Nilüferce

Çarşamba, Ekim 04, 2006

Şiiri Tamamlayalım.....

Fotoğraf arkadaşça'nın(Meral) eşine aittir.

05.10.2006 ve renkleriniçinde'nin(Zehra) doğum günü.DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.Kalbindeki o sıcak sevgi ve yüzündeki gülümseme hiç eksik olmasın.Daha nice güzel yılları sağlık,mutluluk ve huzur içinde,tüm sevdiklerinle beraber geçirmen dileğiyle...

Kısa bir aradan sonra yeni bir posting sonunda :-)

Bu postingde yine ortaklaşa güzel bir çalışma yapacağız.Hep beraber güzel bir şiir ortaya çıkaracağız.Resimle ve sizden önceki son dizeyle uyumlu küçük bir dörtlük yazmanızı rica ediyorum.Bir kaç kez katılabilirsiniz bu çalışmaya,her dizeyi şiire hemen ekleyeceğim.Bakalım ortaya nasıl bir çalışma çıkacak.

Şiir yazmayı sevenler haydi buraya.İlk ben başladım bile :-) ....

Huzuru buluyorum yeşilin içinde,

Gölün kenarında,suyun sesinde,

Küçük bir ev düşlüyorum hayallerimde,

Gölün bir köşesinde,

Ama nerdee....

Gölün kenarında,

Yeşilliklerin içinde bir evim olsun..

Huzurum olsun..

İçinde sevdiğim olsun..

Hayat olsun..

Yaşamaya değer bir hayat olsun

Ama nerde olsun..

Sevdiğimin yanında olsun..

Sonsuza kadar kalalım orda..(Renkleriniçinde/Zehra)

Karanlıklarin ötesinde bi yerde..

Umudun ışıldadığı ,

Karamsarlığın yok olduğu yerde...

Saçlarımı okşayan rüzgarın ellerinde ...

Yüreğime dokunan seslerin izinde...(Optio)

Beni ilk gördüğün yaşda sekiyorum,

Heyyyyyyyy sevgilim ordamısın

Sana sesleniyorum,

Tüm seslerimi sana biriktiriyorum.

Ellerimi havaya acıp,

Sana aşk diliyorum

Özlüyorum seni,

Hemde hiç büyümeden özlüyorum...(Kayhan)

Korkuyorum karanlıkta sensiz kalmaktan...

İçinde bi parça beni bulamamaktan...

Çözülemeyen zincirin tam ortasında...

Seni her yağmurdaki gözyaşımda bekliyorum.... (Optio)

Yağan yağmurla beraber,

Akan gözyaşlarımı siliyorum,

Yeni umutlara,mutluluklara,sevgilere açılan kapıdan,

Yavaş ve güvenilir adımlarla girmeyi deniyorum....(Nilüfer)

Ben de varım bu alemde

Bakmayın bana,bütün hünerim kalemde

İşte,tıkandı kaldı zihnim

Yazamaz oldum yine şiir

Söyleyin bana,nerede benim cinlerim (Cenk Ünal)

Yağmur taneleri gözlerimden akanlarla karışsada

İçimdeki heyecan hep diyor

Olacak bu defa

Yürürken taşların sesi ve suyla buluşmaları

Hep bana

Güzel günlerin

Hayalini kurmayı hatırlatıyor....(Peace)

Hayallerde düşlenen güzel günler bir gün gelecek,

Akan gözyaşları elbet silinecek,

Hayat nice güzelliklerle devam edecek,

Yürekteki sevgi,umut,mutluluk sonsuza dek sürecek...

Aslında düşündümde

Ayyrı sehirlerde

Aynı yağmurlarda ıslanan iki kalp

Tek bedendik,

Lağım cukurunda giden

En güzel nehir zannetim seni

Halbuki hal böyleyken

Senden bana yar olmazmıs anladım...

Bir pencerenin dibinden bakıyorumda anılara

Şimdi iki yabancı gibiyiz

Aynı sehrin ayrı yerlerinde yasayan gibi... (Kayhan)

Oysa uykumda uzanmıştım sana......

Yüreğine dokunurum zannetmiştim......

Hayaline dokunmuşum meğer ,

Yüregine ulaşmaya çalışırken......

Kayboldum şimdi ,düşledigim gölün kıyısında......

Bulamıyorum yolumu ,pusulamdı yerdeki kırıntılı umutlar......

Korktuğum karanlığa bile anlatmıştım oysa seni......

Beni korkutamazsın demiştim....

Artık O var.............. (Optio)

Karanlıklar içinden çıkan yüzü ay gibi güzel,

Yüreği denizleri aşacak kadar derin,

Gözlerinde hayatı bulduğum,

Hayata o dediğim sevdiğim adam....

Sabah oldu uyandım rüyaydı hepsi ama yüzümde tebessüm

Rüyamdaki aşkım olsa yanımda dedim....

Zaman geçti bir gün bir sabah güneşli bir günde o vardı karşımda

hemde elleri ellerimde...(Peace)

Devamı sizlere ait :-) artık

posted by Nilüfer at 11:27 ÖS

15 Comments:

gölün kenarında yeşilliklerin içinde bir evim olsun..
huzurum olsun..
içinde sevdiğim olsun..
hayat olsun..yaşamaya değer bir hayat olsun..
ama nerde olsun..sevdiğimin yanında olsun..sonsuza kadar kalalım orda..

canımm ya bak dayanamadım yazdım ilk post bana ait :P hehehe ii gecelerrr :)))

1:36 ÖS  

Karanliklarin ötesinde bi yerde..
Umudun isildadigi , karamsarligin yok oldugu yerde...
Saclarimi oksayan rüzgarin ellerinde ...
Yüregime dokunan seslerin izinde...



:))ikincide bendenn

5:24 ÖS  

beni ilk gördüğün yaşda sekiyorum
heyyyyyyyy sevgilim ordamısın
ssana sesleniyorum,tüm seslerimi sana biriktiriyorum.
ellerimi havaya acıp, sana aşk diliyorum...
özlüyorum seni
hemde hiç büyümeden özlüyorum...

1:42 ÖÖ  

korkuyorum karanlikta sensiz kalmaktan...
icinde bi parca beni bulamamaktan...
cözülemeyen zincirin tam ortasinda...
seni her yagmurdaki gözyasimda bekliyorum....

5:28 ÖS  

Keşke şiir yazabilseydim de...
O göl kenarı evde, ufacık bir köşem olsaydı...

7:50 ÖS  

Zehra,Optio ve Kayhan katılımlarınız için çokkk teşekkürler.

Hasan Abi, yazıların kadar şiirde de başarılı olacağına kesinlikle inanıyorum.Seni " Tencere Dibin Kara" sayfasıyla tekrar aramızda görmek çok güzel.İnşallah gölün kıyısında,böyle bir evin olup o güzel yazılarına,devam edersin.

9:10 ÖS  

Şiirler bir öncekiyle alakalı mı olmalı,pek incelemedim ama ben de yazmaya gayret edeyim: :-)
Ben de varım bu alemde
Bakmayın bana,bütün hünerim kalemde
İşte,tıkandı kaldı zihnim
Yazamaz oldum yine şiir
Söyleyin bana,nerede benim cinlerim
Dörtlük olsun dedim,yazdım bir bir
Olmadı işte,gördünüz mü???
:-(
Maksat muhabbet olsun.
Bakmayın böyle yazdığıma,bir zamanlar çok güzel şiirler yazardım,hepsi duruyor.
Hadi kolay gelsin.

2:31 ÖS  

Hımm,önceki şiirle alakalı olmadı ama kusura bakmayın.

2:33 ÖS  

aslında düşündümde
ayyrı sehirlerde
aynı yağmurlarda ıslanan iki kalp
tek bedendik,
lağım cukurunda giden en güzel
nehir zannetim seni
halbuki hal böyleyken
senden bana yar olmazmıs
anladım...
bir pencerenin dibinden
bakıyorumda anılara
şimdi iki yabncı gibiyiz
aynı sehrin ayrı yerlerinde yasayan gibi...

11:16 ÖÖ  

Teşekkürler Cenk Bey,
önceki dizeyle uyumlu olmaması hiç önemli değil,öneli olan katılımlarınızdı,eskiden yazmış olduğunuz şiirlerden birini umarım bloğunuzda yayınlarsınız....

Peace çok sağol,sanada güzel bir Pazar diliyorum.Şu anda saat 21:34 eh nasip olursa yarından itibaren yeni bir haftaya başlayacağız.Sana çok güzel bir hafta geçirmeni diliyorum...

Sağol Kayhan,biraz zorladım sanırım,Kayhandan dizelere devam etmesini istedim de :-)

11:44 ÖÖ  

:-)

12:59 ÖS  

Oysa uykumda uzanmistim sana......
Yüregine dokunurum zannetmistim......
Hayaline dokunmusum meger , yüregine ulasmaya calisirken......
Kayboldum simdi ,düsledigim gölün kiyisinda......
Bulamiyorum yolumu ,pusulamdi yerdeki kirintili umutlar......
Korktugum karanliga bile anlatmistim oysa seni......
Beni korkutamazsin demistim....
Artik O var..............

11:59 ÖS  

nilüüüüüü:)

naberrrrrr:)

nasılsınnn:)

allahım huzur ve mutluluk dolu günler yaşamanı nasip etsin:)

11:57 ÖÖ  

Işığım olmadın karanlık gecelerimde
kanayan yarama merhem olmadın
-gel- dedim, -dön- dedim
hiçbir çağrıma cevap vermedin
sen sessiz kalmayı tercih ettin
derdime derman olmadın
aksine derdime dert ekledin
ben hep ağladım.

Ben hep ağladım
yakıştıramadılar bana gözyaşlarını
bende bu sensizliği kendime yakıştıramadım
ben hep ağladım
silmedim hiç gözyaşlarımı silenimde olmadı
hep akışına bıraktım
ben hep ağladım.

Ne desem biliyorum seni bana getirmez
şu deli gönlüm bir sana yandı
ağlamam inlememde fayda etmez
vuslat başka bahara kaldı
ve bende bir sende kaldım
seninse umurunda bile olmadı
ben hep ağladım.

Ey beni gözyaşına sürgün eden yar...
Ey beni en derinden inciten yar
inşallah sen hiç ağlamazsın
düşmezsin kara sevdaya da incinmezsin
inşallah hep seni bulur mutluluklar..
Beni düşünme benim kaderim bu:
hep ağlamak ve hak etmediğim ayrılıklar...

buda benim kalemimden eski vefasızlara:)

3:20 ÖÖ  

Ne kadar güzel bir etkinlik.. Bende 1-2 satır eklerdim ama şimdi kafam öğrencilerde kaldı..
Ayrıca arkadaşlar çok güzel eklemelerde bulunmuşlar.. tebrik ediyorum.
sevgiler...

3:45 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home