Nilüferce

Cumartesi, Temmuz 28, 2007

Can DÜNDAR "Kadın Olmak"


Kadın Olmak!...

Bir kadın çocuktur aslında… Çocuk gibi davranmayı sever. Erkeğin kendisine bir çocuğa gösterdiği şefkati göstermesini ister.Bir çocuğu okşar gibi incitmekten korkarak sevmeli erkek kadını… Ama hiç bir kadın çocuk muamelesi görmek istemez. Söylediği şeyler çocukça da olsa dinlenilmesini, dikkate alınmasını ister.Yani bir kadının çocukluk yapmasına izin vereceksiniz; ama asla onu bir çocuk olarak görmeyeceksiniz..


Bir kadın güçlüdür aslında...

Hatta erkeklerden çok daha güçlüdür. Ama bu gücünü her zaman ortaya koymasını sevmez. İster ki, erkeğin gücü kendisine huzur versin. Kendi kendine yapabileceği şeyleri bile erkeğin yapmasını bekler. Böylece hem daha kadın olduğunu hissedecektir hem de erkeğinin ne kadar güçlü olduğunu görecektir. Ancak kadın gücünü göstermek istediğinde onu engelleyemezsiniz. Yapmak istediği bir şey varsa mutlaka yapar.


Bir kadın sevgidir aslında...

İçinde her zaman sevgiyi taşır. Sevdiklerinden kolay ayrılamaz. Sevdiklerini kolay kolay kıramaz. Zor sever; ama, tam sever. Bir kadının tam anlamıyla sevebilmesi için yüreğinin kabul ettiğini beyninin de kabul etmesi gerekir ve sevmezse de onu asla sevmeye zorlayamazsınız. Belki kolayca yüreğine girebilirsiniz. Ancak beyninde yer alamazsınız. Her an terk edilebilirsiniz. Sevmediği halde terk etmeyen kadınlar da var elbette Bunun tek nedeni ise engelleyemedikleri ”acımak" duygusudur.


Bir kadın yalnızdır aslında...

Hiçbir zaman kadını bütünüyle elde edemezsiniz. Kendisine ait bir dünyası vardır ve orada hep yalnızdır. O dünyaya kimsenin girmesine izin vermez. Hiçbir anahtar o dünyanın kapısını açamaz. Yalnızlık onun sığınağıdır. O sığınağa ne zaman gireceğine, ne kadar kalacağına hep kendisi karar verir. Sığınaktayken oradan çıkmaya zorlarsanız, onu sonsuza dek kaybedebilirsiniz.


Bir kadın çılgındır aslında...

Neler yapabileceğini erkek aklı hayal bile edemez. Üreticiliğinin sınırı yoktur ama bunu ortaya çıkartmak için hayatının erkeğini bekler. Hoyratça harcamaz üreticiliğini. Sadece erkeğine saklar. Bir kadının gerçek erkeği olmayı başarabilmişseniz çok şanslısınız demektir. Çünkü hayatın içinde olan her şey ancak kadınlar olduğunda anlam kazanıyor. Yemek yemek, su içmek bile. Bir kadının elinden içtiğiniz suyla kendi kendinize bardağı doldurup içtiğiniz su arasındaki lezzet farkını anlayabiliyor musunuz? Anlıyorsanız ne mutlu size. Anlamıyorsanız ne yazık ki yaşamıyorsunuz!


............bir kadını ağlatırken çok dikkat edin..!!!

....... çünkü Allah gözyaşlarını sayar.....!!!!


kadın;erkeğin kaburgasından yaratıldı,ayaklarından yaratılmadı..!!!

öyle olsaydı ezilirdi......!!! üstün olsun diye başından da yaratılmadı......!!


AMA GÖĞSÜNDEN YARATILDI......


Eşit olsun diye......

kolun biraz altında...

Korunsun diye...!!!

KALP HİZASINDA SEVİLSİN DİYE!!!

Can DÜNDAR
Sonunda yeni bir yazıyla tekrar merhaba.Can DÜNDAR'ın o güzel yazılarından biri.Kadınları çok güzel ifade etmiş.Bu yazıyı okuduktan sonra ne kadar değer verdiğinizi tekrar düşünün bakalım :-)
posted by Nilüfer at 6:22 ÖÖ

42 Comments:

Çok isabetli tesbitlerle kaleme alınmış çok güzel bir yazı...
Sahip olduğumuz değerlerin değerini maalesef kaybedince anlıyoruz...

7:29 ÖÖ  

Hoşgeldin Mehmet Abi,
Can Dündar'ın herzamanki mükemmel yazılarından biri,evet haklısın bu konuda, maalesef kaybettikten sonra sahip olduklarımızın değerini çok daha fazla anlıyoruz.

7:03 ÖÖ  

Cok güzel seyler yazmisin,sayfanda cok güzel.Sayfani sayfama link olarak eklemek istiyorum,eger bir sakincasi yoksa.Güzel paylasimlarin icin cok tesekürler

5:55 ÖÖ  

Can Dündar'ı çok dürüst buluyorum ve çok gerçekçi biri bu yönünüzü lütfen kaybetmeyin.kadın olmak bir kadın ancak bu kadar güzel anlatılabilir çok güzel bir yazı,kadını çok doğru anlatan bir yazı tebrik ediyorum sizi.kadınları bu kadar naif anladığınız için teşekür ediyorum .saygılar

11:00 ÖÖ  

merhabaaa...

blogunuza uğradım...bizimle çalışmak isterseniz bekleriz...

http://hanimhanimcik.blogspot.com/

iyi çalışmalar diliyorum...

ORİFLAME KOZMETİK GÜZELLİK DANIŞMANI

5:07 ÖÖ  

Can dündar insanlık için güzel şeyler yazmaz,bölücülük ve nefret tohumları atmak için yazar sadece,sitesine girin bakın sahte yazılar köşesinde ,çoğu güzel yazılar onun değil kendiside zaten şikayetci,yanlış anlaşılmaktan korktuğu için kendisinin yazmadığı yazıları belirtmiş,özellikle "musalla taşı" zaten can gibi ateist ve Türk düşmanında böyle bir yazı beklemek saftirikliktir ancak,

11:26 ÖS  

çok güzel bir yazı can dündarı bir kere daha sevdim bu yazıyla onu çok seviyorum şeker tadındaki içimizdekileri anlatan yazılarını dikkatlice okuyorum ve bu beni mutlu ediyor

7:38 ÖÖ  

can abimin bu yazısını daha öncede okumuş ve beğenmiştim.tekrar tekrar okumak ayrı bir zevk benim için.ondan ilham alarak yazıyorum bende...

6:03 ÖS  

bncede super olmuş oğretmenim sayesinde bakmak fırsatım oldu size minnettarım çok gzl yasıları war kesşn hepsi okumalıyım=)

6:51 ÖÖ  

Bütün yazıları gibi mükemmeldi gerçekten kadının tam dili olmuş bu yazı zevkle okudum ama erkeklerden yaşayarak okumalarını rica ediyorum TIPKI CAN ABİNİN YAŞAYARAK YAZDIĞI GİBİ...ÇÜNKÜ KADINI YAŞARKEN YAŞATMAKTIR AŞK...(İŞTE ANLATMAK İSTEDİĞİMDE BUYDU CANIM AŞKIM DEMEK GELDİİİ BEE!!)

2:25 ÖS  

bir tek bu konuda değil diğer yazılarınızdada çok gerçekçisiniz ellerinize yüreğinize sağlık teşekkürler.biz kadınlar ancak bu kadar güzel anlatılabilir.kadının hası diye bir yazınız daha vardı oda çok güzeldi.iyiki varsınız düşüncelerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkürler.

12:03 ÖS  

Kadınlara bu kadar değer veren bu kadar güzel anlatan kaç erkek varki? Can Dündarın eşini çok şanslı buluyorum ve biraz da kıskanıyorum öyle bir erkekle hayatımı paylaşıyorumki aaaahhhhh aahhhh!!!!!!!

1:22 ÖS  

bir erkek bir kadını ancak bu kadar güzel anlatabilir...ve tabiki bunu yapan CAN DÜNDAR...
teşekkürler can dündar bizi anlayabildiğin, anlatabildiğin için..

3:38 ÖS  

tek kelimeyle harikasınız

10:49 ÖÖ  

harıkasın can dundar.. aslında soylence cok sey var ama bu ifadelerın uzerıne hepsı bos..bu yazıyı okumamı saglayan kısıye tesekkurler..

8:46 ÖS  

evt kadın olmakla grur duyuyorum

12:21 ÖÖ  

arkadaşlar bi insan hakknda kötü yorum yapma cürretini kendinizde görüyorsanz yorumunuzun altına isminizi yazma cesaretini de gösterin.unutmayn ki herkes kaçak dövüşebilir...

7:28 ÖÖ  

kusura bakmayın ama bu yazının can dündara ait olmadığını resmi sitesinde duyurdu.yok ben görmeden inanmam, herkesin söylediği şeye inanmam diyenler için aha link veriyorum oraya bakın bi zahmet..
http://www.candundar.com.tr/index.php?Did=3644

2:24 ÖS  

Gerçekten çok güzel ve duyarlı bir yazı,bir bayan olarak teşekkürlerimi iletiyorum:)can dündarın yazılarını zaten buyuk bir hayranlıkla okuyorum:)

2:52 ÖÖ  

yazınızı okudumm,her gün o kadar çok yazınızı okuyorum ki...Hepsi birbirinden özel...Kendinize dikkat edin inşallah her zaman sevenlerinizle olursunuz bizi yanlız bırakmassınız...

5:46 ÖÖ  

Nezaman can dündarın kadına dair yorumlarını okusam kadınlık onurum okşanıyor . isterdimki toplumun geneli böyle düşünseydi.Hissetiği için yüreğine yazdığı için eline sağlık

12:14 ÖÖ  

bence bir kadın bu kadar güzel ifade edilebilir ellerinize sağlık

1:22 ÖS  

harika tek kelimeyle bukadar güzel bu kadar net nasıl daha fazla anlatılabilirki süperrrrrrrrrrr

3:24 ÖÖ  

Her yazısı gibi bunu da hayranlıkla okudum.Her kadının kendini bulabileceği bir yazı olmuş.teşekkürler CAN DÜNDAR kadını anlamak bu olsa gerek...

6:16 ÖÖ  

Öncelikle sizi tebrik ederim.Başarılarınızın devamı dileğiyle.......
Can Dündar'ın yine mükemmel yazılarından birine yer vermişsiniz.Ancak, toplumumuzda gerçekte eksik olan insani değerler olduğunu düşünüyorum.Bu eksikliği yaşayan bir toplumda da eğrelti kemiği diye bildiğim yani kaburga kemiğinin hassasiyeti nasıl algılanabilir.

2:09 ÖS  

can dündar...söylenecek o kadar çok söz var ki ona dair.incecik hassas bir ruhu var.kadına kadınlığa değer vermesi,insana insancıl yaklaşımı,topluma karşı duyarlılığı ve sayamadığım birçok özelliğiyle o bizim CANımızdan biri.Allah ona uzun ömürler versin ki o da bize böylesine güzel yazılar yazsın.

6:48 ÖÖ  

Sayın Can Dündar beyefendi, gönlünüze sağlık, kaleminiz daim olsun efendim....her kadın yazılarınızın içinde kendisini bulur...yüreğinizden akan sözcükler eksik olmasın...Elfida

5:15 ÖS  

MUKEMMEL .......... demekten kendımı alamadım.. yazı teknıklerı ve ıfadelerı cok guzel.. zaten boyle bır yazıyı bu satırlara ancak can dundar sıgdırabılırdı.. tesekurler..

5:11 ÖÖ  

mukemel tek kelimeyle mukemel ve ve harika

12:24 ÖS  

çok mükemmel bir yazı elinize yüreğinize sağlık.Teşekkürler

8:23 ÖÖ  

ya galiba can dündar olmanın farkıda bu sanırım bu kadar güzel kalemi olan birini tanımadım ben henüz can abinin yazılarınıda kısa süre önce okumaya basladım ve gercekten cok sey kaybetmişim onu tanımadan önce

11:18 ÖÖ  

BİR KADINI NE GÜZELDE RESMETMİŞSİNİZ TABLONUZDA...KADININ ANATOMİSİNDE NE KADAR DA GÜZEL RENKLER KULLANMIŞSINIZ...BİZ KADINLAR EN ÇOK;SEVMEYİ SEVDİREMEDİĞİMİZ KADAR SUSMAYI SENDİRDİK...HER ZAMANKİ GİBİ HARİKASINIZ.ELLERİNİZE,YÜREĞİNİZE SAĞLIK...

12:08 ÖS  

çok güzel zaten bir Can Dündar hayranı ve kitaplarının çoğunu okuyan biri olarak bu yazısınıda çok beğendim kadınları ne kadarda güzel anlatmış anlamak isteyene anlatmış desek daha doğru eline sağlık

2:18 ÖS  

ben bi bayanım ve iki senelik evliliğim sonunda şuan ayrıyım eşimden keşke oda okusada anlasa kadının ne demek oldugunu.erkeklere sesleniyorum aslında eşiniz bi kelebek gibi avucunuzda,çok sıkarsanız öldürür,açıp bakarsanız kaçırırsınız.bence deger verin kendinizide onlarıda üzmeyin.

1:47 ÖS  

ÇOK GÜZEL Bİ YAZI BÖYLE YAZILARI YAZMAKTA CAN DÜNDARA YAKIŞIR ZATEN TEŞEKKÜRLER CAN DÜNDAR

12:52 ÖS  

bu yazıdan sonra kadın olduğum için kendimle gurur duydum ve özel hissettim

1:59 ÖS  

mükemmel ötesi bişey can dündar biz kadınları çok iyi anlamış va anlatmış darısı tüm erkeklere inş okuyan erkekler anlayabilirler kıymetimizi teşekkürler can dündar

11:18 ÖÖ  

can dundar gecekten harika

1:12 ÖS  

canım kocam mustafam bana bu yazıyı okuttuğunda çok etkilendim beni bu yazıyla bitanem tanıştırdı daha önce okumuştum kendim için ne kadar doğru yazmış can dündar demiştim. ama dünyam bana okuttuğunda etkilenip her gece yatmadan okumamı sağladı teşekkürler can dündar......

4:14 ÖS  

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks

8:13 ÖS  

bencede çok kaliteli bilgiler var hepinize çok tsk ederım.

2:40 ÖÖ  

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makineleri
döner makinaları
elektrikli çay kazanı
mutfak
remta
çay makineleri
remtamutfak.net
Döner ocakları
elektrikli çay kazanı
sanayi tipi çay otomatı
sanayi tipi tost makinaları
pleyt ızgara
endüstriyel mutfak
hd film izle
hd film izle
cerciko.com

8:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home