Nilüferce

Çarşamba, Ağustos 23, 2006

Oylama Başlamıştır....

Aslında başlıkta bir yarışma olarak nitelendirsemde,amaç farklı çalışmaların bir araya getirilip güzel birşeyler ortaya çıkarmak ve bunların ortaklaşa paylaşılması.O yüzden bunu bir yarışma değil, Suat Bey'in dediği gibi güzel bir etkinlik olarak düşünüyorum.Bu etkinliğe destek veren herkese içten teşekkürler...
Fotoğrafları bana ulaştırma sırasına göre düzenledim.Haberiniz olsun :-).Her resmin üzerindeki numaralar o resime aittir.

Not : Eğer bloğa sahip değilseniz ve oylamaya katılmak isterseniz comments'e (yorumlar) tıklayıp sağ tarafta leave your comment bölümüne seçmek istediğiniz fotoğrafın numarasını ve sahibini yazarak ve kendi adınız ve soyadınızı yazıp mavi kutuya ( login and publish ) tıklayın ve lütfen sadece 1 kez oy kullanın.Teşekkürler...


1 . FOTOĞRAF - (Kaligrafim.com / Suat TEKİN )

Bu etkinliğe destek verdiğiniz için ve bu konuda beni yalnız bırakmadığınız için size içten teşekkürler Suat Bey.



2.FOTOĞRAF - (Kaligrafim.com /Suat TEKİN)



3.FOTOĞRAF - ( Ömer YAZICI)
Blog dünyasından olmasanızda sizi yalnız bırakmayız.Gerçekten şu andaki blog arkadaşlarım çok içten insanlar,sizinde burada sıkılmayacağınızı biliyorum.Katılımın için teşekkürler...



4.FOTOĞRAF - ( Ömer YAZICI)



5.FOOĞRAF - fredericbulsara.blogspot.com /Cemal
Şiir konusunda oldukça başarılı olan Cemal,bu başarısını fotoğrafada yansıtmış.Katılımın için teşekkürler Cemal...



6.FOTOĞRAF - 23.Lebron /Kazım ÇELİKER
Katılımın için teşekkürler Kazım .Her zaman beklerim bloğa...



7.FOTOĞRAF - Menapoz abla.blogspot.com /Müge HAZIROĞLU
Mercimek köftesi hala elime ulaşmamıştır.İlgililere duyurulur :-).Katılımın için teşekkürler Müge...



8.FOTOĞRAF - renklerinicinde.blogspot.com /Zehra
Pozitif blogcum,kardeş bloglarımdan biri.Katılacağını biliyordum zaten :-) .Teşekkürler



9.FOTOĞRAF - blogcu.com/arkabahcem




10.FOTOĞRAF - blogcu.com/arkabahcem
Oldukça ilginç bir fotoğraf.hangisi senin ayakların :-).Katıldığın için teşekkürler...



11.FOTOĞRAF - kayhanovic.blogspot.com /Kayhan
Kayhan için özel bir ödülüm var."Blogların Kralı" ve "Yılın En İyi Dansçısı".Teşekkürler kardeş.Diğer fotoğrafta harikaydı :-)



12.FOTOĞRAF - kayhanovic.blogspot.com /Kayhan
Karaşimşek gibi be araban kardeş :-),Kayhanın doğa fotoğrafına bayıldım



13.FOTOĞRAF - arkadasca.blogspot.com (Meral'in eşine ait fotoğraf)
Yarışmadan haberin yok ama Cuma günü geldiğinde sürpriz olacak.Cuma günü görüşürüz inşallah...



14.RESİM peace.blogspot.com /Peace
Son dakikada yetiştin kardeşim.Seni aramızda görmek beni mutlu etti :-),hoşgeldin...



15.FOTOĞRAF tuhfeninsayfasi.blogspot.com /Tuhfe
Dün akşam Tuhfenin resimlerini, resimleri bloğa yükledikten sonra gördüm.O anda resimleri bloğa eklemek istedim ama olmadı.Tuhfe benim ilk blog dostlarımdan biri.Bir süre önce blogtan kısa bir süreliğinede olsa ayrılmıştı.Ancak yinede bizleri yalnız bırakmadı.Süre dolsada Tuhfenin fotoğrafları benim için önemlidir.Katılımın için teşekkürler Tuhfe



16.FOTOĞRAF - tuhfeninsayfasi.blogspot.com /Tuhfe
posted by Nilüfer at 7:34 ÖÖ

27 Comments:

günayyyddınnn canımmm canımmm nilüferr:)) benim için yapmış olduğun güzel yorum için çok teşekkür ederim:)) şimdii ee madem kendimize oy veremiyorus:P (hoş en güzel benim resmim aslında bilyorum bunu amaa neyse:P hehehe çok mütevaziyim di mi:))) ) gerçekten söylemek gerekirse en çok beyendiğim resim 3.resim ömer bey'e ait olan gün batımı:) gün batımlarını çok severim..ve bu gün batımı o kadar güzel resmedilmişki hayran kaldım..ellerinize sağlık ömer bey;) canımcımm ilk yorum benden geldi:))) bugün erkenciyimm :)) öptüm seni kocamannn:))

11:12 ÖS  

hani isimler yarışma sonunda verilecekti , öyle daha heyecanlı olurdu ama neyse, hoş kayhanınkini tahmin etmekte yorulmazdım çünkü onun karaşimşeğini blogundan biliyordum ben, oyumu 13. resme veriyorum , çok güzel bir resim.
Bu arada kot pantolonlu sefgilim, mavili kızkardeşim , ee diğeri de ben oluyorum artık beni yolda görsen tanırsın değil mi ? ehehehe
fotoların ikisinin de yayınlanmasına sevindim.
sevgimle

12:06 ÖÖ  

sevgili Nilüferce...Daha fazla katılım...ve görsel bir şölen bekliyordum...aslında ...isimleri şimdi açıklanmasaydınız daha da anlam kazanacaktı diye düşünüyorum...ama olsun..sizi tekrar kutluyorum bu güzel etkinlikten dolayı...hangi şartlarda olursa olsun mutlu ve gülen bir yüz..benim
oyum 7 nolu fotografa...

1:40 ÖÖ  

he he işdeyim tam olarak bakamadım ama 2 fotoğrafa bayıldım biri orman içinde biride havadan ama nasıl cekmişki onu ucaktanmı cekmiş

neyse sonra bakıcam

tam olarak...

ama bence

1- isimleri vermicektin sonra paylasıcaktın

2- dısardan katılım değilde sadece blog sahiplerine olacaktı

3- bu kadar uğrasmısınn kolay değil hele hele bu sıcak havada hiç cekilmez

4- teşeekürler

5- vatandaslara ii bak

6- görüşürüz

7- kendine ii bak

8- byelambos :)

1:50 ÖÖ  

ben oyumu tabiki kendi fotoğrafıma veriyorum....yani 7 numaralı fotoya.....gerçekten en beğenerek çektiğim fotodur...buradan Suat Bey'e benimle aynı görüşte olduğu için çok teşekkür ediyorum:)

4:33 ÖÖ  

6. FOTOGRAG
23.LEBRON
tek geciyorummm
super !!!!!!!

digerleride cok guzel arkadaslar ama benim aklimi Kazim in fotografi aldi / darilmaca yok :))))))))

5:22 ÖÖ  

13.fotoğraf
Filiz OGUZ

5:33 ÖÖ  

13.fotoğraf
ilknur yıldız

7:15 ÖÖ  

Ehü benim oyum 8 numeroya

9:41 ÖÖ  

benim favorim 7.foto. cok dogal ve guzel bi fotograf beni cok etkiledi.Bahar ÇAKMAK

9:57 ÖÖ  

3 numara /Ömer Yazıcı diyorum

11:06 ÖÖ  

3 numara diyorum...

11:39 ÖÖ  

nilüfer kendi fotomuza oy verebiliorus diil mi?ben verdim çoktan oyumu ama:(

12:25 ÖS  

benim fotoğraflar geri döndü .zamanında ulaştıramadım.ama o kullanmadan olmaz dimi?
13 diyorum.
hadi bakalım hayırlı olsun..

3:52 ÖS  

yawss bana da oy vermişler...yupppiiii hehehehe:))) günayyydııınnn herkeseeee günayydıınn:)))) canımmmm nilüüüüferrrrrr günayydınnn :))))mutluyum mutlusunn mutluuuu:)))

11:15 ÖS  

GÜNAYDIN NİLÜ BENCE EN GÜZEL FOTOĞRAF " CEMAL" ' İN GÖNDERMİŞ OLDUĞU.ÇOK BEYENDİM.HERKESE BOL ŞANS


ÇİĞDEM

11:17 ÖS  

Günaydınnn nilü

yağ ceksem de birinci yapsana beni torpil gecermi :)))

11:41 ÖS  

günaydın nilüfer ,kimse bana oy vermemiş, benim sanatsal resimlerime, bence sanat sanat içindir, ne diyom ben yaw, yarışmacı olmak dokundu galiba, hehehehehe
şaka bir yana 13 kazansın istiyooom

12:22 ÖÖ  

Beğenme sırama göre 16.resim-8.resim ve 14.resim.
Süre biraz uzun olsaydı,resimler de daha çok olsaydı ve resmin kime ait olduğu bilinmeseydi daha iyi olurdu bence.

12:47 ÖÖ  

13. Fotoğraf, www.arkadasca.blogspot.com ( Meral'in Eşine ait fotoğraf )

Bayıldım mükemmel olmuş. Hayal alemi gibi, harika.diğerleride çok güzel tabi.

Bende katılmak isterdim ama geç farkettim. bidaha tekrarlarmısın acaba ? noooluuur..

Şimdi diğer yorumları okuyup Kim daha çok oy almış bakalım...

12:56 ÖÖ  

Cok naziksin Nilufer, tesekkur ederim. Ben oyumu 7. fotografa veriyorum.

Sevgiler.

4:41 ÖÖ  

selamlar..oyumu 7 numaralı fotoğraftan yana kullanmak istiyorum...görüşmek üzere...

9:10 ÖÖ  

hadii arkadaşlarr görim sizi tüm oylar 8 numeroyaaaa hadii hadiii:P :))) heheheheeh hadiii:)))) ayy nilüfer ölcem ben burda reklam yapabiliyorum di mi:)) nolursun yauu yapimm:)))) şaka şaka yapmıcam hiç dermiyim 8 numeroya oy verin diyeee aaa benden bekler misin:))) canımmm iyi gecelerr tatlı rüyalarr:)) melekler korusun seni:)) ,bıy bıy:))

3:58 ÖS  

yaw nilüfer bütün bu oylamalar yapılırken sen müdahele etmeyecek misin ?
kendine oy verenler var ,
birden fazla oy kullananlar var ,olur mu böle yarışma , neyse ben kaçıyorum, öptüm

11:33 ÖS  

oyumu 7numaralı fotoya veriyorum...
bu resim beni uzaklara götürdü..
birsen bilge

5:52 ÖÖ  

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

7:36 ÖÖ  

Ben Bülent Düzceliyim nette dolasırken nilüfer hanımın blogunu okudum. ben kabul ederseniz.16.resme oy vermek şstiyorum.

7:39 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home