Nilüferce

Pazartesi, Ekim 31, 2005

20 RASTGELE ŞEY

Glitters
Sevgili Tuhfe ‘20 rastgele şey’ için beni bir süre önce sobeledi.Ancak yazabildim Tuhfe kusura bakma. Bilgisayarın başına geçtim ne yazacağımı bir türlü bulamıyorum.Rastgele 20 şeyi yazmak ne kadarda zormuş.

***
Hayat ne kadar güzel,her şeyin değerini bilip hayattan zevk aldıktan ve sahip oldukların için şükrettikten sonra.Düşündüğümde kendimi gerçekten şanslı bir insan olarak görüyorum.Sağlığım yerimde ,ailem yanımda,şimdilik bir işim var,çok iyi arkadaşlarım var.
***
Ramazan Bayramı tatili biraz daha uzun olsaydı ne olurdu.Ne yapalım tatili çok seven bir milletiz.
***
Bayramda tüm ailenin toplanma geleneği devam ediyor.Büyükler ( babanem ve dedem) vefat etmiş olmasına rağmen her bayram köyde toplanıyoruz.Çok kalabalık olup akşam uyuyacak yer bulamasakta bu durumu çok seviyorum.İnşallah bunu bizlerde devam ettiririz.
***
Eh bayram tatili denilince aklıma hemen arkadaşlarımla vazgeçilmez mekanımız Becikoğlunda toplanıp keyifle çaylarımızı içip sohbet edeceğimiz gün aklıma geliyor ve sabırsızlıkla bugünü bekliyorum.Meral sana çok teşekkür ediyorum.Bu dostluğun bu şekilde gelişmesinde katkın çok fazla ve evlenmene rağmen aramızdan asla kopmadın ve hala bizleri bir araya topluyorsun.( Bu yazımı okurken yine duygulanacaksın biliyorum.Ama insanın böyle dostları ve arkadaşları olması çok güzel bir şey.Şimdi diğerleri kıskanacak onları da çok seviyorum :)))
***
Bugün çok sevdiğim iş arkadaşlarımdan Çiğdem rahatsızlandı.Geçmiş olsun Çiğdem.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.
***
Annem bu akşam Nilüfer yeter artık kalk şu bilgisayarın başından demedi.Annem şunun başında vakit geçireceğine oya,dantel öğrensen diye söylenip durur.Haklısın anne ama ne yapayım ilgi duymuyorum oya, dantele.
***
Saatler ilerliyor ve ben hala yazacak bir şey bulamıyorum.Yarın sabah işe gitmem gerek, ama Tuhfe bunu senin için bitirmeliyim.Sobelendiğimden beri kaç gün geçti ama elim bir türlü değmedi yazmaya.
***
Bu blog işini çıkarandan Allah razı olsun.Yeni bir şeyler ortaya çıkarıp bunu diğer insanlarla paylaşmak çok güzel.
***
Geçen gün bir arkadaşımla msn de sohbet ederken internette gezinirken canı sıkıldığını söyledi ,bende ona bloğumdan bahsettim ve kendisininde bir blog oluşturabileceğini söyledim.Ama çok dikkatli olmalısın blog işine girdiğinde bilgisayarın başından artık hiç kalkamazsın ,çünkü bu blog işi bir hastalık gibi bir türlü kurtulamıyorsun dedim.O da yeni bir blog oluşturdu.Eh Sezen kolay gelsin sana ,sana da bu hastalığı bulaştırdım :)) Sırada kim var bakalım.
***
Yasemin hadi dön artık ,seninle sohbet etmeyi çok özledim.
***
Şu anda canım çikolatalı ya da meyveli hiç fark etmez yaş pasta istedi.Meral sana geldiğimde yaş pasta yapacaksın değil mi? Okuyanda çok fazla boğazıma düşkün olduğumu zannedecek ama hiçte öyle değil aslında sadece yaş pastaya dayanamıyorum.
***
Ya yazıyorum yazıyorum bir türlü 20’ye ulaşamadım.Yoksa birileri yazdıklarımımı siliyor .
***
Şu an çok uykum geldi uyumak istiyorum, ama bir an önce bunu bitirmeliyim.Yarın akşama iftara misafirler gelecek,Çarşamba günüde mesai bitiminden sonra köye gideceğim eğer şimdi bitiremezsem bayramdan sonraya kalacak ve Tuhfeye çok ayıp olur .
***
Bu bloglar sayesinde pek çok insanla tanıştık bu da mutluluk verici bir olay.
***
Nagihan ve Meral gönderdiğiniz Powerpoint sunuları çok harika.İş arkadaşım Sibel ‘ Nilüfer daha yeni bir şey yok mu’ diyor.Sizin sayenizde bu sunular msn yoluyla pek çok insana ulaştırılıyor.Görende bizi çalışmıyor zannedecek.
***
Ramazanda iş arkadaşlarımla beraber iftara bir yerlere gidelim dedik.Oraya mı gitsek buraya mı gitsek diye sürekli konuştuk.Ama hepsi lafta kaldı. Ramazanın son günleri içerisindeyiz ve biz hala bir yerlere gidemedik.Arkadaşlar inşallah öbür Ramazana ,eğer ben olmazsam da çağırırsınız beni artık.
***
En çok özlediğim şeylerden biri sabah işe gittiğimde müdürümüz gelmeden evvel yaptığımız taze çay ve simit faslı.Evden kahvaltı yaparak çıktığım halde asla çay ve simite hayır demiyorum.Meral biliyorum sizin orada çıtır çıtır taze simit yok.Olsun arkadaşım ben senin yerinede yerim.Karnım acıktı galiba sürekli yemekten bahsettim.
***
İnşallah herkes sıkılmadan zevkle okur.Oldukça uzun cümleler oldu.Neredeyse hayat hikayesine döndü :))
***
Ben yeni bir düzenleme yapıp "18 Rastgele Şey" desem ne dersiniz.
***
Evet sonunda 20.rastgele şeye geldim.Eğer sonuna kadar yazdıklarıma dayanabildiyseniz teşekkürler.
Benim kimleri sobeleyeceğime sıra geldi.Ben yeni keşfettiğim bloglardan
Handan,Bilal,Erdemselvi yi sobeliyorum.Arkadaşlar yazma zorunluluğunuz yok.Yazmak istemezsenizde anlayışla karşılarım.
posted by Nilüfer at 2:41 ÖS

7 Comments:

Hımm, tamam ilk fırsat bulduğumda yazacağım Nilüfer :)

7:11 ÖS  

Merhaba arkadaşım.
20 rastgelelerini okumak zevkliydi.
Eski günlerimizi unutmak mümkün değil gerçekten de
Bayramda inşallah pasta yapacağım sana ama yapamazsam bana kızma :-)

10:57 ÖS  

Çok teşekkür ederim Nilüfer kırmayıp bayramdan sonraya bırakmadığın için. Arada bir adımı zikretmişsin çok güzel de, Nilüferciğim ben iş veren değilim ne zaman canın isterse o zaman yazarsın seni bu kadar meşakkate sokmak istemem :)) Yazını okumak çok güzeldi, inşaallah ailece hep bayramlarda beraber olursunuz, arkadaşlarınla olan muhabbetiniz de ebedi olur.

Sevgiler. Şimdiden İyi Bayramlar.

12:15 ÖÖ  

Nilüfer, seni biraz zorlamış bu 20 mi ama başarmışsın :) Okumak güzeldi.
Sevgiler,

2:24 ÖÖ  

teşekkür sobelediğin için.
18 de bende kasılıp kaldım. İyi ki indirim yapmışsın :P

2:24 ÖÖ  

En kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Çok yakında...

5:04 ÖÖ  

kuzen ya sen astın kendini yazmışsın vallahi kuzenim sen bu işi biliyon kuzen seni seviyoruz...zeynoda çok slm söylüyor.....

10:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home