri.Yengemin adı Nesrin.Sevgiyle kal....

2:53 ÖÖ  

Nilüfer hanım size teşekkür ediyorum köye gitmeyeli uzun zaman oldu resimleri görünce duygulandım İbrahim Ekici'nin torunuyum

7:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home