Nilüferce

Pazartesi, Ekim 24, 2005

Adapazarı-Sapanca


Sapanca Posted by Picasa

Bu fotoğrafın güzel bir anısı var bende.Burası Sapanca'da çok hoş bir piknik alanı.Yıllık izindeyken Adapazarına gitmiştim.Amcamın oğlu bu hafta internette tanıştığımız kanarya severlerle bir piknik düzenleyeceğiz sende katıl dedi.Baştan bu fikir pek cazip gelmedi ve orada sıkılacağımı düşünmüştüm ve sonunda bende pikniğe katıldım.Bu pikniğe katılan kanarya severler birbirlerini tanımıyorlardı sadece internetteki sitelerinden sohbet ediyorlardı ve sonunda mangal partisi düzenlemeye karar verdiler.Tekirdağdan,Gebzeden,İstanbuldan,Adapazarından pek çok katılımcı vardı.Gördüğüm manzara gerçekten mükemmeldi birbirlerini hiç tanımayıp,yüzlerini bile görmedikleri bu insanlar o kadar güzel kaynaştılar ki sanki 40 yıllık dost gibiydiler.Herkes evine mutlu bir şekilde döndü ve piknik sonrası siteye ( kanarya sevgisi)piknik hakkındaki yorumlarını bıraktılar.Bu pikniğe katılan ve bu günü böyle güzel geçirmemize vesile olan herkese teşekkürler.
posted by Nilüfer at 8:38 ÖS

4 Comments:

orsaını biliyorum pikink yapmak için çok hoş bir yer..benim ananem sapancalıdır. küçükken her yaz gelir 1 ay kalırdık..o zamanlar çok daha güzeldi..meyve ağaçları arasında geçerdi yazalar..her gidi günler hey..

11:47 ÖS  

OOO ne güzel artık sanal dostluklar pekiştirilmeye başlanıyor. Filiz de Papatya ile buluşmuştu. Hadi darsı diğerlerine.

11:59 ÖS  

20 rastgele şey için sobelendin.

4:04 ÖÖ  

Nilüfer çok isteyip de göremediğim bir yer burası. İsmi bile çok entresan geliyor bana.Kanarya Sevenler iyi etmişler. Bellimi olur belki bir gün bizler de biraraya geliriz. Tuhfesiz olmaz ama değilmi?Sevgiler

4:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home