Nilüferce

Cumartesi, Ekim 14, 2006

KÜÇÜK MUTLULUKLAR....

Küçük Mutluluklar.......

Mutluluk yanıbaşımızda,çok yakınımızda aslında.Ancak biz insanoğlu öyle dalıp gitmişiz ki bu dünya işlerine,bizi mutlu edip ,yüzümüzde tebessüme yol açabilecek küçük ayrıntılara bile gözlerimizi kapamışız.Şimdi nerden esti bu Nilüfer diyeceksiniz.Aslında bu yazıyı çok daha önce olayın geçtiği gün yazmak isterdim ama nasip olmadı işte.Sadece birkaç dakikalık bir telefon görüşmesiydi yüzümde gülümsemeye yol açıp,o günümün güzel geçmesini sağlayan.Aslında henüz tanışmayıp,blog sayfasında başlayıp msn ve gmail sohbetleriyle devam eden,sanki uzun yıllardan beri onu tanıyormuş hissi uyandıran bir arkadaş,bir dost,bir kardeşti Zehra.Beni aradığında yüreğindeki o içtenlik ve sevginin,yüzündeki neşesinin sesine yansımasını hissettim.Birkaç dakika süren bir konuşmanın ,uzaklardan gelen o içten sesin (özellikle şu iş yoğunluğunda)tüm günümü yüzümde tebessümle ve huzurlu bir şekilde geçirmeme sebep olması çok hoştu ve o gün düşündüm aslında küçük gibi görünen ama bizleri mutlu eden o kadar çok şey var ki hayatta.Ama biz bunları bir türlü göremiyoruz.

Sabah kalktığınızda (biliyorum çoğunuz gözlerinizi zor açıyor,yataklarınızdan zor kalkıyorsunuz) gülümseyerek güne merhaba demek,işyerine geldiğinizde içtenlik ve sıcaklıkla ve yüzünüzde tebessümle ağızdan çıkan bir selam gününüze öyle güzellik katabiliyor ki.(Özellikle bu bölüm bir günaydını ,selamı bizlerden esirgeyen idarecilerimize gitsin :-) .

Moraliniz bozuk olduğunda her zaman sizin yanınızda olan sizi bıkmayıp,usanmadan dinleyen,sizinle gülen,sizinle hüzünlenen bir dost elinin olduğunu bilmek size çok ayrı bir mutluluk veriyor.( Değil mi arkadaşça :-)

Şu an üstteki fotoğraf Kayhana ait.Ne zamandır yayınlayacaktım ama,bize mutluluk veren bu küçük ayrıntılarda o fotoğrafı da unutamazdım.Aslında başlangıçta deli bu çocuk dediğim ( şaka diyorum kardeş :-) ) onu tanıdıkça o deli dolu çocuk ruhunun yanında çok duyarlı ve duygusal biriyle karşılaştığım ,bu kardeşimin bana ait bir fotoğrafı süsleyip bu hale getirmesi beni çok mutlu etti.Belki bir fotoğraf diyeceksiniz ama insanların birbirine değer vererek ,bir şeyler yapmaya çalışması küçük gibi görünen ama insanın gözünde büyüyüp insanı mutlu eden değerlere dönüşüyor.

Ne iş,ne kariyer,ne para,ne ev,ne araba……..

Hayatınızı sürdürebilmeniz için gerekli kavramlar ama mutluluğunuz için her zaman geçerli değil.

Hepimizin küçük diye nitelendirebileceğimiz ama yüzümüzde gülümsemeye yol açan,bize mutluluk veren bu güzellikleri görebilmesi dileğiyle.....

posted by Nilüfer at 2:28 ÖS

14 Comments:

böööööööö ben geldim:)

ya ne kadar güzel yazmıssın vala sevindim. sevindim çünkü ismimim geçmesi ve bu resmi yayınlaman artı msnde hep avatar olarak kullanman benim cok hosuma gidiyor.:)

düşüncelerinde benide katıp burada süslediğin için çok tşkür ediyorum. aslında dediklerinde cok haklısın yani dost anlamında hepsine katılıyorum.

ne mutluki sana zehra gibi bir dost edindin

zehra gercektende en az senin kadar değerli bende onu övmekle cok haklısın..

sana ii geceler diliyorum kalbindeki bu güzel pırıltı asla sönmesin. hep gül emi.

sende ne hosuma gidiyor biliyomusun

vatandaş demen bide kardeşşşşşşşş demen:)

koparıyo beni

neyse bende sana sunu diyorum

bööööööööööööööööööööö

korktun dimi :)

4:42 ÖS  

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

SAĞOL KAYHAN.YÜZÜNDEKİ GÜLÜMSEMENİN,İÇİNDEKİ O ÇOCUK RUHUN HİÇ KAYBOLMAMASI DİLEĞİYLE.HAYATTA HEP MUTLU OL KARDEŞ....

5:07 ÖS  

ne güsel şey arkadaşlık dostluk kardeşilik ne ufak şeyde mutlu olmak hep gülümsemek gülümsemeye sebebiyet vermek...

çok güsel bi yazı olmuş duygulandım...

Zehra yı ben tam anlamıyla tanımıyorum ama mükemmel bi insan tahminime göree, zaten Kayhan ı anlatmaya kelimeler yetmez..

çok yanlız biri olarak Rabbimden sana ve size dilegim inşallah hem bu dünyada hemde ahirette aleminde cennetde dostlarınızdan arkadaşlarınızdan ayrılmassınız hep mutlu ve huzurlu olursunuz ve inşallah en güsel ve en hayırlı ne varsa hep sizi bulması duasıyla..

evallah...

4:01 ÖÖ  

canım nilüfer,
kalp sevildiği yürekte yaşar..sevildiği yeri bulur ve orda yerleşir..hiç ayrılmak istemez..hep birlikte olmak ister..yürek seçer dostunu..yürek seçer kardeş olacağı kişiyi çünkü o bilir kimin o nu sevdiğini..kalpler eğer benziyorsa eğer birbirine işte o zaman kopamazlar..dediğin gibi birtanem belki hiç yüzyüze gelmedik ama güzel bir dostluğumuz hatta dostluktan öte kardeşliğimiz oldu ve çok mutluyum iyi ki varsın SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM KARDEŞİM...

sevgili kayhan sende aynı şekilde benim canım dostumsun..övmek ne demek lütfen ya biz birbirini çok seven çok iyi bir ekip olduk çok mutluyum bu dostluğumuz bir ömür devam eder inşallah..

mustafa sağol sende allah a emanet ol..sende çok mutlu ol.. sende sana değer verecek dostlar edin..

sevgilerimle...

7:39 ÖÖ  

Düşlerinde kalmayan gerçek mutlulukları yaşayabilmen ne kadar güzel bir dilek olur.

Tüm dileklerin gerçek olsun.

11:32 ÖÖ  

Haklısın Nilüfer...
Ufak aşkımın ( yeğenimdir ve de 10 yaşında ) sımsıkı sarılıvermesi bana geride bekleyen bütün sorunları unutturur...

2:19 ÖS  

Canım arkadaşım
Sevincimi ve üzüntümü paylaşacabileceğim omzuna başımı koyup ağlayabileceğim aklıma ilk gelecek kişi sensin biliyosun.
Seni seviyorum kuru kız :-)

11:24 ÖS  

DAVETTT:)

BLOGUMDA DÜSENLENEN MİSS TURKEY 2006 EN GÜSEL BLOGIR YARIŞMASINA DAVETLİSİNİZZ

AYRINTILI BİLGİİ BLOGUMDA MEVCUTTUR:)

HOŞÇAKALIN AMA NE OLUR KATILIN YARIŞMAYA:D

6:11 ÖÖ  

Duaların için AMİN diyorum Mustafa,herşey gönlünce olsun,

Zehra sana hiçbirşey söylemiyorum,ne diyeceğimi zaten biliyorsun :-),mutluluk yanıbaşından hiç eksik olmasın,gülen yüzün hiçbir zaman solmasın,

Cemal güzel dileklerin için sağol,ama bazen gerçekleşmesi dilenen mutluluklar düşlerde de kalabilir.Herşey gönlünce olsun ve seninde tüm dileklerin en kısa sürede gerçek olsun...

Hasan Abi yeğenine duyduğun sevgiyi biliyorum.O sırdaşın,arkadaşın herşeyin değil mi?Geride bekleyen tüm sorunları kolayca aşman ve gönlünü feraha çıkarıp,mutluluğa çok hızlı adımlarla koşman dileğiyle...

Arkadaşım omzum her zaman senin,ben hep yanındayım.Sığınacak bir yer aradığımda uğradığım ilk limanda senin omuzun biliyorsun
:-),tüm mutluluklar seninle olsun...
Kuru kız kilo aldı yaaaa :-)

9:18 ÖS  

ÇOK SAĞOL PEACE,HEPİNİZİN YÜREKLERİ ÇOK GÜZEL...

8:57 ÖS  

ne güzel bisey....
zehrayla tanistigim günden beri...onda baska bisey var diyebilirim..benim icin gercekten cok özel..üstelik en yakin dostlarima bile anlatamadigim üzüntülerimi , sevinclerimi paylastigim kisi oldu kisacik zamanda..gercekten onda baska bisey var..büyülü bisey...mutluluk saciyo etrafina..onunla karsilasamadigimiz zamanlar huzursuz oluyorum..bilmiyorum sanki böyle ugur gibi bisey..kaybederseniz butun aksilikler sizi bulucakmis gibi gelir ya iste öyle :)) o benim canim yaa.ve ben onu cok seviyorum...yüzündeki gülücük hic eksik olmasin insallah...
kayhan da da yine bambaska bisey var.:)..onunda yüregindeki isik hic sönmesin insallah..

nilüfer ,ne kadar sansli oldugumu hatirladim yazini okuyunca...mutlulugun kücücük seylerle oldugunu bilenlerdenim..kücücük bi merhaba bile o kadar mutlu eder ki beni...kendine cok iyi bak..umarim seninde yüzünden gülümseme hic ama hic eksik olmaz..sevgiyle kal...
bi de kandilin mübarek olsun...tüm dualarinin kabul olmasini dilerim...

7:08 ÖÖ  

vayyytt template deişmiş giremiyodum ne zamandır .. süper olmuş hayırlı olsn ..

1:50 ÖS  

senin ve ailenin mübarek ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlar bi ara gelip ellerinden öperim harclığımı hazırla emi.

12:38 ÖS  

efendim bayramınız mübarek olsun allahım nice nice bayramlar yaşamak nasip eylesin ailemizle sevdiklerimizle hepimiseee :)

ellerinizden öper haçlıgımı şekerimi isterim :)

1:20 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home