Nilüferce

Perşembe, Eylül 21, 2006

ÖĞRENDİK Kİ ....

handan.gif




Öğrendik ki....

Bir tek insanın bize ''iyi ki varsın'' demesi, varolduğumuz için mutlu olmamızı sağlar....

Öğrendik ki....
Kibar olmak, haklı olmaktan daha önemlidir.

Öğrendik ki....
Hayat şartları bizi ne kadar ciddi görünmeye zorlasada hepimiz çılgınlıklarımızı paylaşacak birini arıyoruz....

Öğrendik ki....
Bazen tek ihtiyacımız olan bir el ve bizi anlayacak bir yürektir.....

Öğrendik ki....
Parayla ''klas insan'' olunmuyor....

Öğrendik ki....
Gün içinde başımıza gelen küçücük şeyler gün sonunda koca bir mutluluğa dönüşüyor....

Öğrendik ki....
inkar edip içimizde sakladığımız şeyler gerçekliğini kaybetmiyor....

Öğrendik ki....
Biriyle dalaştığımızda tek başardığımız onun bize daha çok zarar vermesini sağlamaktır..

Öğrendik ki....
Her yarayı saran zaman değil sevgidir....

Öğrendik ki....
Çabuk olgunlaşmak için zeki insanlardan çevre edinmek gerekir.....

Öğrendik ki...
Karşılaştığımız herkes bir gülüşümüzü hak eder.....

Öğrendik ki....
Hiç kimse mükemmel değildir....

Öğrendik ki....
Hayat zorludur ama biz daha zorluyuz....

Öğrendik ki....
Gülümsemek, daha güzel bir görüntüye kavuşmanın bedava yoludur....

Öğrendik ki....
Hepimiz zirvede olmak istesek de asıl keyif oraya tırmanırken yaşadıklarımızdır....

Öğrendik ki....
Zamanımız ne kadar azsa, yapacak işler o kadar çoktur ..

Öğrendik ki....
BİRİNİ NE KADAR ÇOK SEVERSEK HAYAT ONU BİZDEN O KADAR ÇABUK ALIYOR.....

CAN DÜNDAR



Handan ( biz onu metebilge.blogspot olarak tanıyoruz :-) ) maille bu yazıyı göndermiş,Handana çok teşekkür ediyorum.Handan hadi dön artık.Sen ,Hasan abi,Erdemselvi yaprak dökümü gibi uzaklaştınız bloglardan,yakında bende gidecem bak :-((

Kayhan'ın isteği üzerine gelen yazıyı yayınladım.Aslında uzun bir aradan sonra başka bir post düşünüyordum,ama bu maildeki yazı daha çok hoşuma gitti.

Şimdi hepimiz cümleler kuruyoruz;
Hayatta neler öğrendik sizce....

Öğrendik ki ....

Devamını sizlerden bekliyorum.Hayatta neler öğrendiniz bakalım....

posted by Nilüfer at 1:22 ÖS

33 Comments:

canımm hayat bir ders zaten her saatin her dakikan bir şeyler öğrenerek geçmiyor mu:) o kadar çok şey öğreniyoruz ki yaşadığımız müddetçe ama biz iyi de olsa kötü de olsa bişey yapmıyoruz öğrendiklerimizi uygulayamıyoruz..biz tembeliz galiba..aslınd bununla ilgili yazıcak o kadar çok yazım varki yazsam buraya roman olur:) ama sen beni biliyosun ya bitanesi o yeter galiba ;) hım ne dersin :) öptüm seni bitanesim benim ;)

12:41 ÖÖ  

cok güzelmis gercekten...tesekkürler paylastigin icin..

ögrendik ki ; sanal bile olsa paylasilanlar icimizi isitiyomus ...

ögrendik ki ; mutluluk yanibasimizdan gecip giderken ,bize onu farkettiren birileri muhakkak cikiyomus...

ögrendik ki ; sacmalasak bile bizi sevenler her sözümüzü dikkate alip gülümseyebiliyomus :)))

iyi günlerrrr :)sacmaladim belki ama birileri gülümser belki ;)

12:58 ÖÖ  

Öğrendik ki sıcacık dostluklar arada mesafeler de olsa sıcaklığından hiçbişey kaybetmiyor

2:03 ÖÖ  

he şöyleee cok güzelll buuu:)
şöyle söz dinlee
bide o resmi filelodgeye at urlsini koy bak o zman o resim hareketli olacak gif özelliğini kaybetmiş:)

pizzadanda istiyom anlamam ben

2:28 ÖÖ  

Evet Zehra o bi tanesi yeter
heh heh :-)).Bende öptüm seni

Optio;ne saçmalaması yaaa severek okudum yazdıklarını,çok doğru söylemişsin...

Meralim mesafeler bize vız gelir dimi,sen bir arkadaştan,dosttan daha ötesin be,duygulandırdın yine beni :-(

2:44 ÖÖ  

Kayhan seni görmedim, ben yorum yazarken geldin sanırım.

Pizzadan veremem kardeş çünkü hepsi midemde şu an :-)

2:45 ÖÖ  

Öğrendik ki;

GÜVEN,en büyük anahtardır.
Onu kaybettiğinizde bir daha o kapının açılma ihtimali yoktur...

10:02 ÖÖ  

ÖGRENDİM Kİİ; HAYAT KOSKACAMAN BİR YALANMIŞ

ÖGRENDİM Kİİ: HERKES GİTMEK İÇİN GELMİŞ GÖZ YAŞLARIM BANA KALANMIŞ

ÖGRENDİM Kİİ: AŞK KURU GÜRÜLTÜ BİR MEŞGULİYETTEN İBARETMİŞ

VE EN ACI ÖGRENDİGİM ŞEYDE NİLÜFERR:

ÇOK SEVDİGİM BİR KIZ VARDI İSTANBULDA BİZ ONUNLA ŞİRKET İŞLERİ İÇİN GÖRÜŞÜRKEN TANIŞMIŞTIK ÇOK İYİ ARKADAŞ OLDUK BEN ONU ÇOK SEVDİM AMA O BİRGÜN APANSIZ ANİDEN VEDASIZ GİTTİ... BLOGUMU ONUN İÇİN YAZILMIŞ ŞİİRLERLE DOLDURDUM DÖNSÜN DİYE YALVARDIM DÖNMEDİ...DÖNMEDİ..DÖNMEDİ AYLAR GEÇTİİ, BİRGÜN MSN Yİ AÇTIM KENDİ ONLİNEE BİR HALDEYDİ HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ BİR ESPİRİ YAPTIM ONA ODA BANA KARŞILIK VERDİ BENİ BİR SİTEYE ÇAGIRDI GİTTİM GİTMEZ OLAYDIM O SİTEDE ÇALIŞIYORMUŞŞ GECELİK 2,5 YTL YEE ERKEKLERDEN SESLİ CAHT YAPIYOR SİTEYİ TAVSİYE DİYOR SİTEYE ÜYE ÇEKMEYE ÇALIŞIYOR SİTE PARALI YAA BENİMDE BLOGUMDAN VE SANAL ALEMDEKİ ARKADAŞLARIMDAN FAYDALANMAK İÇİN GELMİŞŞŞ MEGER ŞİMDİ ONDAN NEFRET EDİYORUM:(((

10:23 ÖÖ  

RAMAZAN GELİYORMUŞŞŞ NİLÜFER NE OLUR BENİ SOARARSA RAMAZAN GÖRMEDİM DEEE...BİR MİKTAR BORCUM VARDA ONAA (:

10:24 ÖÖ  

Mustafa az önce sayfanda postu okudum,herşeyde seni mi buluyor :-)

Ramazana sizin evin adresini verdim bile,yakında mutlaka boğazına yapışır.

10:46 ÖÖ  

Nilüferr sen ne yaptın yaaa bu ramazan eski ramazanlara heç benzemiyorr vallah eve haciz koymaz bana haciz koyarr ramazan..

biz hemen bilinmeyen bir adrese(avustralyaya aborjınlerin yanına) kaçıyoruz...toplayın yükte hafif pahada agır ne varsa:ppppp

11:08 ÖÖ  

:) dediğim gibi yapmıssın gifi

bak böle güzel olmuşş

11:16 ÖÖ  

öğrendik ki...

hayatta güvenebileceğin insanlar olmadan yaşanmıyor.

1:11 ÖS  

Öğrenmeyi öğrendik mi acaba?
Sokrates "hiç bir şey bilmediğimi biliyorum" demişti.Öğrenmeyi öğrenebilmek başlıbaşına bir aşama.

2:55 ÖS  

Love to all.....

8:14 ÖS  

tesekkür ederim :)) iyi gecelerrr...

12:21 ÖS  

hayattan öğrendik ki hiçbirzaman doğruyu söylemekten vazgeçmiyoruzz....

12:58 ÖS  

hayırlı ramazanlar nilüüüü

allah senin ve ailenin her istediğini yerine getirsin emi:)

yalnızz senin su sarkı beni mahvediyo

bu bendende cıktı ikimiz sahiplendik artık:D

1:27 ÖS  

Sevgili Nilüfer,
Senin ve ailenin ramazanı mübarek olsun.
Sevgiler.

6:49 ÖS  

HAYIRLI RAMAZANLAR BİRTANEM SENİN VE AİLENİN RAMAZANI HAYIRLI OLSUN..TÜM GÜZEL DUALARINIZ KABUL OLSUN..AMİN..

1:01 ÖÖ  

Ramazan ayınız aile mübarek olsun
Dualarınız inşallah kabul olur :)))

1:22 ÖÖ  

Dostlari hatirlamadan olmuyor!

Ramazanin mubarek olsun.

4:30 ÖÖ  

hello merhaba hello :)))

ben gidiyorum ama geri geliyorum hello :)))

god byeee

4:03 ÖÖ  

geldim:)))

nasılsın nerdesin ne hallerdesin iyisin inşallah

4:03 ÖÖ  

Öğrendik ki
Huzur yoksa keyfi yok bu hayatın, gerisi boş.

Öğrendik ki
Bazen yaşamla ölüm arasına sıkışabiliyor insan

Öğrendik ki, iyi ki yazmıyorum blog mlog, pek karamsarım bugünlerde :)

12:17 ÖÖ  

üzülmek ve sevinmek için o kadar çok sebeb varki İşte bunu öğrendim hayatın kısa olduğunu üzülerek harcanmaması gerektiğini öğrendim başka bişiler daha öğrendimde şimdi unuttum

7:37 ÖÖ  

sevgili Nilüferce ....
Benim hayatım ...bana iyi bir kişiliğe sahip olmayı öğretti...
belki de hep iyi insanlarla karşılaştım....ancak bildiğim çok güzel bir söz var...o da ''sen iyiysen arkadaşın da iyidir''...
işte hayat.....

1:08 ÖS  

Hayatta öğrendiğimiz,
öğrenmeye devam edeceğimiz o kadar çok şey var ki....

Yorumlarınız için herkese içten teşekkürler....

TEŞEKKÜRLER

Zehra,
Optio,
Meral,
Kayhan,
Mustafa,
Bulsara,
Cenkünal,
Angel fathers teacle me,
Menapoz Abla,
Serpilce,
Tuhfe,
Peace,
Handan,( seni görmek çok güzel)
Beyaz Piyano,
Suat Bey

1:15 ÖÖ  

merhaba , yeni post gelmicek mi aceba? gelirse bana da bi tane ayirirmisiniz lütfen..geliyorum gidiyorum kalmamis diyolar..yok diyolar da ..ondan dedimdii..iyi geceler :)

4:38 ÖS  

ii pazarlarrr

4:01 ÖÖ  

hayırlı haftalar :)

7:14 ÖS  

örendik herşeyi hatta seni özledik yaff:D

12:42 ÖS  

MeteHaN oGREdimKi alayiniz malsiniz:D

12:30 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home