Nilüferce

Perşembe, Ağustos 17, 2006

EN GÜZEL FOTOĞRAF KİME AİT

Herkese merhaba,
Blogta biraz değişiklik yapalım.Bu seferde siz fotoğraf gönderin ben blogta yayınlayayım.22.08.2006 Salı günü saat 20:00'a kadar katılmak istediğiniz fotoğafı niluferce@walla.com adresine gönderin.O süre bitiminde blog ziyaretçileri tarafından 3 gün boyunca ( 25.08.2006 saat 20:00'a kadar)oylama yapılsın.Ancak herkes sadece 1 fotoğrafa oy kullanacak.En çok oyu alan kişiyede ödül olarak bu blogta 3 gün boyunca istediği şarkıyı yayınlayacağım.Biliyorum çok mükemmel bir ödül değil ama idare edin derim :-).Fotoğrafların kimlere ait olduğunu yazmayacağım.Süre bitiminde hangi fotoğrafın kime ait olduğunu göreceksiniz.

Not : Fotoğraflarınız mail adresime geldikten sonra elime ulaştığına dair size mail göndereceğim.Eğer mail gönderilmemişse bilin ki fotoğrafınız elime ulaşmamıştır.Sonra fotoğrafım yayınlanmadı diye söylenmek yok :-)

Bende bu yarışmaya katılabilirim değil mi,inanın torpil yapmak yok :-)

Not:Aslında fotoğrafı gönderme süresi 19.08.2006 Cumartesi saat 20:00'a kadardı.Ancak süreyi biraz daha uzattım.Kusura bakmayın.Ayrıca katılabileceğiniz fotoğraf sayısınıda 2'ye çıkarttım.Gerçekten hepsi çok güzel fotoğraflar.Birde merak edilen olay ne tür fotoğraflar gönderileceği,kendi fotoğrafınız haricinde tüm fotoğraflar kabuldür :-) Herhangi bir sınırlama yok.
Herkese iyi şanslar...
posted by Nilüfer at 9:02 ÖS

38 Comments:

canımmmmm günaydın:)) yaws resim demişsin ama ben kendime güvenmeyorum:) yoksa yollardım senin bu üzel yarışmana katılmak isterdim;) öptümm seni koccemann :)) güzel bir gün dilerim.. hayırlı cumalar:))

10:57 ÖS  

:) ulaaa ben bu işde varımm

kızz blogumdan alsana be yolamayım da uğrastırma iste verim :)msnden

ama rakip yoksa bende yokumm

bak sana tüyo böle bişi yapmak istiyosan bencee katılım süresini uzat mesela 1 hafta gibi her yere de yay aa ben yapıcaktım ki bu yarısmayı gör tüm internete yyardım valaa:D

zehra sen koyma resmini nilüferin sayfası çöker valaa en iyisini yaparsın cadolozz :) yoğun ilgiden trafik sıkısır burada

1:45 ÖS  

Zehra ne olacak ya merak etme gönder bir fotoğraf,bu seferde değişiklik olsun istedim ve bunu düzenledim.İyi eğlenceler bu arada :-)

Peace çok güzel olup olmaması önemli değil sadece farklı çalışmaların bir araya toplanmasını istiyorum.Çok hoş resimler ortaya çıkacaktır kesinlikle...

Kayhan msn den gönderilen fotoğraflar kabul değil kardeş :-),rakip var merak etme.Haklısın aslında süre çok kısa katılım süresini uzatmak aklıma geldi doğrusu,valla tüm internete yayamam doğrusu, sen olsaydın blogtakilere değil tüm dünyaya duyururdun be kardeşim....

2:08 ÖS  

selamlar...önemli olan ödül deil bence çok tatlı bi yarışma bu....

10:39 ÖS  

sen uzar kızz ben saaa yardımcı olurum. girmediğimö cıkmadığım blog olmaz heeççç merak etme :)

bu arada günaydınnnnnnnnnnn bugün tatil hadi iyisin

10:49 ÖS  

işallah unutmam güzel bi resim yollarım ..

12:00 ÖÖ  

ben yolladım foto ama bana mail atmamışsın...süre azalıo:((

12:10 ÖÖ  

canımmmmmmm günaydın:))) gününn aydınlıklarla dolsunn öptüm seni:)) resim için zamanım var di mi akşam evden yolluyacam sana çünki unuttum dün gece :( ama katılacam buna ve ben birinci olcam:P azimliyim çok çalıştım bu benim hakkım :))) hehehehehe ayy çook güldüm yau:)) kocamn öptmm senii :))

12:12 ÖÖ  

Elimde de fotograf kalmamisti dogru durust, hepsini yayinladim gibi geliyor! simdi ne yapip edip fotograf cekmek lazim! Makinamdanda hic memnun degilim ya olsun...

6:02 ÖÖ  

birtanemm iyi kandiler..dualarınız kabul olsun inaşallah..

6:44 ÖÖ  

merak ettim simdi
izleyici olarak takip edicem fotoraflarinizi

2:10 ÖÖ  

yaw şöle bir fotolara baktım da, bişi seçemedim, hem tam da anlamadım fotoların belli bir sınırı var mı ? yani insan resmi ya da doğa resmi gibi ,bir foto var gibi aklımda eger sınırlama yoksa yollayayım bari, İyi kandiller

9:52 ÖÖ  

peki bizim çekmiş olmamız mı gerekiyor ? alıntı olur mu ?
sağol bu arada bu ne hız?

10:00 ÖÖ  

hayırlı kandillerrrrr

güzel insan..

bu arada

su foto olayını unutmadık:))

rezil etme beni:DDD :P

ama olsun oda doğa fotosu

2:51 ÖS  

Nilüfer nice kandillere sevdiklerinle ulaşmayı Rabbim nasip etsin. Sayfan çok güzel mutluluğun resmi adına yakışıyor. Düzenlemeler harika. Ailene saygılar Adapazarı'na bekleriz (bana da)

4:39 ÖÖ  

kader diyelim ama kazanamazsam sana küserim ona göre, şaka tabii, maksat çorbada tuzum olsun , sen seç diğer fotoları da gördün zati,sevgimle

1:22 ÖS  

ee süre bitti nerde fotolar???

11:53 ÖÖ  

CEMAL'İN FOTOĞRAFI HARİKA.OYUM ONA..HERKESE BOL ŞANS..
SENİ ÖPÜYORUM NİLÜ...


ÇİĞDEM

1:57 ÖS  

nilüfercim ben kaçırdım bidaha yaparmısın. yollamayı istediğim resimlerim var noooluur. çok güzel düşünmüşün ayrca.. hemen gidip bi oy kullanmalıyoım..

12:48 ÖÖ  

3 ömer yazici - erkan ATEŞ

6:23 ÖÖ  

3 omer yazici mahmut özkan

6:24 ÖÖ  

3 ömer yazıcı ali arslan

6:24 ÖÖ  

3 ömer yazıcı ali inci

6:25 ÖÖ  

3 omer YAZICI ismail inci

6:25 ÖÖ  

3 ömer yazıcı FAHRİ BARAN

6:25 ÖÖ  

3 ÖMER YAZICI RAMİS IŞIK

6:26 ÖÖ  

3 omer yazici bekir gunes

6:26 ÖÖ  

ben galiba geç kaldım.ama yinede bir fotoğraf göndereceğim.böyle şeyler düşünen insanlar var hala demek ki ne güzel.neden sıradan insanların sıradan hayatlarına özenmeyiz ki biz.
da,di,du,dü..falan filan.!

alış veriş toka saç-baş giyim -kuşam cart curt muhabbetlerine HAYIR.
gezi fotoğraf sinema kitap müzik ve maceraya EVET.

12:34 ÖÖ  

13. numaraya denk getirdiğin canım eşimin fotoğrafına atıyorum oyumu nilü :-) kız içlerinde daha güzel fotoğraflar da vardı rastgele çekse de iyi fotoğraf çekiyo :-)

4:40 ÖÖ  

This is very interesting site... autumn wedding flower Celexa for gait control depressive symptoms Unlimited email marketing web based part time jobs philadelphia Dental volunteering abroad business card

4:16 ÖÖ  

çok seviuorsunuz bir birinizi allah kavuştursun

9:19 ÖÖ  

bakalım bnm foto nsl çıkmış inşallah beğenirsiniz oylar bana ... b...e...

9:27 ÖÖ  

ya bu arda ben aşık oldum cc

9:28 ÖÖ  

bana bak sen kisin analı

9:30 ÖÖ  

hülya seni seviyorum bütün dünya duysun ramazan ile hülya diyarbakırlı kanı taşıyorum belli

9:40 ÖÖ  

erhan seni seviyorum başak ben

9:41 ÖÖ  

mucxxxxxxxxxx

9:42 ÖÖ  

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

3:01 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home