Nilüferce

Perşembe, Mayıs 12, 2005

Nalmes Ensamble Academia



Nalmes

Babam Çerkez olmasına rağmen ne Çerkezce konuşabiliyorum ne de Kafkas oyunlarını oynayabiliyorum.Zamanında öğrenmediğim içinde pişmanım.Bir ara kızkardeşimle beraber oyun öğrenmek için bir gruba katılacaktık ancak katılan kişilerin yaş grubu oldukça küçük olduğu için vazgeçtik.Eğer kendinize ait gelenekleriniz ,oyunlarınız ve diliniz varsa mutlaka çocuklarınıza,kardeşlerinize yada sizleri takip eden nesillerinize öğretiniz.İnsan başka bir yerde kendi oyunlarını izlediğinde gerçekten büyük bir mutluluk duyuyor.( Şunu da ekleyeyim Ülkemize ait tüm folklor oyunları ve geleneklerimiz bizler için çok önemli, geçmiş kültürlerimizi günümüzede yansıtmamız gerekir.)

Nalmes Posted by Hello
posted by Nilüfer at 9:08 ÖÖ

1 Comments:

Fesapş...
Ne ilginçtir;takı modellerine bbakalım derken petsiye yazısını gördüm ve sonrasında nalmesi biz de çerkesiz,ben k maraşlıyım arkadaşta sivaslı...Aslında bu yazıyı neden yazıyorum diye düşünüyorum ama bir yazınızda babanızın çerkes olduğunu ama sizin ve kardeşinizin çerkeslikle ilgi bişey bilmediğiniş okudum,ve size yardımcı olmak isteriz...Tabi yapabileceğimiz bişey olursa....
Tzerelheğun.... Cumali ve koray

abrekcumali@hotmail.com

6:55 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home