Nilüferce

Pazar, Ekim 21, 2007

TÜM MEHMETÇİKLERİN ANISINA....

(Suat Abi'nin (Suat TEKİN) bir MEHMETÇİK 'in şahsi eşyalarından çıkan bir yazıyı kaleme aldığı kaligrafi çalışması )


Tüm şehit ailelerine başsağlığı ve Allahtan sabır diliyorum.Biliyorum ki ne kadar üzülsekte şuan onların acısına ortak olup dindirmemiz imkansız,kaybedilen bir evlat,bir eş,bir baba ise onların acısı yaşamları boyunca devam edecek.Bizler ise sadece acılarını paylaştığımızı söyleyebiliyoruz.Bugün ordaki şehitlerden biri kendi kardeşim yada yakınım olsaydı sadece üzülmekle kalırmıydım diye düşündüm.Maalesef hayır,isyan ederdim.Onlar bu vatan için canlarını ortaya koyarken,toplum olarak her zamanki gibi duyarsızca davranışlarımıza devam ettik.Şuan huzur içinde uyuyabiliyorsak,huzur içinde bu topraklarda dolaşabiliyorsak bunu bu vatanı canı pahasına koruyan MEHMETÇİK 'lerimize borçluyuz.

TÜM MEHMETÇİKLERİN ANISINA

http://www.youtube.com/watch?v=A4da9xDbhJo


posted by Nilüfer at 9:10 ÖS

3 Comments:

insallah hepsi biticek ...ben inaniyorum basarabilecegimize ...

6:21 ÖÖ  

Mehmetçiğim!...

Bilmem hangi Dağlarda,
Hangi Bayırlarda...
Hangi ovada,
Hangi tepelerde...
Bölücülerle çarpışıp
Can veren Mehmetçiğim...
Sizler İnşallah
Şehitliğin o yüce mertebesindesiniz...
Destanlar yazılmış sizler için,
Şiirler döşenmiş yıllarca sizlere
Hep dualar sizinle...
İcabında aç,
İcabında susuz;
Gerektiğinde uykusuz...
En zor şartlarda bile
Savaşan sizler sayesinde;
Bizler varız..
Allah sizlerden razı olsun
Mekanınız cennet,
Ruhunuz Şad olsun...

Her ne kadar içimiz yansa da;
Kim ne derse desin ateş esas düştüğü yeri yakar...
Bu ateşin bir an önce sönmesi temenni ve dileğiyle...
Huzur ve güvenimizi borçlu olduğumuz şehit Mehmetçik'lerimize Allahtan rahmet, başta aileleri olmak üzere tüm milletimize başsağlığı ve sabır diliyorum.

7:22 ÖÖ  

Günlerce asker yolunu beklemek,hel birde tam terörün göbeginde ise bekledigin,hergün hergün o korku ve sonunda böyle bir aci haber.Allahim nasil bir acidir.Bizler bu kadar etkilenirken o aileler ne durumdadir.Tüm sehit ailelerin basi sag olsun.Allah askerlerimizi korusun.

3:29 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home