Nilüferce

Salı, Eylül 04, 2007

Sevgi...


Merhaba oldukça kısa bir sürenin ardından yeni bir postla sizlerleyim :-) ,bu sıra keyfim yok,tembelleştim iyicene,bahar yorgunluğu desek baharıda atlattık sonbahara adım attık :-) ,fotoğrafta çekmez oldum artık,şuandaki fotoğraf bana ait değil zaten :-(,artık ilgimi çekici güzel karelerde görüp yakalayamıyorum bir türlü.Bu kareyi yakalamak Esengüle nasip oldu,sabah erken uyanıpta güneşin doğuşunu seyredemedim.Ehh bende fotoğrafı beğendiğim bir sözle süsledim.
posted by Nilüfer at 10:52 ÖS

7 Comments:

sen kırk yılın basında yazacan ahada ben yorum atmıcam :)
nilü sen zaten her seyi boşladın. hadi blogu neyse haklısın bir yerde fotoya noluyor? yakında huzurevinden bağlancan bize:)

2:59 ÖS  

Canım konu ile alakasız bir yere yorum yazdım ancak kemoterapi tedavisi gören bu arkadaşa lütfen destek verelim


http://www.edasuner.com/cerrahpasa-hastanesine-devincigim-araciligi-ile-tam-destek/

4:03 ÖS  

Güzel bir kare. Teşekkürler ikinize de..

1:26 ÖS  

Günaydın
Aileniz ve çevrenizle birlikte hepinize hayırlı, huzurlu ve feyizli Ramazanlar diliyorum

"Dua"dır İnsanı Rabbiyle konuşturan,
Dua"dır İnsanı Rahmetle Buluşturan,
Dua"dır İnsanı Huzura Kavuşturan"

Selam ve dua ile;
Allaha emanet olunuz

11:16 ÖS  

nilüü nasıl güzel bir resim buu :) güneş böyle güzel doğarda kalkılmaz mı hiççç :) tıtıtıtıtı :) tembelim canım aynı bana bensiyosun hee :)) kimin kardeşii :))) öperim seni kocumannn :)))

11:16 ÖÖ  

Hayırlı ramazanlar canım öperim kocaman

11:12 ÖÖ  

Hayirli Ramazanlar dilerim Nilufercigim.

1:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home