Nilüferce

Pazar, Haziran 26, 2005


Ak�akoca Posted by Hello
posted by Nilüfer at 9:07 ÖS

11 Comments:

Her ne kadar kendi blogumu uzun zamandır güncellemeye vakit bulamasam da senin siteni ziyaret etmekten geri kalmıyorum:)
Bu arada akçakoca sahilinden resimler koymuşsun; bana akçakoca hakkında biraz bilgi verir misin? Bu yaz tatili için eşim ve benim aramda Akçakoca ve Olympos ikilemi mevcut. Olympos benim uzun zamandır görmek istediğim bir yer, akçakoca ise eşimin tercihi. Bakalım kısmet nereye olur?

12:00 ÖÖ  

Sağol Tomris.Tomris Akçakoca'nın sayfası var akcakoca.org az önce baktım bu sayfayı bir incele istersen.Kalabileceğiniz oteller var.Yazın evde kiralıyorlar geçen arkadaşlar sordu günlük kira 30 milyondan başlıyor dediler.

12:11 ÖÖ  

ne güzel bir uyum icinde hersey,resmine bile bakarken insanin ruhu dinleniyor.,dalip gidiliyor...

6:00 ÖÖ  

buda mı maviymiş gibi görünen denizlerden yoksa, dediğin gibi gerçekten hiç mavi deniz kalmadı mı yoksa ?

7:26 ÖÖ  

Nilüfer, harika bir manzara bu...

Sevgiler.

1:49 ÖÖ  

Tuhfe uzun zamandır sayfama uğramadın galiba :-)) bu resimi yayınlayalı 1 hafta olacak neredeyse :-))

2:01 ÖÖ  

sevgili nilüfer
güzel manzaralar devam ediyor
bende istanbuldan akçakocayı seyrediyorum
teşekkürler sevgiler
gönül

2:29 ÖÖ  

Gönül sen Düzcelisin değil mi?Uzun zamandır yoktun galiba yorum bırakmamıştında :-)

3:51 ÖÖ  

Haklısın galiba atlamışım, bu aralar öyle yoğunum ki, bugün akşam da kızımın diploma töreni var oraya gideceğiz.
Bir ara internetten koptum, okullar da bu hafta tatil oldu bana sıra zor gelecek galiba :=(

7:04 ÖÖ  

sevgili nilüfer
evet düzceliyim ailemde orda yaşıyor bende sıksık geliyorum biz karıkoca pek tatilciyiz o yüzden pek yazamıyorum
sevgiler
gönül

4:07 ÖÖ  

Gönül Ankara İstanbul derken nerede yaşadığını anlayamamıştımda o yüzden bu soruyu sordum.En iyisini siz yapıyorsunuz gezin bol bol bencede

4:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home