Nilüferce

Perşembe, Ekim 18, 2007

MUTLU YAŞLARA....

Dostlar ırmak gibidir
Kiminin suyu az,

kiminin çok
Kiminde elleriniz ıslanır yalnızca
Kiminde ruhunuz yıkanır boydan boya

İnsanlar vardır;
sakin akan bir dere...
İnsanı rahatlatır, huzur verir gönüllere.
Yanında olmak başlı başına bir mutluluk.
Sesinde, görüntüsünde tatlı bir durgunluk.

İnsanlar vardır;
berrak, pırıl pırıl bir deniz.
Boşa gitmez ne kadar güvenseniz.
Dibini görürsünüz her şey meydanda.
Korkmadan dalarsınız, sizi sarar bir anda.
İçi dışı birdir çekinme ondan.
Her sözü içtendir, her davranışı candan...

Can Yücel

Can Yücel'in şiirinden en güzel dizeler ,dostluğu anlatan,gerçek dostları tanımlayan.Bu dizeler senin için
arkadaşca (meral)


Dostlar vardır her an yanında hissettiğin
Uzakta bile olsa kalbi seninledir
Seni bıkmayıp usanmayıp dinleyen
Ağladığında ve güldüğünde bunu seninle paylaşabilen
CAN DOSTLARI vardır hayatında insanın ,benimde en değerli can dostlarımdan biri için bu satırlar....


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ARKADAŞCAM ( MERAL )

Sağlık,mutluluk ve huzur dolu nice yarınlara ailen ve tüm sevdiklerinle beraber...


Uzun zamandır ilk defa bloğa bu kadar istekli bir şekilde yazı yazıyorum,şuan saat 22:45 ancak ben bu yazıyı eklemek için yarını beklemek zorundayım :-) Doğum gününü hep beraber kutlamak isterdim ama imkansız sanırım :-( ,ama bunu telafi edeceğiz değil mi,en kısa zamanda buluşmak dileğiyle :-)
posted by Nilüfer at 7:00 ÖÖ

4 Comments:

Nilüferim çok teşekkür ederim
çok duygulandım ağlayacağım şimdi bak :-) kız ne güzel şeyler yazmışsın çok incesin naziksin sen benim birtanecik arkadaşımsın
Seni seviyorum kuru kız
Sağol

1:43 ÖÖ  

uzun zamandır birbirine yakın tarihlerle 2 tane yazına şahit olmakta varmış:)
doğumgünü kutlu olsun arkadasının.
nice mutlu yarınlara diim bari

2:17 ÖÖ  

Sende benim bir tanecik arkadaşımsın Meralim :-)

Evettt Kayhan çok şaşırtıcı değil mi :-) yakın tarihlerde 2 yazı,ama bu sefer ki gerçekten,büyük bir istekle yazılmış bir yazıydı :-)
Umarım devamı gelir,eski Nilüferceye geri dönerim taaa M.ö (milattan önceki) halime :-)

3:01 ÖÖ  

Güzel bir siirdi,arkadasina böylesine güzel dogum günü tebrigi hazirlaman cok hosuma gitti.Ne kadar sansli bir arkadasin varmis,laf olsun diye yazmiyorum,gercekten beni bile duygulandirdi.Arkadasinin da dogum günü kutlu olsun bir ömür boyu güzel bir arkadasliginiz olur insal.

1:22 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home