Nilüferce

Pazartesi, Şubat 06, 2006



Bolu Gölköy'den bir görüntü
posted by Nilüfer at 12:43 ÖÖ

18 Comments:

Yalnızlık duygularımı kamçıladı bu resim.
Tam benlik...

8:30 ÖÖ  

Bizimde üniversite anılarımızı canlandırıyor bu resim.Bizim piknik alanımızdı bu yer.

10:58 ÖÖ  

Biz de pikniğe gitmiştik o soğukta Nilüfer ama çok zevkli geçti
Sessizlik çok güzeldi ve sis
O zaman bir iki tane manzara çekmişim işte
Hatırlarmısın Nilüfer hep beraber yedigöller dönüşü adını bilmediğimiz bi yaylaya çıkmıştık sis ve sessizlik ne kadar güzeldi orda da piknik yapmıştık ne güzeldi
:-( özledim ya

4:22 ÖÖ  

Ne zaman boş vakit bulsak yada öğle aralarında arkadaşlarla bizde giderdik buraya ne günlerdi yaaa.Yedigölleri asla unutamam Meral ,mükemmel bir gündü benim içinde, sizlerle geçirdiğim hergün benim için çok güzeldi ve asla da unutulmayacak arkadaş.O günler geri gelse ne olur....Şimdi hiçbirşey eskisi gibi tat vermiyor :-(((

4:57 ÖÖ  

slm. bende sizin gibi boluda okudum. çok güzeldi o günler biz de sizin gibi yedigöllere gitmiştik. ve gölköy bizim için vazgeçilmezdı. okul bitti 5 sene oldu ama hala özlüyorum o güzel günleri. bolu bolu içimde özlemin dolu:))) sevgi ve saygılarımla....

2:29 ÖÖ  

slm. bende sizin gibi boluda okudum. çok güzeldi o günler biz de sizin gibi yedigöllere gitmiştik. ve gölköy bizim için vazgeçilmezdı. okul bitti 5 sene oldu ama hala özlüyorum o güzel günleri. bolu bolu içimde özlemin dolu:))) sevgi ve saygılarımla....

2:30 ÖÖ  

BEN DE BOLU YU KAZANDIM BAKALIM NOLCAK SOSYOLOJİİİİİİİİİ GÖLKÖYDEYMİŞ

1:51 ÖÖ  

Hayırlı Olsun.Benim dönemimde sosyoloji bölümü daha yoktu :-) Mezun olalı 9 yıl oldu...

12:37 ÖÖ  

BENDE BOLUDAYIM UMARIM BİZDE BOL BOL GİDERİZ BOLUYA ULUSLARARASI İLİŞKİLER KAZANDIM

4:43 ÖÖ  

bende bu sene boluyu kazandım bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliği inşallah güzel bi 4 yıl geçiririm boluda :))

7:27 ÖÖ  

slm arkadaşlar bende bu yıl bolu yu kazandım...nasıl bir yer olduğunu çok merak ediyorum...vanlı...

10:23 ÖÖ  

slm isimsiz arkadaşlar.Bakıyorum Boluyu kazanan kazanana...
Ancak bu bölümlerin Boluda olduğunu bilmiyorum ve sanırım şuan biri şaka yapmaya çalışıyor blogta :-)

10:59 ÖÖ  

slm bu yıl boluyu kazanan arkadaşlar bende geliyorum türkçe öğretmenliğine.....boluya ilk kez gidicem ama fotolardan gördüğüm kadarıyla mükemmel bi yer

2:59 ÖÖ  

Boluyu kazanan tüm arkadaşlara :-)
Sizlere keyifle geçireceğiniz bir öğretim yılı diliyorum.Bu 4 yılın kıymetini bilin,ve her gününüzü ziyan etmeden dolu dolu geçirmeye bakın.Zaman öyle hızlı akıp gidiyor ki,göz açıp kapayıncaya kadar 4 yıl geçip gitmiş,geride kalan ise güzel hatıralar....

9:42 ÖÖ  

slm bende bolu okul önc öğrt kazandm.görsmk üzere

4:54 ÖÖ  

cok guzel bir site bu siteyi kim hazırladı ies ellerine saglık

1:29 ÖS  

Teşekkürler İsimsiz,
Blog bana ait,beğendiğinize sevindim.Böyle güzel yorumlar almak çok güzel :-)

2:45 ÖÖ  

mrblar

blogunuz cok güzel dogrusu :)

bende boluda okuyorum

blog sitem : burada
tşkler

12:45 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home