Nilüferce

Pazartesi, Mayıs 16, 2005

İşsizlik

Merhaba

Bugün kısa bir sohbetle bloğuma giriş yapmak istedim.Uzun zamandır bloğuma yeni resimler aktaramadım.Hafta sonları başka bir ilde kursa gittiğim için bloğumla yeteri kadar ilgilenemiyorum.Ayrıca bir kaç gündür bugünkü sınavımdan dolayı fazla vakit bulamadım.Bu gün bir iş başvurusu için bir sınava girdim.İnşallah sonuç benim için hayırlı olur.Aslında şu an bir işim var ancak geçici olduğu için sürekli,kalıcı bir iş için koşturuyorum yine :-))) İçimde sınav stresinden kurtulmuş olmanın mutluluğu ve huzuru var.Bugünkü tablo yine içler acısıydı.İşsiz 4 yıllık üniversite mezunları.Bir an düşündüm ve halime şükrettim sonuçta geçicide olsa şu an bir işim var.Ancak 4 yıl emek verip maddi ve manevi olarak yıpranıp iş umuduyla gelen pek çok insanı görünce bu duruma üzülmemek elde değil.Alınacak kişi sayısıda tahmin edebileceğiniz gibi oldukça düşük ( 2 kişi ) .Hayatın gerçekten zor olduğunu bugün bir kez yine anladım.İnşallah en kısa zamanda bu sorunları aşıp; gençlere geleceğe umutla bakabilecekleri bir yaşam sunarız.
posted by Nilüfer at 12:00 ÖS

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home