Nilüferce

Cuma, Nisan 06, 2007

06.04.2007


Merhaba 2005 yılının Nisan ayında "Fotoğraf Dünyası" olarak başlayıp sonra Nilüferce olarak devam eden bloğumun 06.04.2007 tarihinde tamamıyla kapanışını yapmaya düşündüm.Son veda yazımı yazıp,bu yazı 1 hafta kaldıktan sonra Nilüferce sonsuza dek ortadan kalkacaktı.Daha öncede bir kapanış yapmıştım,ama orda açık bir kapı bırakıp tekrar dönebilirimde demiştim.Ancak bu sefer ki kararım kesindi,eğer bir kapanış yapacaksam bir daha dönüş yapmayacaktım ve bloglardan uzaklaşacaktım.Eski arşivime baktığımda çok fazla yazı yazmasamda şu ana nazaran daha zevkle postingleri eklediğimi,yorumlara hemen cevap verdiğimi,sobelendiğim oyunlardaki sorularada neşe içinde,keyifle cevap verdiğimi ve çok daha sık posting eklediğimi gördüm.Ama şu anda ne posting hazırlamak,ne birşeyler karalamak,nede sobelendiğim oyunlara cevap vermek içimden gelmiyor.Sanırım ayda bir post eklememden,yorumlara geç cevap vermemden durumun vahimliği ortaya çıkıyor :-) .Özelliklede sobelendiğim oyunlarda yazmadığım için tüm arkadaşlardan özür diliyorum.( Zehra kesinlikle bu konuda beni vuracak artık).

Kapanış planımı bile yapmıştım.Her zaman ki gibi açılış ve kapanışlar değişmez geleneğim olan Ümit Yaşar Oğuzcan'ın "Dağ Rüzgarı" şiiriyle olacaktı.Nilüfer yeter artık bıktık bu şiirden diyebilirsiniz ama ben çok seviyorum bu şiiri ve Ümit Yaşar Oğuzcan'ın diğer şiirlerini.Ehh şiirin yanında fotoğraf eklemeden olmaz,kapanışımıda blogda daha önce yayınladığım ve hiçbir zaman yayınlamaktan bıkmayacağım çok sevdiğim bir fotoğrafla bitirecektim.Veeeee küçük bir oyun.Yorumlarıyla ben yalnız bırakmayan blogcu arkadaşlarımı tanıtacaktım.Zaten böyle bir oyunla Zehra beni sobelemişti,hemde ona cevap vermiş olacaktım.Ehhhh bu kadar kapanış planını yaptıktan sonra bozmak olmaz değil mi.Sırasıyla planımızın aşamasını gerçekleştirelim.Ama yapamadığım tek şey ne oldu dersiniz.Bloğuma son noktayı koyamamak.Bugün için kesinlikle,tamamen kapatacaktım,ama bir türlü kıyamıyorum Nilüferce'ye.Sanırım benden bir parça oldu.Sevinçlerimizi,üzüntülerimizi,güzel anılarımızı paylaştık hiç tanımadığımız ama çok güzel dostluklar kurduğumuz blogcu dostlarımızla.
Bloglar kendimizi yansıtıyor değil mi....

06.04.2007 tarihinden bahsetmişken en yakın arkadaşım ve blog dünyasına adım atmamı sağlayan değerli dostum Meralin oğlunun bugün doğum günü.Kutalmış Paşa 5 yaşına giriyor.Onun doğum gününü kutluyor ve ailesi ile beraber mutlu daha nice güzel günler diliyorum.( Zehra senin damada doğum günü hediyesini hazırla bakalım heh heh heh).Bugün doğumgünü olan herkese mutlu yaşlar diliyorum...

Bu fotoğrafı güzel bir kaligrafi çalışması ile daha mükemmel hale dönüştüren kaligrafi ustası Suat Bey tekrar teşekkürler.Daha önce bu fotoğrafı orjinal ve kaligrafi çalışmalı haliyle yayınlamıştım.Eski arşivlere geri dönelim biraz :-)

DAĞ RÜZGARLARI


Kaderde:
Senden ayrı düşmekte varmış...
Doğrusu,
Bunu hiç düşünmemiştim
.Seni tanımadan,
Hele,seni böyle deli divane sevmeden önce,
Yalnızlık güzeldir diyordum.
Al başını.....
Kaç bu şehirden.
Ufukta bir çizgi gibi gördüğün dağlara,
Rüzgarın iyot kokularının karıştığı denizlere git.
Git....
Gidebildiğin yere git diyordum.
Oysaki:
Senden kaçılmazmış.
Yokluğuna bir gün bile dayanılmazmış....
BİLMİYORDUM.


Yinede dayanmaya çalışıyorum işte.
Bir kır çiçeği koparıyorum gözlerine benzeyen.
Geçen bulutlara sarılıyorum ellerin diye.
Rüzgar,
Güzel bir koku getirmişse,
Saçlarını okşayıp gelmiştir diye avunuyorum.
Yaşamak seninle başka bir zamanı....
Bir başka zamanda seni yaşamak.....
Her şeyden önce sensin.
Elbette sen...
Mutlaka sen...
İster uzakta ol,ister yanıbaşımda dur.
Sen ol yeterki bu zaman içinde.
Ben:
Olmasamda olur.....


Seni bir yuımağa sarıyorum yıllardır,yinede bitmiyorsun.
Çaresizliğim gün gibi aşikar.
Su olup çeşmelerden akan güzelliğin,
İnceliğin ışık ışık yüzüme vuran.
Sen güneş kadar sıcak,
Tabiat kadar gerçek..
Sen bahçelerde çiçek açtıran,
Sudan, havadan yüce varlık.
Sen,
O tek sevgi içimde.
Sen,
Görebildiğim tek aydınlık.



Bir nefeste benim için al,
Havasızlıktan öldürme beni.
Bulutlara, yıldızlara benim içinde bak.
Susadım diyorsam bir yudum su içmelisin.
Ben yorulduysam,
Sen oturmalısın...
Ellerim, sevilmek istiyor,
Saçlarım okşanmak,
Dudaklarım öpülmek istiyor.
Anlamalısın...



Ağaçların yeşili kalmadı,
Gökyüzünün mavisi yok.
Kim bu çaresiz adam?
Bu kıpkırmızı gözler kimin?
Kaç gecedir uykusu yok.
Gündüzü yok,
gecesi yok.
Yok..
yok.....
Anladım.
Sensiz yaşamanmaz bu dünyada .
İMKANI YOK....



Beni bunca saracak ne vardı?
Kanıma girecek,
Gözbebeklerime oturacak.
Bir senfoniki,Kulaklarımdan eksilmeyecek..
Ne vardı,hiç karşıma çıkmasaydın.
Bu kör olası gözler, görmeseydi seni.
Ne vardı, güzelliğini hiç bilmeseydim.
Bir dua gibi bellemeseydim adını.
Ne vardı, bütün gece,
Gözlerimi tavana dikerek seni düşünmeseydim...



(DAĞ RÜZGARLARI...Ümit Yaşar OĞUZCAN)

Sıra oyuna geldi.Blogtaki tanıştığım kişilere yer vereceğim,bu sıralamayı yaparken tanışma sırasına göre yapacağım.o Yüzden ben neden sona kaldım demek yok :-) :-) :-)


arkadaşça ( Meral ) : Onunla blogların çok ötesinde başlayan bir dostluğum var.Dost kelimesi çok yalın kalır sanırım.Onun arkadaşlığını,dostluğunu,kardeşliğini bu satırlarda anlatmam imkansız.Geçen gün konuştuğumuzda böyle bir oyunda ben senin hakkında neler neler anlatırım Nilüfer dedi,yaza yaza bitiremem.Ben çok fazla duygularımı belli edemem,yada yazılara dökemem.Ama onun değeri benim için bu sayfalara sığdırılamayacak kadar çok büyük.Bu değer benim yüreğimde kalsın,buralara aktarmayayım.Yoksa kesin gözlerin dolacak biliyorum :-( .Bu sefer ikimizde ağlamaya başlayacağız.Seni çok seviyorum arkadaşım.Blog dünyasına adım atmamı sağladığın ve bloğu oluşturana kadar gösterdiğin sabır için sonsuz teşekkürler...

Nagice Hobi (Nagihan ) : Blog dünyasında diğer tanıdığım isim.Mükemmel şal örüyor,çok iyi bir anne ve çok iyi bir blog dostu.Biliyorum bu sıralar bloğuma hiç uğramıyorsun diyeceksin,kızmakta kesinlikle haklısın.Maalesef bende elişilere karşı hiç bir yetenek yok.Durumum çokkkk vahim :-) ,sadece yaptıklarınıza imrenerek bakıyorum.Nilüfer dene mutlaka başarırsın diyeceksin ama ben almayayım :-) :-) :-) .Blog dostlarına hazırladığın slaytı hiçbir zaman unutmayacağım.Çok teşekkürler.Seni tanımak çok güzel...


Tuhfe) : Blogum ilk dönemlerinden başlayan ve hala bloğumu yalnız bırakmayan değerli bir dost.Yaptığı yemekler yanında ,çektiği fotoğraflarda çok güzel.Benim gibi bloğunu kapatıp geri dönen blogcular arasında.Geri dönüşüne çokkk sevindim.

Bugünlük bu kadar oyuna kaldığım yerden en kısa zamanda devam edeceğim :-) :-) :-) .Söz 1 ay gibi kısa bir süre uzatmayacağım


Janjanlı (Özlem) :Janjanlıda eski blogculardan biridir.İlk tanıdığım blogcu arkadaşlarımdan biri.Güzel takılar yapar.


Münevce (MünevverAbla):54 yaşında,çok marifetli bir büyüğüm.Ona imreniyorum.Öğrenmenin yaşı yoktur sözünü doğrularcasına 50 yaşından sonra bilgisayar öğrenmeyi ve o güzel sitesini ortaya çıkarmayı başarmış değerli bir ablamız.Hepimize örnek olduğun için teşekkürler Münevver Abla...


Erdemselvi : Onu tanıdığımda öğrenciydi.Şimdi ise o bir öğretmen.Gerçekten çok değer verdiğim blogcu kardeşlerimden biri.Ancak blog sayfasını kapattı.Israr ediyorum ama bloğunu hala açmadı,inşallah onu tekrar aramızda göreceğiz.Erdem tekrar aramıza dön yoksa msn adresini tüm öğrencilerine dağıtacağım :-) ( Beni anladın sen heh heh heh). Gül = Erdemselvidir.Onun bloğu güllerle bezenmişti.Onun bloğu için söyleyebileceğim en iyi söz huzurun adresi.Huzurun adresinde ve güllerin arasında keyif içinde gezinmek istiyoruz.Hadi artık Erdem dön aramıza :-)


Metebilge (Handan) : Onun hakkında ilk aklıma gelen kariyerini bir tarafa bırakarak kendisini çocuklarına adamış olması.Herkes bunu başarabilir mi imkansız sanırım.Harika bir annesin Handan.Bunun yanında harika bir fotoğrafçı,güne gülerek neşeyle başlayan etrafa pozitif enerji saçan biri.Artı bloğunu kapatıp geri dönenlerden,gidilmiyor değil mi Handan.Bu sefer kesinlikle tamamen bloğu kapatacaktım,ama kıyamadım bir türlü.Sanırım benden bir parça oldu artık...



Tenceredibinkara(Hasan C.) : Onu sizlere nasıl tanıtayım ki.Bloğunda bir yazısını okudum ve o günden sonra bu bloğa takılıp kaldım.O yazı gerçekten muhteşemdi ve çok etkilenmiştim,bu yazıyı kime okutturduysam aynı duyguları hissetti.İlkin onu anlamakta çok zorlanmıştım,zamanla yazılarına alıştım.Kapalı bir kutuydu sanki,yüreğindekileri çok güzel kaleme alıyor ama hiç sır vermiyor :-) ,herkes onun bloğunu çok seviyor.Çünkü herkes onun yazılarında kendinden birşey buluyor.O çok güçlü bir kaleme sahip ve benim için abilerin abisi.Hadi artık Hasan Abim dur biraz yerinde,inan senin hızına yetişemiyorum.Kafasına esince mekan değiştiriyor.Çınar ağacı; bir torpil geç bu kardeşine ve yeni adresini söyle ona.Sayfanı yine bir şekilde bulurum,duyguların kelimelerle en iyi şekilde bezendiği,Hasan C imzalı bir sayfayı bulmak zor değil abi :-) .Bloğuna not bıraktım ortaya çıkmazsan ödül koyacağım seni bulana.Ödülde senin blog ve kedin.Ehhh artık bir düşün istersen...

posted by Nilüfer at 7:00 ÖÖ

30 Comments:

NİLÜFERRRRRRRRRRRRRRRR SANAAA SONSUZ SAYGILARIMI İLETİYORUMM :) ANLADIN SENN :) AĞLIYACAKTIM NERDEYSEE :(( AMA BEN SENİ RAHAT BIRAKIRMIYDIM BİR DE ONU DÜŞÜNSENE :D:D:D:D HASTA EDERDİM SENİ BLOGUNU AÇARDIN :D HEHEHEHE BANA BAK BİR DAHA BÖYLE ŞAKALAR YAPMA KALP HASTALARI VAR ARAMIZDA :( TITITITITITITI :P

BUARADA OĞLUŞUMUN DOĞUM GÜNÜYMÜŞŞ BUGÜNN KUZUMMM BENİMMMM :)) DAMADIMIN DOĞUM GÜNÜSÜNÜ KUTLUYORUM NASIL BİR DUYGUDUR BU :) KENDİMİ ANNE GİBİ HİSSETTİM :))) MERAL CANIM HAYIRLI YAŞLARI OLSUN OĞLUŞUNUN ALLAH NİCE GÜZEL YAŞLAR NASİP ETSİN :)) ÖPERİM SİZLERİ BOLCAA :)))

1:01 ÖÖ  

Neler hissettiğini çok iyi anlıyorum. Bir taraftan ağırlık veriyor, silip atmak istiyor insan artık. Ama öte yandan bir parçasını öldürmek gibi geliyor. Eli gitmiyor bir türlü kapatmaya.

Hayatta hiçbir kapıyı tam kapatmamak gerek nitekim. Kim bilir gün olur hep yazmak istersin.

Ayrıca
Tecrübeyle sabittir , Zehra kesinlikle rahat bırakmazdı seni :)

1:40 ÖÖ  

handan hanım demiş ki hayatta hiç bir şeyi tam kapamamak gerekir. bak doğru demiş. burasını kapamak isteyebilirsin ben senin kadar eski değilim bu bloglarda msn spacem vardı 1 sene onunla uğrasmıstım sizler bloglardayken yalnıs dikkatimi ceken suydu blogspta yazdığım yazıları okuyorum en eskiden tutup ve hosuam gidiyor neden cünkü benden bişiler dökülüvermiş. üzülmüşüm anlatmısım orada kimse okusun diyede değil sadece anlatmısım o üzüldüğüm yazıları tek tek şimdi okurken vay be diyebiliyorum.
aslında rahatsız etmemeli bu olay varsın acık kalsın hemde sonuna kadar hatta yıllar sonra gel benim bu yorumumu oku deki kayhan die biri vardı kimbilir ne yapıyor şimdi de hafiften tebessüm at ve hayatına devam et.

12:53 ÖS  

Hayıııııııır ne kapatması, sen neler demişsin öyle :( olmaz gidemezsin kapatamazın hem sen benim canımsın yahu. Uzun zamandır seni tanıyorum nereye derim gitmeye kalkarken. Olmaz ki, senin muhteşem yazıların, içtenliğin. Hem bana attığın o maildeki duygular . sen de gidemezsin olmaz.

Geçen sene hatırlıyor musun,, kar da çektiğin resimleri ekliyordun, ben de bayılıyordum senin fotoğraflarına. Hala bayılıyorum, aslında paylaşmamana alnıyorum yahu.

BEnim blogumdaki belirlenemeyen sorunlardan dolayı yorum bırakamasan da msn ve maillerinle yanımda olduğunu biliyorum.
Seni seviyorum, ince ruhunu, narinliğini, içtenliğini, dürüstlüğünü ve kar resimlerini :)

öperim kocaman gitmek mitmek yok o kadar! :)

10:01 ÖÖ  

ben geldimmm uyudun mu nilüfer hanımm :D saat 3,20 :D:D hortladım gecenin bir vakti :P nasıl uyicemm ben nilüferrrr :( olsaydın şimdik iki laf ederdik :))) yahu annatıcak bire kamyon laf var sana emmeee vakit yok bree :) neyse ben yaratırım onuda :D bilirsin beni :)))

erdem selvi çok tatlı birisi umarım onun için herşey yolundadır..umarım mutludur ve umarım birgün aramıza döner :)


handannnnn :)) ona ne denir ki :D

oo birrr annneeee :D
oo birrr bloggerr :D
oo birrrr süpper bişi işte :D annayın :)))
çok seviyorum:)

canımm nilüfer gecenin bir vakti saçmalamadan ben kaçim öperim seni bolcana:) yarın ben çalişiyrum :( akşama görüşürüz inş :D öperim canımın içiiii :))

5:21 ÖS  

ahaa buarada bak demeyi unuttum :D handan nasılda bilyor rahatsız ediciiğimi :D benden kurtuluş yoook :D:D:D hihihihihhi öptm tekrar bak bu sefer gittim :D

5:22 ÖS  

gitmedimmmm :D:D:D kandırdımmmm D:hihihihihihihi öcüüü böööööö :P

5:23 ÖS  

ayy gülüyorum kendime gidiyorum valla bu sefer arkamdan su dökte hemen geri gelimm :D:D:D:D:D hehehehehe ayyy tamam ben burda koptum gülmekten yahuu :D hadi kaçtım bu sfer valla :D byeee

5:24 ÖS  

Ama ben seni daha yeni tanıdım, unutma,İNSANOGLUNUN daha tanısmadıgı dostları vardır......
Rizeden kucak dolusu sevgiler...

9:12 ÖÖ  

Zehra beni rahat bırakmayacağını çok iyi biliyorum,senden korktum o yüzden vazgeçtim heh heh heh...

Handan güzel ifade etmişsin,aynı şeyleri sende hissettin değil mi,gidip dönenlerden biride sensin :) ,hayatta hiçbir kapıyı tam kapatmamak gerekir haklısın bu konuda...

Kayhan artık bloğu kapatabileceğime ihtimal bile vermiyor :-) ,hep böyle diyorsun ama bir türlü kapatamıyorsun diye düşünüyor.Ama inan Kayhan bu sefer tamamiyle kapatmayı kesin düşünmüştüm.Ama kıyamadım bir türlü...

Teşekkürler Çilek,gitsemde sizlerle yinede bir arada olacağım bunu biliyorsunuz.Ben her zaman sizlerleyim.Her gidiş bir ayrılık değildir ki..

Zehra 3:20 de ikinci uykumdaydım.Akşam msn de seni bekledim ama yoktun.Akşam bende geç uyudum.Cumartesi oturup iki sohbet edecektik ama maalesef olmadı :-(

Hoşgeldiniz Mihriye Sultan,Düzceden Rize'ye de kucak dolusu sevgiler...

10:20 ÖÖ  

Günaydın Nilüfer, güzel bir haftaya açılsın sabahın :)

11:17 ÖS  

nasıl su döktün nilüferrrr kafama geldii gııı :D:D:D:D heheheheh :))

6:08 ÖÖ  

ne olursa olsun kapatma..zehram dogru demis..gercekten kalp hastalari var aramizda :)
burda olmana cok sevindim..yazinin basinda olamaz dedim..icim acidi..devam ettikce...inan ohh cektim..hicbiyere gitme sen olur mu..sevgilerimle..

8:40 ÖÖ  

blogumaa saldırıda bulunulmuş emennn yarabbii :D acaba kim saldırmış ben yokkkennn bak bakkkk :D:D:D gece kuşunun birisi :D :P uykusuda kaçmış bu güzel kuşun :))) sabah olmuş hala ortalarda yok :D ee akşam hortlarsan sabah kalkamazsın tabee :D:D:D:D:D

günayyyyydınnnnn nilüüüfeeerrr hanımmm günnayyyydınnnnn sabahh olduuuuu aloooo ::D:D:D:D sesim gelüüürmüüüü daa :D:D:D:D:D

10:46 ÖS  

Heralde en son yorum yapan benim ismi geçenler arssında..
Senin gibi bloğa yakışan birinin işini bırakması büyük kayıp olurdu heralde..en iyi kararı almşsın..hem bu kadar çok hayranın var, onlarda üzülürdü demi..

Bazen insanlar başkalarının huzurunu bozmamak için kendi huzurlarından feragat ederlermiş..Blog hayatımda bunun gerekliliğini anladım..

Walla dönmem için yapabileceğin en iyi tehditi yapmışsın. :) Yani şimdi ne desem bilmiyorum. aşağı sakal yukarı bıyık misali. :)
Artık çoğu şeyi akışına bıraktım.. bakalım hayat bize neler hazırlamış.. Kısmette geriye adım atmak varsa o da olur belki.. ;)

Çok akıcı bir yazı ve ardından güzel bir şiir bizi alıp götürdü açıkçası.Arkadaşlarını bu kadar iyi tanıyor olmanı takdir ettim doğrusu...
Allah hayatta iyi insanlarla tanışmanı nasip etsin... bye bye..

2:44 ÖÖ  

Nilüfer'im...
...
Hep söylerim çünkü bu sözüme iman etmiş biriyim...
Benle ilgili yazdığın tüm güzel sözler aslında senin güzelliğinin bir yansımasıdır..
Teşekkür ediyorum...
Ve Seni seviyorum Ufaklık :)
...
İki blog üzerinde çalışmalarım devam ediyor.
Biri mesleki bir blog olacak ve bugüne kazandığım tüm bilgileri paylaşıma açacağım ( Not : Bizim meslek asla paylaşımı sevmez, çünkü o bilgilerle para kazanır ama ben paylaşmakta ısrarlıyım. )
Diğeri yine beni, hayallerimi ve rüyalarımı anlatan bir sayfa açıyorum. İsmini bile buldum ve sayfa tasarımı bitince adresi sana mail ile bildireceğim.
...
Unutma ;
Seni seviyorum Ufaklık :)
Ve yine unutma...
Ben ki düğün dernek düşmanı HAsan'ım ama sana söz senin düğününe Rabb'im nasip ederse özellikle geleceğim.
...
Not : O yazım hangisiydi? Sana seni anlatan bensel satırları çok merak ettim şimdi...
...

1:52 ÖS  

Yok Optio bir süre daha buralardayım kısmet olursa,ama gidecek olursamda sizleri unutmam ki,msn de sürekli beraberiz zaten :-)...

Sağol Erdemselvi,seni buralarda görmek güzel,inşallah aramıza tekrar dönersin...

Hasan Abi gözlerime inanamıyorum
:-)ortaya çıktın sonunda,kayıp ilanı verecektim inan :)
Teşekkür ediyorum sözlerine,bunu içtenlikle söylüyorum,blog dünyasında tanıdığım, çok değer verdiğim büyüğümsün,abimsin...
Bu ufaklık kardeşin der ki;
önce Hasan abisinin düğününü görmek istiyor,ben önce sana sıramı veriyorum :-),daha benim için çok erken...
O yazın bensel satırlar içermiyordu,birini anlatmıştın,toplumun kötü gözle baktığı birine yazılmış bir yazı yada bana göre bir şiirdi,ama sen hep dersin ben şiir yazamam diye.İlk bloğuna o yazıyla giriş yaptım sanırım.Bu yazıyı 2 kez yayınladın,her ikisindede büyük zevkle okudum.
Başka bir şiirde vardı(bana göre şiir,sana göre yazı),ondan çok etkilenmiştim,gözlerim dolmuştu okurken.Ama hangisi olduğunu söylemeyeceğim heh heh heh.
En kısa zamanda aramıza dönmen dileğiyle.Bak bu akşam sana torpil geçtim,hemen yorumuna cevap yazdım :-)

2:35 ÖS  

tembell kıss yazmaya devammm hadiii :D hadiii hadiii :D:D:D:D

1:57 ÖS  

şarkı geloorrr sesi duyuyorumm :D günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnn nilüferrr hanımmmmm uyanın sabah olduuuu :D

12:37 ÖÖ  

Pisst. Günaydın Nilüfer :)

10:17 ÖS  

Eeeeeeeeee nerdesniz efendim olmas ki :(

8:22 ÖÖ  

nilüfer hanım bloğunuzu niye bugüne kadar ziyaret etmedim diye kendime çok kızdım nedenine gelince bizim düzenlediğimiz seminere gençlik kolları demişssin o gençlik kurulu bikere seminere beraber geldiğin stajer arkadaşlarını ilgisizlikle suçlamışssın onlar internete araştırma ödevi yapmaya gitmişti bikere bi de o sitenin giriş sayfesındaki kız kim çok hoş tanışabilme şansımız olurmu senin olmadığını biliyorum sakın benim deme artıııı antalya senin ankara benim gezeceğine otur bloğunla ilgilen

6:51 ÖÖ  

Balzac benim edebiyat tanrımdır:)

9:15 ÖÖ  

DAĞ RÜZGARLARI....gerçektende çok ama çok güzel bir şiir..bu gün can sıkıntısından int.e gezinirken blogunda gördüm..Bu çok sevdiğim şiire burada rastlamak büyük tesadüftü. çalışmalarında başarılar.. AYŞENUR

5:43 ÖÖ  

doğum günümde, en sevdiğim şiir ve en sevdiğim şarkı.......bundan daha güzel bir doğum günü hediyesi olamazdı...umarım doğum günümüz aynı olan PAŞA nın kaderi bana benzemez....her şey gönlünce olsun
AYŞENUR

5:51 ÖÖ  

AYŞENUR'A....

Seni bloğumda tekrar bir yorumla görmek çok güzel,oldukça uzun bir sürenin ardından tekrar bloğuma hoşgeldin...
Dağ Rüzgarı benimde en çok sevdiğim şiir :-),sevdiğin bu şarkıyı ve şiiri sana gönderiyorum.Özelliklede Ahmet Özhandan bu şarkıyı bulup tekrar bloğa yükledim.Herşey seninde gönlünce olsun bu hayatta ve yüzün herzaman gülsün oldu mu :-)

10:24 ÖÖ  

bu arada bir şeyi sormayı unuttum..Hani aban tarif ettiğin site vardı ya. oraya girdim. Yalnız,ben o ilk olan şiirdeki :-) müziği nasıl flash belleğe yüklerim, yada sadece o müzziği nasıl kayıt edebilirim? bu konuda bir blog sahibi olarak bilgin vardır sanırım. bana yardım edermisin? çünki o müziği çok seviyorum...( Sanırım hangisi olduğunu anlamışsındır :-))))))

1:58 ÖÖ  

Ayşenur
hımm dediğin siteyi hatırladım :-)O müziğin bloğa nasıl yüklendiği hakkında bilgim varda,ancak flash belleğe yada bilgisayara nasıl yükleme yapacağım konusunda bilgim yok,blog sahibine bir sorayım bakalım yapabilir mi?,ama ben senden daha çok seviyorum o müziği :-))

9:22 ÖÖ  

merhaba nilüfer kızım ben elmalık köyünden sami uzuner şu an köyümden çok uzaklardayım ama senin sayende biraz olsun hasretim geçti.ben şuan afrikada yani sudan dan senin çektiğin fotoğraflarla avun maya çalışıyorum eğer beni daha çok avutmak istersen o burnumda tüten güzel köyümün resimlerini daha çok yayınlarsan sana minnettar kalırım sen benim gözüm kulağım oldun çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim selamlar kızım.

6:24 ÖÖ  

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

12:27 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home