Nilüferce

Cuma, Ağustos 25, 2006

YARIŞMA SONUÇLARI


Öncelikle bu çalışmaya gerek fotoğraflarıyla ,gerekse oylarıyla katılan tüm ziyaretçilere teşekkür ediyorum.Aslında daha çok katılım bekliyordum, belki sürenin kısıtlığı,belki fazla kişiye ulaşamama katılımcı sayısının az olmasına sebep oldu.Güzel bir slaytla resimleri tanıtmak istiyordum.Kafamda farklı düşünceler vardı.Ancak resimlerin yüklenmesi sırasında karşılaştığım sorunlar, en önemlisi de şu anda işlerimin yoğunluğu sebebiyle yorgun olmam bu etkinliğe gereken özeni gösterememe sebep oldu.Bu olaydan dolayı oldukça üzgünüm.İnşallah başka bir zamanda bu yarışmayı tekrar düzenleyeceğim.Bu sefer uyarılarınızı mutlaka dikkate alacağım ve hepinize daha erken haber vereceğim.

Yarışmaya katılan bir blogcuya özel bir ödül vermek istiyorum.

"BLOGLARIN KRALI"
Evettttt
KAYHANOVİÇ
(GALATASARAYLI )

Yarışma sonuçlarını açıklayalım artık değil mi ;


*** 13.FOTOĞRAF / Arkadaşça blogspot.com /(Meralin eşine ait fotoğraf ) : 7 OY

** 7.FOTOĞRAF / Menapoz abla blogspot.com / Müge HAZIROĞLU : 6 OY

* 3.FOTOĞRAF / Ömer YAZICI : 3 OY

**
ÖMER Bey lütfen notumu iletiniz :-) ;
(Erkan ATEŞ,Mahmut ÖZKAN, Ali ARSLAN, Ali İNCİ, İsmail İNCİ, Fahri BARAN, Ramis IŞIK ,Bekir GÜNEŞ'e katılımları için çok teşekkür ediyor ancak oylarını kabul edemeyeceğim için üzgün olduğumu belirtmek istiyorum :-)
**
Menapoz abla yarışma kuralları gereği kendi fotoğrafınıza oy veremeyeceğinizden dolayı oyunuzu kabul edemiyorum.Gerçekten güzel bir fotoğraftı ve sıralamada oldukça iyi bir oy aldı.

Not : Oylama sırasında yanlışlıkla bir önceki postingin yorumlar köşesinede oylama yapılmıştır.Bunlarda oylamaya dahil edilmiştir.

Meral istediğin şarkıyı bekliyorum.Dur tahmin edeyim Nil KARAİBRAHİMGİL :-)
Meral Murat’a lütfen bunu ilet bu resimle güzel bir yemek ödülünü kazandı.Alabalık sözümü mutlaka yerine getireceğim biz yedik o şansını kaybetmişti ama,bu resimle hak etti dimi :-)

posted by Nilüfer at 2:25 ÖS

14 Comments:

yaa utandım şimdi gercektende

ama sarı kırmızı cok güzel olmuş

birde cocuk cok tatlııııııı

ALLAH bana böle fırlama bir cocuk nasip etsin
amin

artı

13 nolu fotonun 1.ci olmasına sevindim he he ona oy verdim:))

iigecelr

2:46 ÖS  

Amin diyorum bende.Allah sana böyle bir çocuk nasip etsin.Valla sen beni çok güldürdün bu ödüle layıksın gerçekten :-)

Sen 13'e değil 3'e oy verdin kardeş :-),uyku vaktin gelmiş hadi git uyu sen...
İyi geceler

2:54 ÖS  

nilüfercim ama pamugun da boynu bükük kalmasın ama dimi?
ona da teselli ödülü yok mu?ne de olsa bir oyla kaybetti:((

7:59 ÖÖ  

TEBRİKLER....

3:09 ÖS  

hakkaten de ya ben 3 nolu fotoya oy kulanmıstım :))

demekki kalbim 13 demiş he he

ii geceler nilü....

7:01 ÖS  

13 nolu fotoya bir bakayım tekrar geleceğim.

11:15 ÖÖ  

EFET YARIŞMANIN SONUÇLARI HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN:)) BEN TOPLAM 1 OY ALDIM:)))) BİR KİŞİ TARAFINDA BEYENİLDİM:p HEHEHE EHH NE YAPALIM BUNA DA ŞÜKÜR :)))) ŞAKA BİR YANA MERAL'İN EŞİNİ TEBRİK EDERİM;) GERÇEKTEN GÜZEL BİR RESİMDİ AMA BEN NEDENDİR BİLİNMEZ ÖMER BEY'İN RESMİNİ BEYENMİŞTİM;) CANIMMMM NİLÜFERR GÜNAYYDINNN HAYIRLI BİR HAFTA DİLİYORUMMM ÇOK AMA ÇOOK GÜZEL GEÇSİN BU HAFTAMIS İNŞALLAH;)))

11:45 ÖS  

güzel bir yarışmaydı, devamını bekliyorum, kayhanın umarım bu kadar sevimli bir oğlu olur da, fırlamalık nası olur görür,
ben de 0 oyla yarışmayı kaybettim,ama olsun çorbada tuzum olsun istedim,
sevgimle

12:33 ÖÖ  

13. fotoğraf bunu haketmişti. bütün resimler çok güzeldi. resim çekmeye hasta biri için çok zevkli oldu gezinmek yarışma resimleri arasında. 2. yarışmayı sabısızlıkla bekliyorum...

12:53 ÖÖ  

13 nolu resmin seçildiğine sevindim.Resmin sahibine tebrikler
ilknur yıldız

7:23 ÖÖ  

Günaydınnnnnnnnnn

11:37 ÖS  

http://www.filelodge.com/files/hdd2/17097/sinem.wma

link bu :)

1:30 ÖÖ  

vay yarisma sonuclanmis , kacirmisim ben

kayhani kutluyoruz

1:09 ÖÖ  

Nilüfercim güzelim benim
Eşim adına çok teşekkürler süpriz oldu benim için.
Oy veren arkadaşlar için çok teşekkürler Yedigöllere sonbaharda gitmelerini tavsiye ederiz di mi. Bizim gittiğimiz gibi yolda şarkılar söyleyerek giderlerse bol virajlı tozlu yolları da sıkılmadan geçilir. O günü hiç unutmayacağım. Senin ve diğer arkadaşlarımızla geçirdiğimiz çok güzel bir gündü.

11:29 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home