Nilüferce

Cumartesi, Ocak 21, 2006

Suat Tekin'in Kaligrafik Çalışmaları



Bugün aldığım bir mail beni çok mutlu etti.Morelmas sitesinde hergün günün sözü bölümünü takip ediyorum.Suat Tekin Bey hergün bu sitede yapmış olduğu kaligrafik çalışmalarla günün sözünü yazıyor, ben de bloğumda onun çalışmalarının bir kaç tanesini yayınlamıştım.Tesadüfen bloğumu gördünü ve çalışmalarını sizlerle paylaştığım için sevindiğini belirtti.Bana çeşitli çalışmalarını göndermiş.Bu fotoğrafı daha önce yayınlamıştım, kendisinden bu fotoğraf üzerine bu sözü yazarmısınız demiştim sağolsun yazıp mailime göndermiş.Bende yeni haliyle sizlerle paylaşmak istiyorum.Suat Bey tekrar size çok teşekkür ediyorum ve Suat Bey'in çalışmalarını görmeniz için tekrar site adresini vermek istiyorum.
Suat Tekin'in sitesi
posted by Nilüfer at 11:02 ÖÖ

1 Comments:

SELAM
Resim çok orjinal olmuş. Heyyy blog nelere kadirsin sen :)
Sitedeki çalışmalar çok güzelmiş.
Zaten bir kaçını sizin sayenizde görmüştük. İnşallah bir seferinde de biz ekleriz sitemize..
Suat TEKİN'e başarılar diliyorum.
ve sizede.
Sevgiler...

8:50 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home