Nilüferce

Pazar, Aralık 16, 2007

Dilek Kuyusu....




Merhaba sonunda yeni bir postla ( bu sefer 1 aylık süreyi geçmişim ) yine buradayım.Biliyorum bloğu çok yalnız bıraktım,baktım gelip uğrayıp selam verip giden yok,bende uğramaz oldum artık buralara :-) ,şaka bir yana gerçekten vakit yok,günler dolu dolu geçiyor :-)


Şuan blogta "Rüya" isimli parça çalıyor. Bu şarkı için şiir düşünmüştüm ama,şarkıyı dinlerken rüyalarınızın,dileklerinizin gerçekleşmesi için sizi dilek kuyusunun başına getirip aşağıda bozuk paralar dolu kuyuya para atıp dileklerinizin,rüyalarınızın gerçekleşmesini istiyorum :-)


Haydi dileğinizi tutun 1-2-3 dedikten sonra elimizdeki bozuk parayı atıyoruz.1 - 2 - 3 attık.

(Ben daha önce attığımdan şuan size katılmıyorum :-)




posted by Nilüfer at 7:46 ÖS

13 Comments:

Umarım bütün dileklerimiz hayırlısı ile gerçekleşir.

1:13 ÖÖ  

amiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn Nilüfer. Benim yanımda bozuk para yoktu kağıt para attım ama inşallah benimde dualarım kabul olur. Küçük canısınıda dileği benimle aynıdır kesin. Allah hepimizin ( bu arada ortak dostumuz nar çiçeğininde dahil ) dualarımızı ve dileklerimizi kabul etsin

11:03 ÖÖ  

nilüfer o isimsiz yazısı bana ait. Ayşenura yani..:-)

11:22 ÖÖ  

bir dileğim var oda mutlu olan:)
hayırlı bayramlar nilü. şaşırdın mı acep yazıyazmıssın. aaa olmuyor böle :)

1:44 ÖÖ  

Aaa şok oldum yazıyı görünce :) iyi yıllar dilerim o kuyuya atılan taşla 2008 her güzelliği getirir

12:29 ÖÖ  

Mutlu yıllar Nilüfer :)

5:09 ÖÖ  

http://optionun-ruhu.blogspot.com/

yeni adresimi vermeye geldim..nilüfer..insallah tüm dualarin kabul olsun...

5:07 ÖÖ  

Nilüfercim ben de dilek ağacı yaptım :) Gel bir de bunu deneyelim :D

12:03 ÖÖ  

nilüüü dileğimi tuttum :)) annadın sen onu :)) hadi gel .;)))

öpüyorum seni kocamann :)) güzel bir hafta sonu geçir olur mu benim güzel arkadaşım :))

8:02 ÖÖ  

hadi deniyelim bakalım dileğimi tuttum ve 1-2-3 parayı attım inş. bütün dileklerimiz gerçekleşir...

2:52 ÖÖ  

Merhaba Nilufer`cigim. Uzun zaman oldu degil mi gorusmeyeli :))

Sevgiler.

2:24 ÖÖ  

güzel bir weblogmuş!

7:10 ÖÖ  

Bu yorum yazar tarafından silindi.

9:35 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home