Nilüferce

Pazar, Kasım 27, 2005

GÖKKUŞAĞI


Soğuk ve yağmurlu bir pazar sabahında herkese günaydın....

Dün akşam yeğenimle internette konuşurken gökkuşağını severmisin dedi.Ben de çok sevdiğimi söyledim.Kendisi Adapazarında bu fotoğrafı çekmiş ve dün akşam bana gönderdi.Kevser fotoğraf çok güzel bir de fotoğraftaki elektrik direği ve kablolar olmasa çok daha güzel olacaktı :-)))).En çok istediğim görüntülerden biriydi gökkuşağı ama çekemedim bir türlü.İnşallah başka bir sefere.....
posted by Nilüfer at 8:39 ÖÖ

8 Comments:

Direk ve kablolara rağmen Harika...

5:48 ÖÖ  

o direk ve kablolar teleferik.fotografi ceken kayak takimlariyla gidiyor vede kayak gozluklerini cikarip fotografi cekmis. ustunde kalin kayak elbisesi var beyaz ve kirmizi renkte.

7:44 ÖÖ  

walla süper yakalamış. Brawo

11:47 ÖÖ  

Nülüfer madem Gökkusagi cok seviyorsun sana benden Isvicre'de gecen hafta 18 Kasimda cekilmis bir gökkusagi!
http://photos1.blogger.com/hello/207/7282/1024/DSCN2612.jpg
Sevgiler

3:20 ÖS  

çok güzel bir resim harika... bende severim gökkuşağını sevgiler...

1:42 ÖÖ  

Orda önemli olan gökkuşağı ve çok güzel gözüküyor.Paylaştığın için teşekkürler..

6:24 ÖÖ  

güzel arkadaşım benim dersten yeni çıktım 16.55 ti saat belki varsındır diye icq yu açtım ama yoktun. Bugün sınavı erteledi hoca. Üzüldüm 1 stresli haftam daha olacak. Haftaya 2 sınavım oldu şimdi. Neyse bu aralar bu gökkuşağının içimde açmasına çok ihtiyacım var :-) resim iyi geldi
öptüm

7:14 ÖÖ  

Evet bu gökkuşağının hepimizin içinde açmasına gerek var değil mi???

1:27 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home