Nilüferce

Cumartesi, Eylül 02, 2006

İNAN BATMIŞ ŞEHİRLER GİBİ ONARILMAZ ANILAR


İNAN BATMIŞ ŞEHİRLER GİBİ ONARILMAZ ANILAR

Biri beyaz biri kara iki kedi..
birbirlerinin omzuna kollarını dolamışçasına birbirlerine şefkatle sarılarak,
birbirlerine dayanarak yola çıkmışlar.
Gölgeler akşamüstünü söylüyor.
Yorgun bir günün sonunda eve dönüyorlarmış gibi.
Yüzlerini görmüyoruz ama eminim mırıl mırıl konuşuyorlardır. Belli sınanmış, denenmiş bir dostluk bu,
uzun yolları da göze alabilen bir dostluk

Ya biz, binde bir karşımıza çıkan dostluk, arkadaşlık, sevgililik fırsatlarını ne yapıyoruz?
Akşam üstünün bir saatinde yorgun gövdemizi yaslayıp mırıl mırıl konuşabileceğimiz,
omzumuza dolanan bir kolun, başımızı yaslayabileceğimiz bir omzun,
belimizi kavrayan bir elin, uzun yollara dayanıklı ayakların sahibi karşımıza çıktığında tanıyabiliyor muyuz onu,
değerini biliyor, biricikliğini, benzersizliğini anlayabiliyor muyuz? ...

Yoksa hayatı sonsuz, fırsatları sayısız sanıp
kendimizi hep ilerde bir gün karşılaşacağımızı sandığımız bir başkasına,
bir yenisine ertelerken hayat yanımızdan geçip gidiyor mu? karşımıza çerken çıkmış insanları yolumuzun dışına sürüklerken
bir gün geri dönüp onu deliler gibi arayacağımızı hiç hesaba katıyor muyuz?
Hayat her zaman cömert davranmaz bize, tersine çoğu kez zalimdir,
her zaman aynı fırsatları sunmaz, toyluk zamanlarını ödetir. Hoyratça kullandığımız arkadaşlıkların, eskitmeden yıprattığımız dostlukların
savurganca harcadığımız aşkların hazin hatırasıyla yapayalnız kalırız bir gün...

Bir akşamüstü yanımızda kimse olmaz,
ya da olanlar olması gerekenler değildir.
Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz,
gün gelir kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir...

Kedilerin özel bir anını yakalamak gibidir
kendi hayatımızdaki olağanüstü anları ve olağanüstü kişileri yakalamak.
Bazılarının gelecekte sandıkları 'bir gün' geçmişte kalmıştır oysa;
hani şu karşıdan karşıya geçerken, trafik ışıklarında rastladığınız,
omzunun üzerinden şöyle bir baktığınız sonra da boşverip
'Nasıl olsa ilerde bir gün tekrar karşıma çıkar.' dediğinizdir.
Oysa tam da o gün bu zalim şehri terk etmiştir O,
boş yere bu sokaklarda aranırsınız...

MURATHAN MUNGAN

NOT : Blogtaki Nev'e ait "Efkarlı" şarkısını Kayhan'a armağan ediyorum.3 gün boyunca blogta bu şarkıyı dinleyeceğiz.Blogtaki müzik sorunuma çözüm getirdiğin için teşekkürler kardeş...

posted by Nilüfer at 11:57 ÖS

25 Comments:

Efkarlıyım başım duman
Sitemim var ey koca çınar

Zor günümde nicesini andım
Muhabbet yetmezmiş bilmedim

Dün bugün dedim gönlüm avuttum
Yarın yetmezmiş bilmedim

Dert bir yandan sevda bir yandan
Derman yetmezmiş bilmedim sitem ne çare

Şu dünyanın haline kandım
Ben yalnızmışım bilmedim

Gönül için için yanar da
Sabır yetmezmiş bilmedim sitem ne çare

Efkarlıyım başım duman
Sitemim var ey koca çınar

offfffffffff ki offfffffffff :(

tşkür ederimmm nilü...

10:14 ÖS  

eh ben istanbula gidince kayhan sayesinde çözülmüş sorunun sevindim.

12:16 ÖÖ  

bu template nekadar güzelmis, ne güzel bir kadin!!!

2:58 ÖS  

çok güzel bir şiir ve arka planda onunla bütünleşmiş bir şarkı...offff offff...
yaktın beni nilüfer...

2:00 ÖÖ  

canımmmm günayydınnn:)) bu yazı çok güzelmiş be:) bitanem benimm herşeyy gönlümüzce olsun hep mutlu olalım inşallah :) olar mı:)) öptümm en kocamanından:))

12:48 ÖÖ  

canımmmmmmmm bitanemm iyi kandiller sağlıklı huzurlu mutlu gönlümüzden geçen tüm duaların kabul olduğu bir kandil olsun inşallah çook öpüyorum seni bitanem benim:)

1:51 ÖÖ  

iyi geceler fıstıkcımm:))

3:40 ÖS  

senden ötede senden ayrı
olmaz sabahlar sönmez sigaralar
bir adına aşina dudaklarım
bir kırsam zincirleri
sana koşacak ayaklarım
ama ne fayda mahkumum dört duvara
gelemem ki yaşıyorum yoklugunu
senden öte senden uzaklarda...

beni efkarlandırdın kaç gündür şiir yazmıyordum ahanda moralim bozuldu yazdım nilüfer...

senin adına yazılmış bir şarkı var bilirmisin arabeks türünde Burhan Çaçan seslendirmişti

ayrılık zor nilüfer
ateşten kor nilüfer
çekene sor nilüfer
nilüfer nilüfer, diye

çenem düştü gene hoşçakal :))))

12:42 ÖS  

fotoğraf nerde çekildi?

12:54 ÖÖ  

Şarkı gerçekten güzelmiş Kayhan bende çok beğendim,sana teşekkür etmem lazım...

Evet Peace,şiirde de şarkı da güzel...

Evet Cemal
,Kayhan şarkı sorununa çözüm buldu,ama ben ne senni ne de Zehra'nın bloğunda şarkı duymuyorum hala...

Under the chuyner,bu template çok hoşuma gidiyor.Oldukça sade ama hoş,kadında çok hoş...

Menapoz abla,şiir,template,şarkı 3de uyumlu değil mi :-)

Zehra ,Peace güzel dilekleriniz için çok sağolunnnnn

Mustafa bak şiir yazmana vesile oldum ne güzel :-),dediğin şarkıyı biliyorum oldukça eski bir şarkı,sanırım benim ortaokul yılları dönemimde çıkmıştı...

Çenen düşsün Mustafa olsun, yine beklerim bloğa her zaman...

Zizu; fotoğraf Akçakoca'da çekildi.
Düzce-Akçakoca

4:18 ÖÖ  

murathan mungan bi tanedir !!!
insanin icini okur cogu zaman .

12:25 ÖÖ  

fotograf için çok kızdı ama rafet el romanın beni affedermisin şarkısını bir mahalleye dinletince böyle penceresinede küçük emrah gibi bakınca affetti beni yaaa:))) hemen sildim blogtan bi daha mı tövbeee...

3:34 ÖÖ  

canım merhaba izindeydim görüşemedik.bugün döndüm,öpüyorum.
ilknur yıldız

6:39 ÖÖ  

gecerken bi uğrayımda laf atayım dedim :)

9:06 ÖÖ  

CANIMMM GÜNAYYDIIINN ENNN KOCAMANINDANN ENN SEFGİ DOLUSUNDANN KUCAKK DOLUSUNDANNN GÜNAYDINN :)) KOLAY GELSİN İŞLERİNDE :) ÖPTÜM SENİ ŞEKER KISSS ;)

12:17 ÖÖ  

cok güzel bi siir..ama bu sarki nefis...ben müzigi duyamiyorum..ama kayhan sözlerini yazmis ...ordan anladim hangisi oldugunu...blogunuza hosbuldum :))

2:11 ÖÖ  

yahu kısss yeni bir post ac bakem

tembellik bize göre değel

9:08 ÖÖ  

gecerken uğrayaım dedim sesin soluğun cıkmıyor. merak ediliyosun....

10:36 ÖÖ  

özledik nerdesin:))))

11:56 ÖÖ  

nilüferrr nerdesinnn aaaaaaaaaaaa biraz da bizimle ilgilen istersen:)) özledimm senii bugünde yoksun yaaaaaa :((((((

5:05 ÖÖ  

nilü nerdesinn

3:31 ÖÖ  

ayrılık zor nilüfer ateşten kor nilüfer nerdesin nilüfer özledik yaaww nilüfer:))))

post post post istiyoruz

10:48 ÖÖ  

ben sana seni özledik nerdesin postlar nerede bana ugra bir ara demişmiydim:)))

10:05 ÖÖ  

nilü mailini aldım
ve cokkkk güzel
hosuma gitti oradaki resimde cok hosuma gitti
onu buraya ekle
yani eklermisin
kayhan biraz ince ollllll:)

10:11 ÖÖ  

yeni post bekliyoz efenim..sevgiler saygilar....:)

1:33 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home