Nilüferce

Çarşamba, Ekim 24, 2007

GÜNAYDINNN :-)


Sabahın ilk saatlerinde herkese GÜNAYDINNN :-)
Hava soğuk olmasına rağmen,yüreğimizdeki sıcaklık tüm soğukluğu alıp götürüyor.Herkesin yüzünden gülümseme eksik olmasın.Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle.
Kayhan bana maşallah de,nazar değecek değil mi,çok kısa aralıklarla yeni yazılar ekledim,gerçekten hayret edecek bir durum :-)
posted by Nilüfer at 7:00 ÖÖ

15 Comments:

Kayhandan önce ben maşallah diyim Nilüm
Erken yatan erken kalkar tabi :-)
Senin yüzünden hiç gülümseme eksik olmaz inşallah güzel kız

11:24 ÖS  

Günaydın Nilüfer Çiçeği
Günaydın mavi gökyüzü
Günaydın doğan güneş
Günaydın gülümseyen dünya
Günaydın dostlar
Günaydın herkes...
Bugün sıcak bir sevgiyle;
Coşkulu bir sevinçle uyandım...
Sizlere geldim;
Yüreğimdekileri paylaşmaya...
Yüreğinizde bir GÜNAYDIN lık yeriniz var mı?
Gününüz hep aydın;
Geleceğiniz umut;
Her anınız mutlulukla dolsun...

1:52 ÖÖ  

Günaydın Meralim,güzel dileklerin için çokkk sağol,hiçbirimizin yüzünden gülümseme eksik olmasın asla :-)

Günaydın Mehmet Abi :-)
Yüreğimiz tüm dostlarımıza açık,bu güzel sözler için çok sağol,şuan gülümsüyorum,bende coşkulu bir sevinçle uyandım ve tüm günüm böyle geçer inşallah :-)

2:40 ÖÖ  

maşallah sana güzel arkadaşım amin tüm günün tüm günlerin böyle geçsin inşallah :) seni seviyorum bızdık..

iyi geceler :)

4:05 ÖS  

Nilü iyimisin sen ? yazın cok sıcak oldu ya sen alıskın değilsin sıcağa,etkileri şimdimi bellioldu acaba ! vah vahh vahhhh : )
günaydınlar

8:49 ÖÖ  

valla bendende bi masallah :))
bundan sonra daha cok buralarda olursun insallah :)

10:10 ÖÖ  

Eski günler aklıma geldi, her saba bana ilk Nilüfer günaydın derdi :)

Keyifli bir güne açılsın sabahın :)

3:02 ÖÖ  

Zehra özledim seni nerelerdesin yaa
Kayhan vallahi kendime inanamıyorum,bu sıra çok iyiyim dimi :-)
Optio çok sağolllll :-)
Handan güne gülerek ve günaydınnnn diyerek başlamayı senden öğrendim :-)

3:33 ÖÖ  

Nasilsin Nilufer? Bir selam vermeye geldim.

Sevgilerimle.

4:10 ÖÖ  

Günaydın Nilüfer :)

12:01 ÖÖ  

Günaydınlar
Bir hafta geçti...
Hatta 10 gün bile olacak...
Acaba nazar mı değdi ki yeni bir yazı eklenmedi?
Tüh tüh tüh Maşallah...
Nazar değmez İnşallah...
Hayırlı ve bereketli yarınlar
Hoşcakalın ve Sevgiyle kalın
Bu arada "Renklerin İçinde" güzel insana da selamlar...

1:08 ÖÖ  

Düzeltme son cümlem:
Bu arada "Renklerin İçinde" kaybolan güzel insana da selamlar...
Olacaktı...

1:15 ÖÖ  

Hoşgeldin Mehmet Abi,Nilüfer yine tembelleşti değil mi :-)
Tamam bu hafta yeni birşeyler ekleyeceğim :-)
Bu arada renklerin içindeyi bende göremiyorum,ortadan kayboldu :-( ,iyicene özletti kendini...

10:44 ÖÖ  

ben geldimmm :) canım mehmet abiciğim güzel olan sensin :) buralardayım sana mail atıcam mehmet abi barsın birara anlatırım nerelerde olduğumu :)bende çok özledim sizi çok hemde :(

canım nilüfer ara ara gelip bakıyorum msn e ama seni göremiyorum :( .çok ama çok özledim seni :(

3:11 ÖS  

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

1:59 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home