Nilüferce

Pazartesi, Haziran 06, 2005

Dikkat !!!

Bloğumu ziyaret eden arkadaşlar,
Düzcede çektiğim fotoğrafları sayfamda yayınlamıştım ancak fotoğrafların blogta çok koyu olması sebebiyle çoğunu sildim.En kısa zamanda fotoğrafları tekrar yayınlayacağım.Eğer fotoğrafların blogta daha iyi görüntülenmesi ile ilgili bilgisi olan varsa lütfen bilgi versin bu konuda.( Aslında fotoğraf makinemde fotoğraflar iyi görünüyor ancak blogta yayınlayınca oldukça kötü duruyor.)
posted by Nilüfer at 4:36 ÖÖ

3 Comments:

Merhaba,
Bence fotoğraflarını bilgisayara aktardıktan sonra herhangibir resim işleme programı ile parlaklık ve kontrast ayarlarında değişiklik yaparsan ve blog' daki çözünürlüğü de biraz daha artırırsan daha güzel görüneceklerdir. Tabi çözünürlüğü artırmak resimlerin daha geç yüklenmesine neden olacaktır.
Kolay gelsin...

4:25 ÖÖ  

Çözüm önerin için teşekkürler Tomris blogtaki çözünürlük hakkında biraz daha ayrıntılı bilgi verirsen sevinirim.Blog ayarları konusunda fazla bilgim yok yardımcı olursan memnun olurum.Birde senin bloğunu göremedim hazırlık aşamasında mı?

5:28 ÖÖ  

Blog içerisine resim gönderebilmek için Hello from picasa diye bir program var. Program içerisinde setting sekmesini tıklayınca hangi çözünürlükte fotoğraf eklemek istersen seçim yapman gerekiyor. Benim kullandığım çözünürlükler 320 ve 640. Settings bölümünün bir diğer ayarı ise fotoğrafların kenarına çerçeve koyabilirsin. Benim gözlemlediğim ve yapabileceğimiz ayarlar bunlar. Umarım bu bilgiler işine yarar.
Benim blog' um yayında. Epey bir süre iş yoğunluğum nedeniyle ilgilenememiştim. Adresi http://gezirehberi.blogspot.com

6:54 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home