Nilüferce

Çarşamba, Aralık 07, 2005

07.12.2005 VE SAAT 23:15

Bu akşam bilgisayarımın başına oldukça geç oturdum.Resim yüklemek yerine sadece birşeyler karalamak istedim bu akşam, aslında yazacak birşeyde gelmiyor ya aklıma.Bu akşam bu saatten sonra ziyaret edecek misafirler için bir kelime oyunu oynayalım.Size bir kelime vereceğim bu kelime size ne ifade ediyor cevapta sadece bir kelime olmalı.Sonrada siz kelimenizi söyleyin.Diğerleride o kelimeye cevap versin.Sözcüğüm
ZAMAN :............. ( Hadi boşluğu dolduralım )
Herkese kolay gelsin...
posted by Nilüfer at 1:14 ÖS

35 Comments:

Bir sudur

2:22 ÖS  

üst kattakiler, oyuna uymamışlar :(
o zaman ben de "zaman" a cewap wereyim

sıradan

3:56 ÖS  

Bilal sende oyuna uymamışsın.Arkadaşlar kelimenin size çağrışımına cevap verdikten sonra sizde bir kelime söyleyin ki diğerleride cevap versin.Ben Bilalin kelimesine cevap vereyim

Sıradan : herşey

şimdi de ben kelimemi veriyorum.Şu an sabahın ilk saatlerinde işyerine geldik ve sandalyelerimize oturduk.Stajer kardeşimiz gülümseyerek içeri girdi ve günaydın dedi.Şu an aklıma gelen ilk kelime mızıkçılık edeceğim ama ben 2 kelime söyleyeceğim:

Gülümseme :
Günaydın :

Kolay gelsin :-))))))))

10:30 ÖS  

Gülümseme kelimene karşılık olarak gülümserim :-)

Günaydın kelimesinde de Nilüfer : Sanada

11:07 ÖS  

Nilüfer burası karışmış yine. Bana ne kelime var bulamadım. Günaydın'a cevap vereyim bari.

Gülümseme.

İşte kelimem

Çığlık ...

12:02 ÖÖ  

Korku..

Benim Kelimem;
Yeşil

3:20 ÖÖ  

Yeşil : Huzur

SEVGİ :......( Haydi bekliyorum )

6:19 ÖÖ  

Herhalde bu oyunu ben tek başıma oynayacağım.

GAYRET : Sabır

YAĞMUR : ........????

11:56 ÖÖ  

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

12:55 ÖS  

...→ Gökkuşağı;

Toprak →

12:56 ÖS  

..toprak..->
kırçiçekleri.........

1:02 ÖS  

papatya...

deniz:........?

1:49 ÖS  

Deniz : Huzur

BLOG : .......

10:34 ÖS  

Olmadı Nilüfer ama Yeşil e de huzur demişsin denize de :-)
Senin kelimene cevap vereyim ben de
baştan oyunu anlamadım bari şimdi düzelteyim

blog : Arkadaşlık

dost.....

10:52 ÖS  

DOST : O :-)))

Pİlot :

10:59 ÖS  

DOST : Arkadaşca ( Meral )

Bunu yazmazsam olmazdı

11:01 ÖS  

Topraktan geldik toprağa mı döneceğiz :)

→ Terazi →

Kırmızı→

1:14 ÖÖ  

...Utanç


Sıkıntı...

3:59 ÖÖ  

Sıkıntı : Ben

GÖKKUŞAĞI :....

6:01 ÖÖ  

Nilufer bir kez kullanilan sozcuk tekrar kullanilabiliyor mu? Araya girdim oyun bozmayayim...

...→ kubbe
→ Cami→

10:05 ÖÖ  

Mimar Sinan...


aralık?

10:57 ÖÖ  

Kusura bakma Tuhfe gökkuşağını sen kullanmışsın.Kuralları ihlal ettiğim için üzgünüm :-(( Gerçekten fark etmedim.

Aralık : Kış

GÜVEN : .....

12:28 ÖS  

Güven==>Doğruluk

diğer kelime
Stres=>>?

12:52 ÖS  

Erdemselvi şu an bloğundaki yazını okudum.O yüzden

Stres = Erdemselvi diyorum :-)

Üniversite :......???

Bu kelime nerden çıktı derseniz Erdemselvinin bloğunu okurken üniversite yılları aklıma geldi.Sınavlarında başarılar Erdemselvi

1:27 ÖS  

evren...


kutupyıldızı?

6:52 ÖS  

...Yön


Şımarık...

1:23 ÖÖ  

Tarkan..→

Kurt →

11:55 ÖÖ  

Kuzu

Yapay Zeka-->?

12:57 ÖS  

çoook ama çok geç kalmışım oyun için ama senin dost kelimesinin karşılığı BEN, istediğin cevap olan PİLOT ise :)))))))))

7:23 ÖÖ  

pilota karşılık veriyim :özgürlük

kelimem yaşam

1:38 ÖÖ  

Seçil adını yazmayı untmuşsun :-))

Yaşam : Herşey

Müdür : ......

8:52 ÖS  

müdür:diktadör

kelimem mutluluk
evet ismimi yazmayı unutmuşum
ben seçil

12:13 ÖÖ  

Mutluluk : Hayalet

Köpek:?

9:06 ÖÖ  

Ayşenur cevabım :-)))))

Köpek : Ayrılık

Sigara : .......????( Hadi buna cevap versene :-))))

6:07 ÖÖ  

Sigara : Mola = 1 dakika

Her bir başlangıcın sonu olduğu gibi bu oyununda sonu gelmiştir.Bu oyuna katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.

Bu kelime oyunu son bulmuştur.

SON

4:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home