Nilüferce

Salı, Ocak 31, 2006

Sevgiyle

posted by Nilüfer at 8:19 ÖS

4 Comments:

selamlar
Nilüfer hanım inanın hasta olduğunuza çok üzüldüm. Bizde vefasız davrandık hiç soramadık. Hakkınızı helal edin inşallah.
________________________________,
Suat abi bu güzel sözleri nerden bulur anlamam. Çok harika bir söz. Ayrıca resimde sizden galiba. Resimde çok profesyonel çekilmiş.
___________________________________
Gel gelelim müzik işine. O site bu aralar garipleşti. Benimde şifremi kabul etmiyor.
Size yeni bir adres veriyorum o zaman===
www.filelodge.com
Hertürlü soruya açığım inşallah.
______________________________
Hayırlı akşamlar....

1:11 ÖS  

Merhaba Erdem Bey,

www.filelodge.com sitesi bana pek güven dolu gelmedi, daha önce bu sitenin verdiği hizmeti kullandınız mı acaba?

Eğer illede güvenilir diyorsanız, adres bizim de aklımzda bulunsun...

2:55 ÖS  

Konu: www.filelodge.com

"Güvenilir değil derken ben tam anlayamadım kusura bakmayın. Benim sitede çalan müzik şuan bu sitede kayıtlı ve sorun yaşamadım."


Merhaba Erdem Bey,

Konu hakkında bloğuma bir yorum bırakmışsınız; nezaketiniz için teşekkür ederim, ben cevabı buraya yazmayı uygun buldum.

Sizin siteyi ziyaret etmiştim, müzik derken ne alatmak istediğinizi anlıyorum.

Güvenlikten kastım, sitenin virus ve trojan barındırabilen linklerinin olması iltimali üzerineydi; tabi bu demek değildir ki sitenin web server'ında barındırılan dosyalara virus bulaşır.

Diğer yönden sayfanın tasarımı yılların ağır firması izlenimi uyandırmıyor ziyaretcide, yani iki gün sonra site çöküp kapanırsa şaşırmam dedirtiyor insana.

Bu bakımdan, oraya veya bu gibi File Hosting sitelerine gönderilen dosyaları yedeklemek şart.

Siz denemiş olduğunuza göre bir gün ben de kullanırım diye düşünüyorum, yukarıda yazdıklarım tamamen varsayımlar üzerine dayalıydı.

İyi akşamlar....

8:00 ÖÖ  

Nilüfercim iyileşmişsindir umarım, sesin soluğun çıkmıyor, merak ettim.

11:55 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home