Nilüferce

Cumartesi, Kasım 10, 2007

Melihat Gülses"Günaydınım Nar Çiçeğim"




Herkese güzel bir hafta sonu dileyerek yeni bir posta başlıyorum.Bugün neşeyle güne başlayalım diye blogta biraz değişiklik yapıp ,Türk sanat müziği parçasıyla bloğa giriş yaptım.Eğer Türk Sanat Müziğini pek sevmiyorsanız,belki ilk dinlediğinizde hoşlanmayabilirsiniz,ama inanın dinledikçe sizde çok seveceksiniz ve dilinizden düşürmeyeceksiniz.

Dolu dolu,huzurlu ve neşeli bir gün diliyorum herkese...
posted by Nilüfer at 11:58 ÖÖ

6 Comments:

Türk sanat müziği eşliğinde merhaba diyorum :)

12:49 ÖS  

Hayırlı Geceler
Türk sanat musikisi bir harikadır

2:01 ÖS  

türk sanat müzigi kadar g+zel bi müzik yok bence ..

iiyi haftalar nilüfer..

3:54 ÖÖ  

Canım, bu şarkıyı en güzel Melihat Gülses okur. Dinlemek çok güzel geldi. Teşekkürler.

11:30 ÖS  

Selam Nİlüfer...
Uzun zamandır blogla ilgilenmiyorsun galiba..Bakımsız tarla gibi duruyor burası. :-) :-)
Arkadaşım bana yardım edermisin, 2222 kez okumam gereken bir şey var onu blogunda yayınlasana böylece blogtaki arkadaşların yardımıyla yüküm hafifler,her birisi bir kez okusa benim okumam gereken sayı düşer bende kurtulmuş olurum.
Mehmet abi sizede selam..Büyüğümüz olarak nilüferin kulağını çekermisin? bu bloga gereken ilgiyi göstersin birazcık

4:40 ÖÖ  

Kayhan,Mehmet Abi,Optio,Handan ve Ayşenur hoşgeldiniz.Şarkıyı beğendiğinize sevindim.Aslında Türk Sanat Müziğine çok fazla ilgim yok ama,bu şarkıyı dinlemem önerildi dinledikten sonra bende çok beğendim :-)

Ayşenur tamam göndereceğim sana onu,ama biliyorsun ki onu tek başına okuyacaksın :-),istersen yardım alalım blogtakilerden,yoksa bitmez :-)
Evettt kulağımın çekilmesi lazım,blog bakımsız tarla gibi oldu,ama tüm suçlu kim sen iyi biliyorsun ????? :) :) :)

2:50 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home