Nilüferce

Pazar, Kasım 13, 2005

NE KADAR SANALIM ACABA

Blog dünyasında yeni bir oyunla karşı karşıyayız. “ Ne kadar Sanalım” Bu sorulara cevap vermek benim için çok kolay olacak fazla düşünmeme gerek yok.Arkadaşça(Meral) ve zagrep radyosu ( Bilal ) tarafından sobelendim.Bende bunları yazarken acaba ben kimleri sobeliyeyim diye düşünüyorum.Bu kadar gevezelikten sonra sorulara geçebiliriz değil mi artık…

* Günde ortalama kaç saat internettesiniz?
Bu sorunun cevabını tam olarak bende bilmiyorum.İşyerinde internet sürekli açık.İşimiz olmadığı zaman yada işimizi bitirdiğimiz andan itibaren hemen internetin başındayız.Öğle yemeğinde bile ( eğer yemeği işyerinde yersem) bir yandan yemek yiyip bir yandan da internette geziniyorum.Akşam eve gelincede fazla zaman geçmeden bilgisayar başındayım.
Minimum 5 diyeyim ama maximum : bunu bende bilmiyorum.

* Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?(hangisi)
Msn messenger ve icq kullanıyorum.İlk ıcq ile başladım o benim ilk göz ağrım ama değişen koşullar msn yi de kullanmayı gerektiriyor.Ne yapalım yeniliklere uymak zorundayız.

* Kac tane mail adresiniz var?
2 tane mynet ( birini iş başvuruları için açmıştım) ,2 tane walla ( 2 bloğum için kullanıyorum)
1 hotmail ,1 gmail ( kapasitesi yeterli gelmiyor diğerlerinin Meralin sayesinde bir de gmail deneyeyim dedim) .

* Sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
Hayır yok.Icq da zaten nickname kullanmıyorum sadece Meral ve bazı arkadaşarım ıcq numaramı bilir o kadar.Msn de de kendi adımı kullanıyorum.

* İnternet ortamında tanışıp, gerçek yaşamınızda pekişen arkadaslıklarınız var mı?
İnternet ortamında tanışıp,hala internet ortamında devam eden arkadaşlarım var.

* İnternet üzerinden alışveriş yapıyor musunuz?
Hayır .

* Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın; "ya internet olmasaydı"
“ Ben Meralle hergün nasıl konuşurdum.” . İnternet artık günlük yaşamın bir parçası,o yüzden olmasaydı kelimesini düşünemiyorum.
Evettttt bende,
Tomris,Evperisi ve Gelincikleri sobeliyorum.Kolay gelsin arkadaşlar.Merak etmeyin çok kolay yazılıyor
posted by Nilüfer at 9:02 ÖS

8 Comments:

Benim gibi işinin büyük bir kısmı internet olan biri için sanırım olabilecek en güzel konuda sobelendim:)

1:00 ÖÖ  

Canım benim bu aralar benim şu gıcık derslerim yüzünden görüşemiyoruz ama hep aklımdasın biliyosun.
İyiki internet ve msn var da görüşebiliyoruz.
öptüm

1:22 ÖÖ  

wasati bir sanal :)

10:45 ÖÖ  

Nilüfer tam sanal sayılmazsın. İdare eder :))

12:00 ÖS  

Sevgili Nilüfer benide sobelemişsin! bu sanal alemde ilk sobelenişim! sorulara en kısa zamanda makul vede mantıklı cevaplar vermeye çalışıcam! teşekkürler...

7:07 ÖS  

Canım benim merhaba...Umarım beni unutmamışsındır.pazar akşamı bir fırsat bulup görüşebilmek dileğiyle..bu günkü partinizdede sana iyi eğlenceler..

7:01 ÖÖ  

Üstteki mesaj bana ait :))

7:03 ÖÖ  

Amiable post and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

7:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home