Nilüferce

Cumartesi, Aralık 30, 2006

2007 YE ADIM ATARKEN

( Suat TEKİN'e bu çalışması için teşekkür ediyorum.)

Bayramınız Mübarek Olsun.Hayırlı Bayramlar...

2006'nın acılarını,hüzünlerini geride bırakıp,yüreğimizde sevinç ,huzur,yüzümüzde gülümseme ile yeni bir yıla adım atmak dileğiyle.Nice güzel ve hayırlı yıllara....

** Haydi biraz geriye dönelim.Düşünün bakalım...

2006'da nelere güldük,üzüldük,hüzünlendik,sevindik,ağladık,kaybettiklerimiz ve kazandıklarımız???????.Geçmişe kısa bir yolculuk yapalım hadi...

posted by Nilüfer at 2:30 ÖÖ

11 Comments:

* 2006 da blog serüveninin sonuna geldim.. :(
* Üniversiteyi bitirip iş hayatına adım attım.
* Kendime yeni bi bilgiasayar aldım. :)
* Hayatın bilinmedik yüzleriyle tanıştım, tanımaya da devam ediyorum.
* Öğretmenliğin neden kutsal bir meslek olduğunu anladım.
* falan filan. :)
İyi bayramlar ve tatiller...

5:08 ÖS  

İyi yıllar ve mutlı bayramlar canım benim, yazıyı görünce şaşkınlıktan bakakaldım :)
özledik seni yahu
öperim kocaman

1:16 ÖS  

2006 yı düşünmek istemiyorum:)

senin ve ailenin kurban bayramı mübarek olsun nilü

yeni yıl sana şans sağlık sıhhat para ask falanda filan getirsin...

rusya ile arandaki bağları cok daha kuvetlendirmen dileğini de unutmuyorum

he bu arada

putine slm söle :)

2:34 ÖS  

Nilüfer...
Bayramın kutlu olsun güzelim...

5:57 ÖÖ  

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj, kapatır mesafeleri birleştirir gönülleri kalbiniz nur, haneniz huzur dolsun,vücudunuz sıhhat ve afiyet bulsun Kurban Bayramınız mübarek Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgiler selamlar

11:26 ÖÖ  

Iyı bayramlar ve mutlu yıllar

12:37 ÖS  

Her Yeni Yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir.
2007 yılı da böyle olsun ama hep güzel olsun..
Nice Yıllara..
Mutlu bayramlar,

9:34 ÖÖ  

Yeniden gezip tozmaya başladık. Bol bol fotoğraf çektik. Bol bol denize girdik. Oğluşlar yeni yeni şeyler öğrenip bizi mutlu ettiler.

Hımmm, yine de kendime kattığım pek bir şey olmamış geçen sene ama 2007 den umutluuym, 07 benim uğurlu sayımdır çünki :)

2:50 ÖÖ  

güzel nilüfer canım nilüfer bir yıl nasıl geçer..öyle bir geçiyor ki acı ve tatlı çok hatıralar var..ama ben hep güzel şeyler hatırlamak istiyorum :) 2007'ye çok iyi başlamasamda bu yıl benim bizim yılımız olucak nilüfer inşallah :) canım canım arkadaşım biricik dostum benim :) öperim seni hı buarada kocamannnn günayydınnnnn :)))

11:13 ÖS  

o güzel yılbaşlarını kim yok etti? yine biz.. herşey insan işi. iyi seneler dilerim.

2:14 ÖÖ  

sevgili Nilüfer..
Yeni yılın ...düşüncelerinin en doğru olanlarıyla...ve istediğin ,düşündüğün güzelliklerle geçmesini diliyorum..

12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home