Nilüferce

Çarşamba, Ağustos 10, 2005

ARKADAŞÇA İÇİN

Herkese merhaba,

Bir süredir bloğuma yeni fotoğraflar ekleyemedim .İnşallah en kısa zamanda yeni fotoğraflarla döneceğim.Şu an en yakın arkadaşlarımdan birinin ( benim için her zaman çok değerlisin arkadaş ) mutluluğuna ortak olmak için bunu yazdım.Arkadaşım yüksek lisansını bitirip doktora sınavını kazandı.Şu an kafası oldukça karışık kara kara nasıl yapacağını düşünüyor.Arkadaşım sana güveniyorum yüksek lisansını nasıl başarıyla tamamladıysan inşallah bunu da kolaylıkla başaracaksın.Sen çok kararlı ve azimli birisin bunu da alnının akıyla kolaylıkla başaracaksın.Eşin ve arkadaşların( ben ve diğerleri ) her zaman sana güveniyor ve başaracağını biliyor.Seni çok seviyoruz Meral :-))
posted by Nilüfer at 12:22 ÖÖ

3 Comments:

Saol Arkadaşım çok nazik ve düşüncelisin. Çok duygulandım yazını okuyunca. İnşallah bunu da başarıyla bitirebilirim.
Hiçbirzaman moral desteğini eksik etmediğin için çok çok teşekkür ediyorum.
Seni çok seviyorum biliyorsun.

12:40 ÖÖ  

sevgili meral hayırlı uğurlu olsun.msn'de bahsetmedin.müjde verir insan.
çok sevindim.Allah yardımcın olsun..

1:03 ÖS  

Sevgili Meral, hayırlı uğurlu olsun. İnşaallah bunu da başarırsın. Allah kolaylıklar versin.

1:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home