Nilüferce

Çarşamba, Ağustos 01, 2007

Hoşgeldin....

Uzun bir aradan sonra seni tekrar bloğumda bir yorumla görmek güzeldi,ziyaretin için teşekkürler.Nilüferceye hoş geldin....
Duydumki Unutmuşsun şarkısını Ahmet Özhan'dan da bulup dinledim :-) Fikret Kızılok'un seslendirmesini daha çok beğendim,ancak senin için bir süre blogta Ahmet Özhan'dan bu parçayı dinleyelim :-)
Geçmiş doğum günün kutlu olsun.Sevdiğin bu parça ve şiir sana gitsin...
AYŞENUR'A....
Not : Yorumlar için teşekkürler Ayşenur :-))
posted by Nilüfer at 10:10 ÖÖ

40 Comments:

Sevgili Nilüfer.Fikret kızılok veya A.Özhan... Hiç fark etrmez aslında. önemli olan şarkının kendisinin sevilmesi...Ve böyle bir hediyenin sunulması.....Sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum..Takılar içinse her hangi bir yorum yapmayacağım..:-))
AYŞENUR.

1:17 ÖÖ  

Sakın haaa.. Yorum yapmamamı yanlış manada algılama..( Eskiden böyleydin de..) Yorumda bulunsam mutlaka bunun içinde hemen bir itirazda bulunursun diye...:-))))
AYŞENUR

1:19 ÖÖ  

Tekrar hoşgeldin Ayşenur

Evet haklısın önemli olan şarkının kendisinin sevilmesi,beğendiysen ve yüzün güldüyse sevindim :-)hep gülmeni isterim bu hayatta...

Takılar için yorum yazma,nasıl olsa o blogla artık fazla ilgilenmiyorum,sen takılarımı beğenmedin diye takı yapmaktan vazgeçtim artık :-) :-) (şaka şaka)
Eskiden öyleydim dimi hemen itirazda bulunurdum ...:-))))

2:26 ÖÖ  

sanırım bu sayfada benden başka yorum yapan arkadaş olmamış...Ya beğenmememişler yada benim tekrar geri dönüşümü yadırgamışlar.:-))
mailine bir göz at Nilüfer..yemek sayfası ile ilgili yorumlarımda orada.. eğer o sen değilsen o sayfa sahibi sanırım beni boğar.
AŞENUR..

1:53 ÖÖ  

:-)))))))))))
Ya kusura bakma bir şey soracaktım yanlış yerdeki yere bırakmışım sorumu.. Hani şu an açık aolan sayfan varya, 29 kişinin yorum bıraktığı,kadınlarla ilgili şiirin olduğu yere yazmışım..Valla orayı okuyan,ayşenuru salak bir şey sanacak...Neyse sorum o sayfada işte...cevaplarsan sevinirim
AYŞENUR

2:05 ÖÖ  

allah allahhh, valla yine yanlış yeri tarif etmişim...Sorum, şu dağ rüzgarlarının ve A.Özhan'ın müziğinin olduğu yorumların içinde işte Nilüfer...Hava çok sıcak ya her halde ondadndır bu dalgınlık..
AYŞENUR.

2:11 ÖÖ  

Merhabalar
Bu sayfada aranıza girip samimi ve dostane söyleşinizi bozmamak için yorum yapmıyoruz desek ne kadar inandırıcı olur bilemem :-)
Güzel şarkılar ve sözler güzel ağızlarda bir başka güzel oluyor
Her iki sanatçı da bir başka güzel yorumluyor

Dostluk denince Yunus EMRE den birkaç dize aklıma geldi müsadenizle paylaşmak istiyorum:

Bir Kez Gönül Yıktın İse

Bir kez gönül yıktın ise
Bu kıldığın namaz değil
Yetmiş iki millet dahi
Elin yüzün yumaz değil

Bir gönülü yaptın ise
Er eteğin tuttun ise
Bir kez hayır ettin ise
Binde bir ise az değil

Yol odur ki doğru vara
Göz odur ki Hak'kı göre
Er odur alçakta dura
Yüceden bakan göz değil

Erden sana nazar ola
İçin dışın pür nur ola
Beli kurtulmuştan ola
Şol kişi kim gammaz değil

Yunus bu sözleri çatar
Sanki balı yağa katar
Halka matahların satar
Yükü gevherdir tuz değil

Yunus Emre

Gönüller yapmak ve o gönüllerde taht kurmak dileğiyle...

4:33 ÖÖ  

Gönüller sultanı ve halk dostu büyük Yunus'u Rahmet ve minnetle anıyorum

Geldi Geçti Ömrüm Benim

Geldi geçti ömrüm benim
Şol yel esip geçmiş gibi
Hele bana şöyle gelir
Şol göz yumup açmış gibi

İş bu söze Hak tanıktır
Bu can gövdeye konuktur
Bir gün ola çıka gide
Kafesten kuş uçmuş gibi

Miskin adem-oğlanını
Benzetmişler ekinciye
Kimi biter kimi yiter
Yere tohum saçmış gibi

Bu dünyada bir nesneye
Yanar içim göynür gibi
Yiğit iken ölenlere
Gök ekini biçmiş gibi

Bir hastaya vardın ise
Bir içim su verdin ise
Yarın anda karşı gele
Hak şarabın içmiş gibi

Bir miskini gördün ise
Bir eskice verdin ise
Yarın anda sana gele
Hulle donun biçmiş gibi

Yunus Emre bu dünyada
İki kişi kalır derler
Meger Hızır, İlyas ola
Ãb-i hayat içmiş gibi

Yunus Emre

4:40 ÖÖ  

Evet Ayşenur bu bölümde senden başka yorum yapan olmamış diyecektim ki Mehmet Abide katılmış,sohbetimizi bölmek istememişler :-) Mehmet Abi öyle diyor.Zaten yazıda Ayşenura diyor :-))
Sana kötü haber yemek sayfası bana ait değildi :-),şimdi sayfa sahibine söylersem kesin seni boğar :-)) (düşünmem lazım söylesem mi ).Bu arada Çerkes tavuğunun içinde maalesef tavuk var,anlayacağın sen o yemeği yiyemezsin,ama önemli değil,sen yap gönder ben afiyetle yerim :-)

oyy oyy oyyy nasıl tarif o öyle,Allahtan yorum yaptığın bölümleri biliyorum,yoksa tüm bloğu gezinmek zorunda kalacaktım :-)))şaka şaka tamam anladım ben seni ve soruyu sorduğun bölümde cevap verdim.Dikkat et fazla güneşte kalma,fazla sıcak ya havalar...

Hoşgeldin Mehmet abi bloğa,yorumun ve şiirin için teşekkürler,evet bu bölümde sohbet ediyoruz Ayşenurla,uzun zamandır uğramamıştı bloğa,sende katılabilirsin sohbetimize,baksana Ayşenur sadece kendi yorumunu görünce sanırım beğenmediler diyor :-)))))

10:12 ÖÖ  

mehmet abiye....
slm... burada yalnız ben varım sanmıştım...demekki iki kişiymişiz...şiirlerin(daha doğrusu seçtiğin şiirler. gerçektende güzel)ama sanırım sadece o ilk şiirdeki sözler beni anlatıyor...:-))
AYŞENUR

10:57 ÖÖ  

Bu arada tanıştığımıza sevindim..
AYŞENUR

11:10 ÖÖ  

Günaydın Ayşenur ve de Nilüfer
Ben de tanıştığımıza sevindim Ayşenur
Sahi Ayşenur haberin var mı?
Nilüfer nereler de :-)
Pek sesi sedası çıkmıyor da;
Kadim dostu "Renklerin İçinde"yle beraber bu sıcaklarda kayboldular
Bulunmaları temennisiyle ve de;
Sağlık ve sevinçli günler dileğiyle
Hoşcakalınız

10:35 ÖS  

Günaydın Nilufer
Umarım iyi ve rahatsınız
Sesin sedan çıkmıyor derken Zehra da dahil sayfanıza fazla uğramıyorsunuz manasın da demiştim
Arada bir yazdığınız yazı ve yorumunlarınızı zevkle okuyorum
Sohbetlerinize katılmak ise çok güzel davetiniz için teşekkürler
Allah muhabettinizi bozmasın
Esas öğrenmek istediğim Zehradan bir haberin var mı?
İstanbula gidiyorum dedi ve bir kayboldu pir kayboldu
Umarım iyi ve rahattır
Sağlıcakla ve sevgiyle kalınız
Selamlar

10:46 ÖS  

Günaydın Mehmet Abi :-)
Gülümseyerek başladığım Çarşamba gününde herkese günaydınn :-)

Mehmet abi ben buralardayım,sadece uzun zamandır bloğa yeni bir yazı eklememiştim :-)

Kadim Dostum Zehra (renklarin içinde )bu sıralar üzgün,babanesi vefat etti :-( ,inşallah dönecek tekrar aramıza.Selamınızı mutlaka ileteceğim kendisine.

bu arada Ayşenurda sizi tanıdığına memnun oldu...

Sağlık huzur ve gülümsemeyle dolu bir hafta dileğiyle...

11:14 ÖS  

Mehmet abi bu yorumu senin son yorumunu görmeden yazdım,İyiyim çok şükür abi,bu sıralar işler yoğun eve yorgun geliyorum,bloğa fazla uğramadığımın farkındayım :-)

Zehra Adanaya döndü,babanesi yeni vefat etti,bu sıra üzgün :-( ,ben selamınızı ileteceğim kendisine.Kendinize iyi bakın

11:27 ÖS  

Teşekkür ederim Nilüfer
Zehra ya buradan başağlığı dilerim
Allah rahmet etsin
Mekanını cennet etsin
Ayşenura da selamlar
Kendinizi fazla yormayın ve hiç üzmeyin dolayısıyla;
Siz de kendinize iyi bakın
Sevgiyle kalın
Allaha emanet olunuz

12:16 ÖÖ  

Nilü ahmet özhan bir pacası vardı.Dilimde aslında kalbimi deşe,deşe bir hal eden ve bu diyarlardan ucuncaya kadar unutmayacağım bir parcaydı. adı şeydi,ismini söylemekten sakındığım adı şey olarak kalacak bir parça idi...

1:27 ÖS  

güzel dilekleriniz için teşekkürler mehmet abi....tanıştığımız için gerçektende memnun oldum...Nilüfere gelince arad bir lütufta bulunup cevap yazarsa en azından sağ olduğunu biliyorum..onun haricinde nerede olduğundan haberim yok :-))))
Bu arada nilüfer,Ayşenur seni gerçekten çok özledi.....

4:23 ÖÖ  

Bu arad o isimsiz yorum Ayşenurundur bilesin :-))))))))))))))
AYŞENUR

4:24 ÖÖ  

Mehmet abi...olaki bir ara buraya göz atarsan bir şaiirin,ÖLÜMÜN BİLE AYRILIĞA YENİK DÜŞTÜĞÜ BU ARENA DA ALKIŞ SESLERİ DAİMA YASAK KALACAKTIR dizeleri için yorumunu alabilirmiyim?

8:24 ÖÖ  

Mehmet abiye.....Soruyu sordum ama adımı her zamanki gibi yazmayı unuttum.( bu unutkanlık sorduğum yorumla yakından ilgilide :-))
AYŞENUR

8:26 ÖÖ  

Merhabalar Nilüfer Hanım Kardeşim
Mübarek Miraç Kandilinizi tebrik eder hayırlara vesile olması temennisiyle sağlık ve saadet dolu gün ve yarınlar dilerim...

6:13 ÖÖ  

Ayşenur Hanım kardeşimin de
Miraç kandilini tebrik eder hayırlara vesile olması dileğiyle
sağlık ve saadet dolu gün ve yarınlarda sevinç ve huzur içinde yaşamasını Rabbimden niyaz ederim

Bu arada Ayşenur sorduğun soruyu içeren söz çok derin ve anlamlı içeriğe sahip bir cümle
Şu an bir yorum yapamadım
Epey düşünmem lazım
Bu düşünme esnasında senin bu veciz söz hakkında yorum ve düşüncelerini okumak isterim
Selamlar

6:20 ÖÖ  

BU GÜZEL MÜBAREK GECEDE TÜM DUALARIMIZIN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE HERKESE HAYIRLI KANDİLLER...

2:40 ÖS  

ÇOK SAĞOL MEHMET ABİ,SENİN VE AİLENİNDE MİRAÇ KANDİLİ MÜBAREK OLSUN.BU GÜZEL GECEDE TÜM DUALARININ GERÇEKLEŞMESİ VE DAHA NİCE KANDİLLERE ULAŞMAK DİLEĞİYLE....

AYŞENURDA SANA ÇOK SELAM SÖYLEDİ VE KANDİLİNİ KUTLADI.AYŞENUR SANA HOŞÇAKAL DİYEMEDEN GİTTİ,HERHANGİ BİR YORUM YAPMAYACAK ARTIK,ANCAK SENDEN YAZIĞI O ŞİİR DİZESİNE YORUM BEKLİYOR

"ÖLÜMÜN BİLE AYRILIĞA YENİK DÜŞTÜĞÜ BU ARENA DA ALKIŞ SESLERİ DAİMA YASAK KALACAKTIR"

2:47 ÖS  

Sevgili mehmet abiye....
Önce dün akşam mubarek kandilinizi kutlayamadığım için özür dileyerek başlamak istiyorum.Dün gece hayatımın en zor anlarını yaşarken sizin o iyi temennilerinize cevap yazmak aklıma gelmedi.Tekrar sizden özür dilerim ve o kandil mesajınızdaki o güzel temennilerinizin aynı şekilde sizler ve tüm sevdikleriniz içinde geçerli olmasını tüm kalbimle arzularım..
Yoruma gelince Mehmet abi;
Güzel bir söz ama yanlış...
Bir aşk düşünki .,. yıl önce iki tarafın birbirlerine SENİ SEVİYORUM itirafları ile başlamış ev o .,. yıl boyunca yer yüzünün olabilecek bütün olumsuzluklarına,bütün şanssızlıklarına inat hiç azalmadan hatta tam tersi gün be gün büyüyerek devam etmiş,dejenere olmamış.yıkılmamış..
Sonra bir gün, her ikiside kendi mutluluklarının yine çok sevdikleri başka kişileri mutsuz edeceklerini anlamış ve kendi mutlulukların yerine diğer sevdiklerinin mutluluğunun bozulmaması yönünde tercih kullanmak zorunda kalmışlar. Çünkü bu iki insan çok ama çok iyi insanmış.
Böyle olmasına rağmen bir cuma gecesinin son dakikalarına kadar dudaklarından SENİ SEVİYORUM sözleri eksik olmadan,bir birlerine moral vermeye çalışarak,ne olursa olsun en kötü anlarında bile bir birlerine her zaman,her an destek olacaklarının sözünü vererek ayrılmışlar...
İşte böyle bir aşkta ölüm,ayrılığın yanında düz yolda 3 tekerlekli bisiklet kullanmak kadar basit gelir insana...Bu doğru ama eğer o aşk,aşkın gerçek anlamı gibi yaşanmışsa eğer bence alkışlanmalı..Hemde avuçlar parçalanıncaya kadar alkışlanmalı.
Çünkü;
Böylesine yaşanan bir aşktan, alkış gibi bir ödülü esirgememeli.
Yani o alkış sesleri hiç eksik olmamalı...
Ne dersin??????
Sevgilerle....
AYŞENUR

1:39 ÖÖ  

Canım arkadaşım nilüfere...
Önce senedende özür dileyerek başalamalıyım sözlerime...
Gitmeden önce mehmet abinin yorumunu görünce ona cevap yazmak istedim.
Senide yalancı durumuna düşürdüğüm için özür arkadaşım...
Hepiniz sevgiyle kalın...
AYŞENUR

1:44 ÖÖ  

Hayırlı Sabahlar
Teşekkürler Nilüfer Hanım temenni ve dualarınız için...
Size katılıyorum Ayşenur Hanım
Fedekarlık ve feragatın tam örnek olarak sergilendiği böyle aşklara ancak saygı duyulur ve gönülden alkışlanır...
Her nereye gittiyseniz yolunuz açık olsun Ayşenur Kardeş
Kısa bir süre de olsa sizinle Nilüferin blogunda tanışmak ve yazışmak güzeldi
Sevgiyle sevinçle ve neşeyle kalın
Dünya ve ahiret saadetleri dilerim
Tekrar görüşmek dileğiyle
Hoşcakalınız

10:48 ÖS  

merhabalar :) geç geldim..ama tüm yazıları sıra ile okudum..geri geldim..hayat bir şekilde kaldığı yerden devam ediyor..acılar yerini güzel anılara bırakıyor..anılar resimler ile tazeleniyor.. ama hayat bir şekilde devam ediyor... tezim son hızı ile devam ediyor bitireceğim inşallah..işten ayrılmak bana iyi geldi :) nilüfer ve mehmet abiciğim sizleri gerçekten çok ama çok özledim..sizi çok seviyorum..sağlıcakla kalın..

1:07 ÖS  

Hoşgeldin safalar getirdin Zehra
Kendini epey özlettin
Rabbim başka acı göstermesin ve kaldıramayacağımız yükü sırtımıza yüklemesin
Tüm işlerindae hayırlı başarılar dilerim
Allah yar ve yardımcın olsun
Bu arada başta Nilüfer olmak üzere herkese çok çok selamlar
Sağlıcakla ve sevinçle kalın

6:21 ÖÖ  

aysenurr hosgelmis :))
zehramda gelsin artik....
sen de daha cok yaz nilüfer..öptüm zehramida senide...

3:57 ÖS  

HOŞGELDİN ZEHRA :-)
ÖZLETTİN KENDİNİ,OTURUP SOHBET EDEMEDİK SENİNLE,EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE :-)

10:38 ÖS  

MEHMET ABİ HOŞGELDİN,SENDE OLMASAN BU BLOG YORUMSUZ KALACAK İNAN :-)
HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM,HUZUR VE NEŞE DOLU NİCE GÜNLERE....

OPTİO YA BU KADAR OLUR MU,AKLIMDAN GEÇTİN GEÇEN GÜN.BLOĞUNA UĞRAYAMIYORUM DİYE BANA KIRILDIMI DİYE DÜŞÜNDÜM :-( BAK GÖRDÜĞÜN GİBİ KENDİ BLOĞUMDADA ÇOK TEMBELLİK EDİYORUM :-),BU ARADA NERELERDESİN MSN DEDE GÖREMİYORUM ARTIK SENİ....

10:42 ÖS  

Hosgeldin
Güzel bir pazar günü diliyorum sevgilerimle Sonja...

1:25 ÖÖ  

Bu Bloglar Neden Sessiz

Blogcu sessiz,yorumcular sessiz
Uzaktaki dostlar sessiz,
Nerde cümle alem acaba;
Bu yerlerde insanlar sessiz...

Bir şehir yaşayanı sessiz,
Bütün yaşayanları sessiz
Zaman diye bir kavram yok mu?
Geceler sessiz,günler sessiz...

Sessizliğe dalan tüm sessizlere
Gür bir sesle selam olsun
Günleriniz mutlu;
Yarınlarınız umutlu olsun...
Sevgilerimle

4:15 ÖÖ  

Hoşgeldin Sonja,bloğunu ziyaret ettim ve çok beğendim,blogtaki müziğe bayıldım....

Mehmet Abi hoşgeldin :-)
Nasıl bir blogcu bu Nilüfer ya :-),hiç ses vermiyor kayboldu ortalardan yine.
Yok Abi merak etme yok olmadım,şuan izne ayrıldım ve evde değildim,en kısa zamanda yeni bir şiirle ,resimle,yada yazıyla tekrar döneceğim merak etme :-)

11:08 ÖÖ  

Merhaba Nilüfer
Beraat kandilini tebrik eder sana, ailene, milletimize ve tüm islam alemine hayırlar getirmesini Cenabı Haktan niyaz ederim

Ey Merhametlilerin en Merhametlisi
Ey Tövbeleri kabuleden ve Dualara icabet eden Rabbimiz!
Sana yöneldik.
Efendimizi şefaatçi yapıyor, ellerimizi O'nun mübarek ellerinin altında tutuyor ve istediklerimizi böylece istiyoruz.
Ey Rabbimiz!
Ettiklerimize binlerce tevbeler olsun.
Günahımız çoktur ama,
Senin rahmetin de her şeyi kuşatmıştır.
Rahmetin gazabını geçmiştir.
Bize rahmetinle muamele eyle.
Allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun
Selamlar

1:27 ÖÖ  

Canım senin ve ailninde kandili mübarek olsun,
lütfen güzel yazılarınla geri dön .
kocaman öperim canımmmm

2:09 ÖÖ  

slmlar nilüfer..nasılsınn..
görüorum ki güzel şeyler olmuş blogunda takı blogu bile yapmışsın..hayırlısı olsun..

11:56 ÖÖ  

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makineleri
döner makinaları
elektrikli çay kazanı
mutfak
remta
çay makineleri
remtamutfak.net
Döner ocakları
elektrikli çay kazanı
sanayi tipi çay otomatı
sanayi tipi tost makinaları
pleyt ızgara
endüstriyel mutfak
hd film izle
hd film izle
cerciko.com

8:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home