Nilüferce

Cumartesi, Ağustos 12, 2006

Mutluluğun Resmi




MUTLULUĞUN RESMİ

Bugün; bütün ağaçlar yüreğimdeydi.
Bütün çiçekler gözlerimde.
Güneş, ışıklarını dudaklarıma kondurmuştu.
Neydi kanımı kaynatan bu güzelliğin adı?
Mutluluk muydu?

Bugün,
Ne varsa hüzünden yana
denize fırlattım az önce.
Sanki beklermiş gibi hepsini,
hop hop hoplatıverdi dalgalarında.
En güzel maviliğiyle oynaşıp durdu.
"Bak" dedi "fırlattığın hüzünlerine...
İşte; onların bendeki hükmü sadece bu!"

Sonra, şakalaşırcasına
bir kaç tuzlu damlasını
sıçratıverdi yüzüme.
Gülümsedim mahcup mahcup,
onun bu neşesine...
Duruldu.
Bir deniz yıldızı bıraktı avuçlarıma.
Yoksa mutluluk bu muydu?

Herkes kalabalıkken,
içimdeki yalnızlığı
alıp, gidiverdi sihirbaz martılar!
Bir de arkasından o bildik
şen kahkahalı bağırışmalar!
Hiç bu kadar güzelini görmemiştim.
Beyazmış meğerse
beni, onlarla bütünleştiren mucize!
Kanat çırpa çırpa,
yüreğimdeki isyanları uçurdular...
Yaşamaktan aldığım tad; işte buydu!
Yoksa mutluluk bu muydu?

"Sen mutluluğun resmini
çizebilir misin Abidin?"
Evet... Adım İNSAN...
Ya, tabii ki, çizerim!

Az önce;
ağaç oldum,
çiçek oldum,
güneş oldum,
deniz oldum,
martı oldum,
ölümsüzleştim...

Meğerse, hep
yanıbaşımdaymış
bu güzel resim!
Ben çizdim. Adı umudum'du!
Yoksa tüm umutlarım
beni hiç terketmeyen
mutluluğum muydu?

* * *

Mutluluk,
hepimize sadece
kendi çizdiğimiz resimler
ve uzaklıklar kadar
yakındır!


Nedret TÜRER
posted by Nilüfer at 9:35 ÖS

12 Comments:

iyi geceler canım arkadaşım:) peace'in dediği gibi bize sadece mutluluk yakışır;) çok güzel bir şiirdi..resimlerde öyle..ellerine sağlık valla peace haklı duryorsun duruyorsun bir yazıyorsun:)) buarada dün gece bende çok güldüm..çok eğlenceliydi en kısa zamanda tekrarlayalım bunu olar mı:)) öptüm kocamennn:))

3:36 ÖS  

MUTLULUK su bana uzak duran bir kavram allah hepimize en güzelini her seyin hayırlısını nasip eylesin

hep gülersin inş. canım

mutluyum
mutlusun
mutluyuz
:)

şiir güzeldi

resimlerde o biçim yani

olmuş olmuş

4:55 ÖÖ  

Günaydın ve iyi pazarlar
Peace
Zehra
Kayhan

Yüzümüzden gülümseme asla eksik olmasın Peace,Zehra ve Kayhan.Dün akşam güzeldi Peace ve Zehra :-)

Kayhan mutluluk sana uzak duran bir kavram değil kardeş,inan bana sende o mutluluğu en kısa zamanda yakalayacaksın.Allah hepimize herşeyin en hayırlısını versin,eğer hayırlı değilse de asla üzülmek yok değil mi?Resimleri bende beğendim,güzel olmuş dimi :-),uğraştığıma değdi sanırım...

5:15 ÖÖ  

Resmedilen mutlulukları yaşamak ne güzel olurdu :)

Çekmiş olduğun fotoğraflardaki manzaralarda mutlu olduğunu fark edebiliyor insan belki mutluluğun resminden çok mutlu eden resimlere de yer vermek lazım :)

5:19 ÖÖ  

Merhaba Nilüfer resimler mükemmel şiirde öyle mutluluk eksik olmasın hayatımızdan.öpüyorum canım seni :)

1:01 ÖS  

Evet Bulsara( Cemal) çektiğim fotoğraflarda istediğim kareyi yakaladıysam bu beni çok mutlu ediyor.Ben zaten beni mutlu eden resimlere yer veriyorum :-)

Hoşgeldin Susam.Amin diyorum.Mutluluk her zaman hepimizle beraber olsun.Bir gölge gibi peşimizi bırakmasın ve bizi her gittiğimiz yerde takip etsin
:-),blogtaki tatlıda mükemmel görünüyor

1:24 ÖS  

canımınnn içiii iyi akşamlarr:)) akşam beni nette göremezsen bil ki ders çalışorum tmm mı;) seni sefiyor ve kocemenn öpüyorum canımcımmm:)))))))))))))))))))))

8:49 ÖÖ  

sevgili Nilüferce...
sayfanın yeni yüzü olağanüstü güzel olmuş...arkadaşlarının sana özleminin kelimelere sığmadığını görmekteyim...dönüşünü ben de yeni farkettim...biraz geç ama ...
hoşgeldin sevgili Nilüferce...

12:00 ÖS  

canımmmmmmmmmmmmmmmmmmm günaydınnnnnnnn:)) çok ama çoookk güzel bir gün diliyorum sana:)) kocemennn kocemannn öpüyrumm:)) yorma kendini fazla olar mı;)

10:57 ÖS  

ne mötlusu ben mutlu diye birini tanımıyorum:)

mutlu diye birimi varki mutluluğun resmi olsun:)

kızz napıyonn nasılsınnn, kafanı yorma oralarda yazık saaa valaa vatandas ne diyosa haklıdır yahuu:)

görüşürüzzz

11:36 ÖS  

sevgili Nilüfer uzun zamandır ziyaret edemedim .blogun cok cok güzel olmus eline yüregine saglık.yazılar siirer harika .saglık ve sevgiyle kal...

9:38 ÖÖ  

mutluluğun sırrı deniz.gerisi yalan.

10:14 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home