Nilüferce

Salı, Ocak 09, 2007

Mutlu Yaşlara Kayhanoviç

free image hosting

Bööööö korktun mu hayalet casper .



Bugünkü posting sana küçük bir doğum günü hediyesi Kayhan.Bloğumu kapattıktan sonra,son postingim Ümit Yaşar OĞUZCAN'ın "Dağ Rüzgarları"şiirine yaptığı yorumla bloğuma gelen ve daha sonra sevdiğim blog dostlarım arasında yer alan, Kayhanoviç kardeşimmmm :-) ,bugün bir yaş daha yaşlanıyor.Rusyadan ona kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.Yüzündeki gülümsen,kalbindeki o sevimli,neşeli çocuk hiç kaybolmasın oldu mu.Nice güzel yaşlara gülümseyerek ve sevinçle girmen dileğiyle.DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.


Sana küçük bir doğum günü pastası.Heyyyy pastadan bana bir dilim ayırmayı unutma oldu mu ????
posted by Nilüfer at 12:00 ÖS

6 Comments:

bu pastayı kimseye vermem hepsi benim :)
banane ben bugün nazlıyım yaw
dicem de diyemiyom kazık kadar adam oldum:)
cok teşşekür ederim nilü
çok incesin.
unutmadığın ve seni tandığım için çok mutluyum.
iyi ki varsın
B Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö
:)

1:26 ÖS  

Unutmaya fırsat vermedin ki kardeşim 10 Ocak 10 Ocak heh heh heh.Şaka şaka.

Kazık kadar adam oldun ama ruhun hala çocuk :-),seni tanıdığıma bende mutlu oldum,kendine çok iyi bak,her zaman çokkkk mutlu ol,geçen yıllar içindeki mutsuzlukları silip süpürsün yerine sadece kucak dolusu mutluluklar koysun.Tekrar doğum günün kutlu olsun.

1:41 ÖS  

ha ha 10 ocak 10 ocak :))

1:01 ÖÖ  

NİLÜFERRRR DEMEK Kİİİ RUSYA DAN YOLLUYORSUNN HEE :D İYİ Kİİİ DOĞDUNNN KAYHANN CANIMMM BENİMM :)) VALLA NİLÜFERR SÜPPER YAZMIŞŞSINN :)) HEHEHEHE

1:12 ÖÖ  

HADİİ ORDANN BU PASTADAN BİZDE YİCEZZZZZZZZZZZZZZZZZ :D

1:17 ÖÖ  

Evet bizde yiycez ben niye geç kaldım ki
kesin bitmiştir pasta

5:19 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home