Nilüferce

Pazartesi, Şubat 27, 2006

Nilüferce


Nilüferce Posted by Picasa

Herkese günaydınnnn
Bu haftanın ilk gününde blog konuğum Nilüferce.Onu sizlerle tanıştırayım..Tabi onun yıllarrrr önceki hali.Bugün Nilüferce yani Nilüfer 28 yaşında.Nasıl bir duygu içerisinde aslında o da bilmiyor.Eskiden doğum günleri onu çok mutlu ederdi,ama yaş ilerleyince o doğum günlerinin güzelliği,mutluluğunun kalmadığını fark etti.Ama onu en mutlu eden an pasta fasılları ( burada açık kapı bırakayım Merale duyurulur : Nerde benim pastam :-(( Adapazarına geldiğimde yaparsın değil mi?).
Yaşam doğumla başlar,ölümle biter.Zaman öyle hızlı akıp geçiyor ki.O hıza bir türlü yetişemiyoruz.O halde zamanımızın her saniyesini,her dakikasını,her saatini,her yılını en güzel şekilde değerlendirmemiz gerekir.Geriye dönüşün olmadığını çok iyi biliyoruz .....
posted by Nilüfer at 7:16 ÖÖ

8 Comments:

sevgili Nilüferce..
doğum günün kutlu olsun...her yaşın güzelliği var...ancak zaman bir fırtına değil ..kasırga gibi geçiyor..yaşanan her andan keyif almak lazım..sağlıkla...

10:40 ÖS  

doğum günün kutlu olsun canım iyiki doğdun iyiki varsın ben iyiki seni tanımışım senin gibi bir arkadaşa nasip olmak büyük şans kimseye kısmet olmayabilir arkadaşlıklar bile zo r kuruluyor bu devirde

11:10 ÖS  

pardon canım ya ben yine ismimi yazmayı unutmuşum :)).. ben seçilll seni çok seviyorum ablam ablam

11:11 ÖS  

İyi ki doğdun Nilüfer. Nice mutlu, sağlıklı, başarılı, sevgi dolu, cıvıl cıvıl, rengârenk , huzurlu yıllara...

11:44 ÖS  

selamlar...
Doğum gününüz kutlu ve mutlu olsun. Allah ömrünüzü hayırlı ve mesud geçirmenizi nasip etsin.
Evet Zamanımız akıp giden su misali. Durdurmak imkansız. Önemli olanda hayırlı bir ömür geçirebilmek.
Ömür sermayenizi en iyi şekilde değerlendirebilmeniz dileğiyle...
___________
Sevgiler...

2:18 ÖÖ  

Arkadaşım benim sana pasta yapmazmıyım ben. Kargoyla bozulmayacağını bilsem hemen gönderecem. Gelsen bir haftasonu yapacam hemen sana ama gelmiyorsun ki.
Yeni yaşın kutlu olsun arkadaşım. Mutlulukların en fazlasını bu yaşında göresin inşallah :-)

5:18 ÖÖ  

DOĞUM GÜNLERİ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR.
KUTLANMASINI İSTERİM HEP.
ERDEMSELVİDEN DUYDUM DOĞUM GÜNÜNÜZ OLDUĞUNU.
KUTLAYAYIM DEDİM.
MUTLU YILLAR.
DAHA NİCE DOĞUM GÜNLERİNE:))
KONJENİTAL:))

8:24 ÖÖ  

Herkese teşekkürler.Allah(c.c) hepimize sağlık,mutluluk ve huzur dolu daha nice günler nasip eylesin.

8:58 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home