Nilüferce

Pazar, Mart 05, 2006

Günaydınnnnnnnnn



Bu güzel,güneşli pazar sabahında herkese günaydınnnn :-)))

Suat Tekin'in hazırlamış olduğu,çok güzel ve güne yeni başlayacaklar için pozitif enerji verebilecek bir sözle Pazar gününe merhaba dedim.Haydi bugün bu sayfayı ziyaret edenler güzel bir hafta sonu mesajı bıraksınlar.Yarın işe gidecekler için iyi bir moral olur :-))) .Pazar'ın ardından Pazartesi günü pek çekilmiyor. Bugün arkadaşım Çiğdemin yapmış olduğu aşureleri afiyetle yiyeceğiz.1 tabak sizede gönderirim maalesef fotoğraflarla tabiki.Akşama inşallah o güzel aşure tabağını yayınlarım umarım.

Çiğdemin eşi Emin'den fırsat kalıp bilgisayar başına oturursam tabi ki ..... ( Bu akşam onların misafiriyim )

posted by Nilüfer at 8:30 ÖÖ

5 Comments:

Şimdi sen gelen mesaj bıraksın moral olur dedin ya , yok, gelmiyor benim aklıma birşey :)

Aşureden isterim :)

Sevgiyle...

4:56 ÖÖ  

Afiyet şeker olsun sevgili Nilüfer. Ama canım çekti söyliim, aşureyi çok severim de :)))

Bu arada mesajın gerçekten güzel bir gün geçirtecek kadar hoş ve ben bunu bugün, yani pazartesi okuyorum. Bugünüm iyi geçti walla ne yalan söyliim :)

Bu arada seni sobeledim güzelim, haberin olsun. Öpüyorum,

Sevgiyle..
HALE

6:19 ÖÖ  

Nereden yazdın bu yazıyı şimdi...
Canım, ne biçim çerkez yemekleri çekti ya...Off, ki ne off...

3:51 ÖS  

Your website has a useful information for beginners like me.
»

3:14 ÖÖ  

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

10:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home