Nilüferce

Pazar, Mart 05, 2006

Aşure



Sabah bloğumu ziyaret edenlerden güzel bir pazar mesajı istemiştim.Sağolsun Handan ve Secret mesaj bırakmışlar.Bugünkü aşure ziyafeti harikaydı.Benim becerikli arkadaşım aşurenin yanında bizlere halujda ( çerkez yemeği ) yaptı.Harika bir pazardı.Çok sağol Çiğdem.

Aslında bu akşam seçtiğim konu 29.11.2005 tarihinde Ebele-Sobele-Körebe başlıklı yazısıyla beni sobeleyen Erdemselvi'nin sorularını yanıtlamak.Erdem biliyorum üzerinden aylarrrr geçti.Artık aylarrrr değil sene geçti aslında.Hakkını helal et kardeş.Şu ana kadar sobelenip yazmadığım 4 oyun var.Önce Erdem,sonra Handan,Meral ve Secret.Üstteki 5 aşure dolu tabağı sizlere veriyorum afiyet olsun.Artık 5.tabağıda kim isterse.Affedildim değilmi arkadaşlar.Hepinizin oyunlarına geçte olsa cevap vereceğim.Önce Erdem sobelemişti onun oyunundan başlayacağım.
OYUNA BAŞLAYALIM
1. En son hangi şiiri ezberlediniz?
Aslında şiiri sevmezdim ancak bir arkadaşımın sayesinde şiire ilgi duymaya başladım.Çok sağol arkadaş.Eğer vakit bulursam Ümit Yaşar Oğuzcan’ın Dağ Rüzgarları şiirini ezberleyeceğim.

2. En son hangi kitabı alıp arkadaşınıza hediye ettiniz?

Hatırlamıyorum.

3. En son ne zaman bilye oynadınız?
Genelde evde bilyelerle 5 taş oynardık.Ayrıca bilyeleri bir sıra halinde uzağa dizip ,dizdiğimiz bilyeleri vurmaya çalışırdık.Eh bu da çocukluk zamanındaydı.Ama fark etmez şimdi bile bilyelerle 5 taş oynayabilirim :-))

4. En son yatmadan önce ne dua ettiniz?
Yatmadan önce Ayetel Kürsi,Nas,Fatiha,İhlas,Allahümme Salli,Allahümme Barik sürelerini okurum .Bu sırada uykuya dalıyorum zaten.Genellikle Perşembe akşamları tüm sevdiklerim için tek tek kalplerindeki istedikleri dileklerin gerçekleşmesi için dua ederim.Ama akşamları kafamı yastığa koyduğumda sadece sureleri okuyabiliyorum açıkçası sonra bir bakıyorum dalıp gitmişim :-)

5. Sevdiğiniz arkadaşlarınıza en son ne zaman sevdiğinizi söylediniz?
Biraz yapımdan kaynaklanan bir olay galiba.Direkt arkadaşlarıma seni çok seviyorum arkadaşım diye çok fazla söyleyemem.Ama Çiğdemim bunu bana daha çok söyler.O bana seni çok seviyorum arkadaşım dediğinde ona sarılmam sevgimin en iyi göstergesidir.Cuma günü çok sevdiğim arkadaşlarımdan Meralle eski günlerimizden bahsederken çok duygulandım,gözlerim doldu,nerdeyse ağlayacaktım ( gözyaşlarım geldi ama engelledim onları ).Arkadaşlarım yönünden çok şanslıyım ve bunun için Allah’a her zaman şükrederim.Sizleri çok seviyorum arkadaşlarım Meral,Çiğdem ,İlknur ve diğerleri.Bu dostluğumuzun ömür boyu sürmesi dileğiyle.Meral ve diğerleri için : Hepimiz farklı illerdede olsak gönüllerimiz daima bir ve içimizdeki sevgide asla ve asla eksilmeyecek.Bizim dostluklarımız ebedi arkadaşlar..... ( Çiğdem seni katmadım sen yanımdasın zaten :-))
posted by Nilüfer at 10:19 ÖS

6 Comments:

Sesini duydum, aşuremi almaya geldim :)

İyi geceler Nilüfer.

12:30 ÖS  

Anam anam anam benim kendi gibi yüreği güzel arkadaşım neler yazmış :-)
kız sen yokmusun bitanesin
arada mesafe de olsa bizim yüreğimiz bir güzelim
Seni Çooook Seviyorum

11:54 ÖS  

aşure süper görünüyor.şurdan iki tane alsam...

3:36 ÖÖ  

selam
Aşure biraz soğumuş sanki :) ben daha yeni giriyorum bloğa. ama çok muhteşem görünüyor. Ellerinize sağlık. Eğer kaldıysa bir kasede ben alim bari :))
____
Unutmayıp bu soruları cevapladığınız ve samimi cevaplar verdiğiniz için teşekkür ederim.
________
Sevgiler...

10:19 ÖÖ  

It is in moments like this that I feel sorry about the language barrier. That piece o meal that you display in your blog seems very interesting (and probably tasty).

10:32 ÖS  

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

1:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home